Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
mos
Still Got The Blues
Indlæg: 246
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af mos »

Måske du skulle slå et smut forbi den lokale bodega:-) for hun er da noget af en rå Quinde hende Sandy.

Måske dette klip kan inspirerer dig yderligere, tror det lille stykke kunne blive smukt hvis det blev krydret med lidt basklarinet, fagot og tuba og så tror jeg mindsanten at ham strengevrideren har et instrument der minder om din nyerhvervelse;-)

<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->
One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you´re into jazz`

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

Nej, det er ikke altid ligetil at høre, at hun er professor i musik... :-) Til gengæld er hun vist nok nærmest halvdød af kræft på dette klip:

<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

Det er lidt ærgerligt, at jeg ikke lige kan finde et link til studioversionen af dette nummer. For dér består en stor del af backing´en faktisk af fagot og tuba. Og jeg må tilstå, at dén optagelse (studioversionen) er og bliver noget af det tætteste, jeg kommer på at dyrke ubeskyttet sex med mit stereoanlæg. Jeg synes, at det er noget af det smukkeste, jeg har hørt! Der blev for nyligt spurgt til "fede Hendrix-fortolkninger". Now, this is it..!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Barf »

NA: Så har jeg også været inde og se den nye Batman-film, og selvom det er en rigtig fin film, så kan jeg modsat en masse anmeldere og størstedelen af min vennekreds sagtens få armene ned igen. Bevares, det er da fedt, at de har lånt en del fra det originale Batman-univers (omend byttet lidt rundt på historierne), men jeg synes aldrig spændingsniveauet og den røde tråd når lige så store højder som i "The Dark Knight". Det er lidt rodet. Måske bare mine forventninger var lidt for høje. Andre der har været inde og se den endnu?

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af efrandsen »

Jeg har og jeg er stor fan! :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

NA: Det var sgu et lidt mærkeligt job her til aften. Der var egentlig god stemning, og da vi var færdige, synes jeg selv, at jeg havde spillet godt. MEN jeg ved, at jeg spillede helt forfærdeligt i første sæt, og der havde vi også store lydproblemer. Vi havde på forhånd fået en liste med næsten 30 numre fra brudeparret, de gerne ville høre - vi skulle natuligvis ikke spille dem allesammen, men når vi valgte ud i vores repertoire, kunne vi læne os op ad listen - Fint nok - deres ønskeliste passede utroligt godt med vores standardsæt, så vi kørte bare på som vi plejer. Det virkede bare IKKE. Efter to sæt med meget begrænset dansegulvsaktivitet, kunne vi konstatere, at hvis vi skulle have gang i den der fest måtte vi have fat i nederste balleskuffe i repertoiret. 3. sæt indeholdt bl.a. Himmelhunden, Stupid Man, Fed Rock, Står på en Alpetop, Kom tilbage nu, Jeg vil lade lyset brænde og Rabalderstræde - og så skal jeg love for, der kom gang i folk. De elskede det. Gommen kom endda op og sagde, at han synes, det havde været fedt, og han var glad for, vi virkelig var kommet i gear i 3. sæt.

Nogen gange skal man bare give folk, det de vil have - ikke det, de tror, de vil have.
Modded guitars were crap right out of the factory

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af kraen »

NA: Mødte en helt fantastisk pige, da jeg var instruktør på et musikkursus i sidste uge. Hun bor bare desværre i Kbh, så der bliver vist ikke så meget mere ud af det i længden.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

[quote="Smittefar"]NA: ...kunne vi konstatere, at hvis vi skulle have gang i den der fest måtte vi have fat i nederste balleskuffe i repertoiret. 3. sæt indeholdt bl.a. Himmelhunden, Stupid Man, Fed Rock, Står på en Alpetop, Kom tilbage nu, Jeg vil lade lyset brænde og Rabalderstræde - og så skal jeg love for, der kom gang i folk. De elskede det. Gommen kom endda op og sagde, at han synes, det havde været fedt, og han var glad for, vi virkelig var kommet i gear i 3. sæt.

Nogen gange skal man bare give folk, det de vil have - ikke det, de tror, de vil have.[/quote]

Now, that's balle for you, isn't it? Man vælger det jo selv...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Dannyboy »

Ja det er utaknemmeligt at være ballemusiker. Uha uha

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

Altså - jeg må jo erkende, at jeg synes, det var ret sjovt :)

Men jo - det er ballemusikerens kunst at kunne tilpasse repertoiret, til det festen trænger til.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

[quote="Smittefar"]Altså - jeg må jo erkende, at jeg synes, det var ret sjovt :)

Men jo - det er ballemusikerens kunst at kunne tilpasse repertoiret, til det festen trænger til.[/quote]

Ja, dét er da vist også det tætteste, dét at stå og spille "Himmelhunden" og "Står på en alpetop" kommer på kunst, er det ikke..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Starcaster »

[quote="kraen"]NA: Mødte en helt fantastisk pige, da jeg var instruktør på et musikkursus i sidste uge. Hun bor bare desværre i Kbh, så der bliver vist ikke så meget mere ud af det i længden.[/quote]
Det sagde vi osse. Men efter 5 års langdistance forhold mellem Dublin og Odense blev vi gift herovre i 2003 har nu to børn. Så hvis man vil kan det lade sig gøre! ;-)

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af MacG »

[quote="kraen"]NA: Mødte en helt fantastisk pige, da jeg var instruktør på et musikkursus i sidste uge. Hun bor bare desværre i Kbh, så der bliver vist ikke så meget mere ud af det i længden.[/quote]

Så flyt, få hende til det, der er broer, tog, biler, fly, Skype, telefoner.... Hvis man vil det, så finder man ud af det.

Faint heart never won fair lady.

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af efrandsen »

Min kæreste og jeg mødtes også på højskole hjemme i Skive og holdte et langdistanceforhold kørende imellem Aarhus og Kbh(hvor hun er fra) i halvandet år inden jeg rykkede herover til Kbh sidste år. Det kan lade sig gøre :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af FunkyValle »

NA: Er kommet igang med at løbetræne og var lige en tur på vægten. Jeg vejer 10 kg mere end jeg gjorde for et år siden... :o(
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
Down
Smoke On The Water
Indlæg: 81
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Down »

[quote="FunkyValle"]NA: Er kommet igang med at løbetræne og var lige en tur på vægten. Jeg vejer 10 kg mere end jeg gjorde for et år siden... :o([/quote]

"Loooove and marriage, love and marriage" ;)
Ain't found a way to kill me yet....

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

[quote="FunkyValle"]NA: Er kommet igang med at løbetræne og var lige en tur på vægten. Jeg vejer 10 kg mere end jeg gjorde for et år siden... :o([/quote]

Er det efter du har løbet et stykke tid?

Jeg er også begyndt at løbe, og jeg har også taget på i vægt. Jeg var på en vægt forrige weekend, og jeg vejer mindst 5 kg mere end jeg gjorde sidst jeg var på en vægt.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

NA: Jeg sad på min søsters altan i går, og min HTC Legend gled ud af lommen, ned i igennem en 3 cm's revne og landede på altanen etagen under. (Der blev jeg glad for at have valgt en mobil med alu chassis).

Den gamle dame på 92, der bor nedenunder, var gået i seng kl. 20 da det skete, så jeg måtte ned i gården og stjæle en stige og kravle op på den gamle dames altan.

NO: Den virker stadig.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af kraen »

[quote="Rasmus"][quote="FunkyValle"]NA: Er kommet igang med at løbetræne og var lige en tur på vægten. Jeg vejer 10 kg mere end jeg gjorde for et år siden... :o([/quote]

Er det efter du har løbet et stykke tid?

Jeg er også begyndt at løbe, og jeg har også taget på i vægt. Jeg var på en vægt forrige weekend, og jeg vejer mindst 5 kg mere end jeg gjorde sidst jeg var på en vægt.[/quote]

Jeg plejer gerne at smide 5 kilo henover juleferien. Måden det sker på er ved at spise og drikke uhæmmet. Fantastisk kur!

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af FunkyValle »

[quote="Rasmus"][quote="FunkyValle"]NA: Er kommet igang med at løbetræne og var lige en tur på vægten. Jeg vejer 10 kg mere end jeg gjorde for et år siden... :o([/quote]

Er det efter du har løbet et stykke tid?

Jeg er også begyndt at løbe, og jeg har også taget på i vægt. Jeg var på en vægt forrige weekend, og jeg vejer mindst 5 kg mere end jeg gjorde sidst jeg var på en vægt.[/quote]

Det er desværre ikke derfor, jeg har taget på...
Løbetræningen er kun lige kommet igang efter at jeg det meste af det sidste års tid ikke har rørt mig særligt meget.
Der er meget sul, der kan/skal trænes af inden der jeg begynder at tage på igen pga større muskelmasse.

Efter vægtchokket i går har jeg også besluttet at træningscentret også kommer til at se lidt mere til mig i den kommende tid. Det går simpelthen ikke, at skjorterne laver 8-taller hele vejen ned...

Så jeg tror mere, det Downs forklaring, der vejer tungt. ;)
Tror aldrig gear-rejsen ender....

mos
Still Got The Blues
Indlæg: 246
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af mos »

Jeg kender det selv! og der er altså bare tale om en ganske simpel bygningsfejl.

Nogen er født med et halshul der er større end røvhullet :-)
One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you´re into jazz`

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen