Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now ambivalent

Indlæg af Odgaard »

her er det dejlig, behageligt varmt...










...i aften kommer der skybrud igen ;)
Last edited by Odgaard 6 years ago, edited 1 time in total.

Ptessing
Smoke On The Water
Indlæg: 84
Tilmeldt: 9 years ago
Kontakt:

Now ambivalent

Indlæg af Ptessing »

Lummert og regnvejr. :-/


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now ambivalent

Indlæg af Pluto »

NA- Har sådan umådelig lyst til at købe en Gibson Les Paul Junior no bullshit lortebrun guitar. :-)
Spiller ikke en skid for tiden,men alligevel. Den er da heldigvis til at komme til for penge sådan en svend.
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

NA: Jeg faldt over en guitarauktion på facebook i går, hvor jeg tænkte, at hvis den gik til startbuddet ville det være årets handel - Så jeg lagde lidt skødesløst startbuddet. Der er ingen andre, der har reageret på opslaget, så måske bliver det NGD i dag. Det ambivalente består i, at jeg egentlig ikke rigtig har råd. De penge er brugt på andet grej mindst fire gange.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now ambivalent

Indlæg af Odgaard »

Jeg har ikke fulgt med i dine skambud, men det bliver spændende at se, hvad du snart sætter billigt til salg :)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

Der er god chance for, at der snart bliver foræret en klassisk guitar fra 1970 væk.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

Nå, det blev ikke til noget. Der var en, der havde skrevet til sælger og sagde han bød 50 højere end alle andre bud op til en vis pris - altså en budrobot - Og det accepterede sælger bare

Jeg ved, E-Bay næsten fungerer sådan, men er det virkelig normalt i en almindelig facebook-auktion - Jeg vil ikke lægge skjul på, jeg blev pænt tøsefornærmet.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

NA: Så fik verdens sejeste og smukkeste Bulldog fred efter at have kæmpet en brav kamp gennem de sidste par måneder. Tak for alt, gamle ven  :sleepy:

- My heart gets so heavy here without you...
Last edited by Sasha 6 years ago, edited 1 time in total.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Ptessing
Smoke On The Water
Indlæg: 84
Tilmeldt: 9 years ago
Kontakt:

Now ambivalent

Indlæg af Ptessing »

[quote="Sasha" pid='71008' dateline='1523134025']
NA: Så fik verdens sejeste og smukkeste Bulldog fred efter at have kæmpet en brav kamp gennem de sidste par måneder. Tak for alt, gamle ven  :sleepy:

- My heart gets so heavy here without you...
[/quote]


:-(
Jeg har gået nogle gange og tænkt på, hvordan det gik med hende.
Det er sgu hjerteskærende når det sker.
Medfølelse herfra.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

Tak for de venlige ord. De bliver hørt, og de varmer!

NO: Vi har i dag været et smut på Fyn og hente den mest bedårende bulldoghvalp, som vi købte for en måneds tid siden, men som ikke skulle ind i huset, før elskede gamle PJ var væk fra tronen. Det er bestemt ikke lige sådan at udskifte sin trofaste gamle soulmate gennem de sidste syv år med en tre måneder gammel hvalp. Men det varmer trods alt og hjælper lidt på humøret ;)

- Though she be but little, she is fierce...  :)

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now ambivalent

Indlæg af Pluto »

NA- Selv om jeg er gået på frivillig pension på ubestemt tid gasser jeg nu efter en Marshall Bluesbreaker. Har solgt det meste af det jeg havde, men har dog min ac 30er og 2 les pauls tilbage + en del pedaler.
Q - Man kan vel sagtens lege med en Bluesbreaker og Ac 30 herhjemme selvom man ikke gider spille i band pt eller ??
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now ambivalent

Indlæg af Odgaard »

Pluto skrev: NA- Selv om jeg er gået på frivillig pension på ubestemt tid gasser jeg nu efter en Marshall Bluesbreaker. Har solgt det meste af det jeg havde, men har dog min ac 30er og 2 les pauls tilbage + en del pedaler.
Q - Man kan vel sagtens lege med en Bluesbreaker og Ac 30 herhjemme selvom man ikke gider spille i band pt eller ??
Det kommer vist helt og aldeles an på naboerne. Men som jeg husker det, bor du ikke i lejlighed, så det går nok :D

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

Man kan heldigvis gøre lige præcis, hvad der GODDAMN passer en ... hvis man har lyst :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now ambivalent

Indlæg af Pluto »

Jeg har gjort lige hvad jeg havde lyst til så der står en Bluesbreker i værelset nu sammen med ac30 og jo de spiller højt, men jeg bor heldigvis i hus :-)
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

Nice

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

NA: Jeg tager mit balleliv til helt nye højder i løbet af det næste halve år. 1) Jeg skal spille til Sjællands Oddes havnefest (Odden sætter sejl) - 5 timers balle - værsgo. Oven i det er vi blevet booket til at spille til et sølvbryllup, hvor Anders Blichfelt (Big Fat Snake) og Jimmy Colding (Zididada) lige dukker op og spiller 30-45 minutter hver med os som backing band - Derudover skal vi selvfølgelig både spille lidt dinner-musik og til fest om natten.

Det er sgu lige før jeg nærmer mig Hr. Vajhøjs sokkeholdere.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now ambivalent

Indlæg af Odgaard »

Du baller seriøst igennem.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

I know
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now ambivalent

Indlæg af k_50 »

NA: Jeg har lige været en tur ned hos en vis, velrenommeret forhandler og reparatør af slagtøj at hente et bækken, som har været en tur på værkstedet, og fik at vide, at det var uden beregning. Lækkert! Eller hvad?
Aftalen var, at der skulle bores et hul i hver ende af en uheldig revne og skæres en slids imellem de to huller. Det mente etablissementets indehaver bestemt var den bedste løsning, når man havde med et swish (en slags china-bækken) at gøre, ift. den sædvanlige operation, hvor man skærer stykket med revnen af. Det, jeg får tilbage, er så et bækken, hvor der er boret to meget små huller uden slids imellem, og hvor det ene ikke er i nærheden af enden på revnen.
Så er gode dyr sgu rådne, når man står med et utrolig vellydende, temmelig sjældent, men stadig defekt bækken, og makkeren, som eller plejede at lave den slags svære ting både billigt og pænt, desværre er draget til de evige trommemarker...

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

Arrgh
Modded guitars were crap right out of the factory

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen