Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af CobraPizza »

Ligger da ved en pool og sibber Pina Colada (det ender nok med en drunk post snart).. med bærbar og trådløst.. Jeg skulle sådan set bare programmere noget færdigt, med det fik jeg ikke gjort inden jeg tog afsted, og GF ER bare overspringshandlingen!
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Stevi »

[quote="GuitaRasmus"]
Hvad i alverdens riger og lande laver man så på Gearfreak? :eh:[/quote]

Man må jo lige holde lidt øje med det hele:-) Så meget er der jo heller ikke at tage sig til i Las Vegas...
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Stevi"][quote="GuitaRasmus"]
Hvad i alverdens riger og lande laver man så på Gearfreak? :eh:[/quote]

Man må jo lige holde lidt øje med det hele:-) Så meget er der jo heller ikke at tage sig til i Las Vegas...[/quote]

Ikke hvis det skal være lovligt hehe
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

ChristianB
Johnny B. Goode
Indlæg: 135
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af ChristianB »

NA: Mega uvejr i Århus!
"What you need is a guitar that is timeless, and classic, and looks like Keith Richards threw up all over it in the 70s" - Hank Moody

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Martin60 »

[quote="ChristianB"]NA: Mega uvejr i Århus![/quote]

Også i Hadsten. Det er sgu meget hyggeligt! Elsker torden, så længe det ikke slår ned

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Odgaard »

[quote="ChristianB"]NA: Mega uvejr i Århus![/quote]
Ja, godt man ikke skal ud i det for at komme i biogra... no wait. Nå, på med regntøjet.


Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="K-P"]NA: <a href="http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/lyn.htm" rel="nofollow">http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/lyn.htm</a> [/quote]

Billede

Er det kun mig, der tænker: Bzzzzzzzzzzz...... ?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

[quote="GodSpeedDK"]

Billede

Er det kun mig, der tænker: Bzzzzzzzzzzz...... ?[/quote]

Ok kedeligt job at have. 9567, 9568, 95 ... hov der var to ... 9570 ...

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af K-P »

Billedet ændrer sig vist, men jeg synes nu alligevel, at det var rimeligt godt klaret med næsten 40000 lynnedslag i går.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af fortytwo »

[quote="CobraPizza"][quote="Stevi"][quote="GuitaRasmus"]
Hvad i alverdens riger og lande laver man så på Gearfreak? :eh:[/quote]

Man må jo lige holde lidt øje med det hele:-) Så meget er der jo heller ikke at tage sig til i Las Vegas...[/quote]

Ikke hvis det skal være lovligt hehe[/quote]

Kommer da bare an på, hvor gammel man er..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Little Thunder
Smoke On The Water
Indlæg: 85
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Little Thunder »

Det lige gået op for mig, at jeg er blevet til en Himmelhund???
Det er jeg sgu aldrig blevet kaldt før - hvorimod en satans køter eller en forpulet baggårdskat er tiltaler jeg har oplevet.
Nu ender det vel ikke med, at jeg får englevinger....

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Førslev »

NA: var et kort besøg i aage i går og kom derfra med en underlig ambivalent fornemmelse.

jeg fik lov at prøve en faded 335 og jeg må sige at den i den grad slog benene væk under mig. jeg havde slet ikke forventet den klarhed og definition i lyden som den havde. det overraskede mig i den grad.
Faktisk så meget at jeg pludseligt fik tanker om at sælge min EJ strat (som jo nærmest er min drømmespade) for at få fingre i den satan. jeg var lidt skræmt, men også lidt glad ved at prøve et instrument som bare sad lige i kassen - og så lidt ærgerlig over at jeg ikke har penge til svinet.

Little Thunder
Smoke On The Water
Indlæg: 85
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Little Thunder »

Ja, jeg er pludselig i tvivl (det er ikke første eller sidste gang i mit liv!), da jeg har modtaget en mail fra paypal, hvor de anmoder mig om at "- verify my account-"
De skriver, at jeg er ved at ramme loftet for, hvor meget jeg reelt kan handle for.
Mailen er sendt fra denne her adresse "service@intl.paypal.com" - er der nogle af jer, som kan fortælle mig, om det her er den ægte vare, eller det er et eller andet humbug-foretagendes forsøg på at få adgang til min visakonto.
Med andre ord - skal jeg gøre det eller lade være?

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Little Thunder"]Ja, jeg er pludselig i tvivl (det er ikke første eller sidste gang i mit liv!), da jeg har modtaget en mail fra paypal, hvor de anmoder mig om at "- verify my account-"
De skriver, at jeg er ved at ramme loftet for, hvor meget jeg reelt kan handle for.
Mailen er sendt fra denne her adresse "service@intl.paypal.com" - er der nogle af jer, som kan fortælle mig, om det her er den ægte vare, eller det er et eller andet humbug-foretagendes forsøg på at få adgang til min visakonto.
Med andre ord - skal jeg gøre det eller lade være?[/quote]

Umiddelbart kan den godt være god nok. Men for at være sikker, så lad være med at følge eventuelle links i mailen. Gå i stedet direkte ind på Paypals hjemmeside og log ind der. Så er du sikker på, at der ikke er noget fusk. Og derinde kan du også finde de informationer, hvis de er fra Paypal...

Little Thunder
Smoke On The Water
Indlæg: 85
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Little Thunder »

Tak Turtle.
Og jo jeg har gjort som du sagde - det var den ægte vare!

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

NA: Stevie Wonder i Parken i går. Jeg er sgu ikke overbevist. Det var fandeme corny. Og fedt, meget af tiden. Men come on - pitch effekt på vokalen og politiske taler? Og dårligste lyd i Parken i lang tid, IMO.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
drmaawenz
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af drmaawenz »

NA: Talte med een til en fest igår aftes som var overbevist om at hans IQ lå på 170 - baseret på en internet test! OMG! At han så modsagde sig selv indtil flere gange, havde banale forestillinger om ting og slyngede om sig med faktuelle fejl gjorde det dog en smule morsomt.
Jeg har intet grundlag til at bedømme om manden har ret eller ej i sin påstand, jeg ville bare forvente han brugte hovedet til andet end at have hat på.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

Jeg er overbevist om, at min IQ ligger på omkring 73. Jeg kan ikke bevise det, og har ingen planer om at deltage i diverse tests for at efterprøve det. Det er bare sådan en fornemmelse...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen