Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Sasha"]Jeg er overbevist om, at min IQ ligger på omkring 73. Jeg kan ikke bevise det, og har ingen planer om at deltage i diverse tests for at efterprøve det. Det er bare sådan en fornemmelse...[/quote]

er det ikke der grænsen ligger for om man er retarderet eller?
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

Det må du spørge folk, som er klogere end jeg, om. Men en anelse imbecil er man vel altid...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Sasha"]Det må du spørge folk, som er klogere end jeg, om. Men en anelse imbecil er man vel altid...[/quote]

hehe jo!

NA: har lige vasket op, det var selvfølgelig super lækkert, men hvorfor fanden hober det sig altid op, når kæresten er på ferie?!
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

Fordi du ikke for længst har købt en opvaskemaskine?

Vedkommende, som har opfundet den, burde have en Nobelpris. Og vel at mærke ikke Nobels Forskerpris, men Nobels Fredspris.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Sasha"]Fordi du ikke for længst har købt en opvaskemaskine?

Vedkommende, som har opfundet den, burde have en Nobelpris. Og vel at mærke ikke Nobels Forskerpris, men Nobels Fredspris.[/quote]

Vi har ikke plads til anden end den, jeg deler seng med..

But very true!
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

NA: Har installeret min windows-only Adobe CS-pakke på min iMacs OSX via XP på Parallels. Det virker faktisk! Fedt at slippe for iPhoto - lorteprogram.

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af AnotherDan »

[quote="SustainerPlayer"]NA: Har installeret min windows-only Adobe CS-pakke på min iMacs OSX via XP på Parallels. Det virker faktisk! Fedt at slippe for iPhoto - lorteprogram.[/quote]

Nu ved jeg ikke hva du bruger photoshop til helt præcist men til billed behandling kan du man komme langt med pixelmator til mac som er ret billigt, det er jeg rigtig glad for - jeg har også købt photoshop elements jeg aldrig bruger...
Bah

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

[quote="AnotherDan"]Nu ved jeg ikke hva du bruger photoshop til helt præcist men til billed behandling kan du man komme langt med pixelmator til mac som er ret billigt, det er jeg rigtig glad for - jeg har også købt photoshop elements jeg aldrig bruger...[/quote]

Flere ting. Men først og fremmeste er jeg jo både arbejdsvant og certificeret i skidtet. Og så piner det mig trods alt, at have en legit CS pakke liggende, der ikke bliver brugt. Og måde Parallels kører på gør, at jeg godt kan leve med at XP "lever" på computeren de gange.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

Med al tænkelig risiko for at blive eklatant til grin eller ihvertfald udstille min himmelråbende uvidenhed til offentligt skue: Hvad vil det sige at være "certificeret i Photoshop"..?

- blot ment som et nysgerrigt spørgsmål... Programmet er ét af mine vigtigste daglige arbejdsredskaber. Men dét til trods har jeg vist aldrig været i nærheden af et certifikat udi skidtet.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

Adobe kørte ... og kører en række certificeringseksamener i deres enkelt produkter og produktpakker, hvor man kan opnå nogle på papiret fine titler, som måske kan bruges i visse jobmæssige sammenhæng. Nok mest hvis man vil lave kurser eller undervise i programmerne.

Det ser ud til at have blive intensiveret og mere uigennemskueligt siden dengang jeg tog det.

Her er nogle af deres nuværende:

<a href="http://partners.adobe.com/public/ace/main.html" rel="nofollow">http://partners.adobe.com/public/ace/main.html</a>

Der ligger så nogle 9-10 år gamle papirer i gemmerne, der fortæller om mine evner udi Photoshop 7 - nok ikke noget, der er særligt anvendeligt i dag. Der er så også nogle forskellige mindre kurser osv. i Acrobat og InDesign.

Men jeg mangler stadigvæk at tage et PC-kørekort :-/

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

Nå, ja - dér kan man bare se! Nu er chancen for, at jeg kommer til at undervise i Photoshop vist også ret så begrænset. Men tak for udredningen!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"


Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

NA: Startede knallerten da jeg skulle køre fra arbejdet. I opstarten viser displayet samlede antal kørete kilometre. Den stod på 13.000 ligeud. Så skiftede den over til visningen på, hvor langt den havde kørt på nuværende tank, den viste 13. Tænkte - det vil jeg da fotografere - men i samme øjeblik skiftede den til 13,1 :lolno:


Laust
Himmelhund
Indlæg: 40
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Laust »

NA: Sneaky fucking bindestreg. Nå, nu har jeg da fundet jer.

Hej!

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

NA: Så blev man sgu GF moderator
Modded guitars were crap right out of the factory

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

[quote="Smittefar"]NA: Så blev man sgu GF moderator[/quote]

Det er da ikke ambivalent. Nu skal der bannes til den store guldmedalje! :twisted:

Men det er stadigvæk noget rod med det grøn/blå farvelade: <a href="http://gear-freak.dk/forum/memberlist.p ... =group&g=8" rel="nofollow">http://gear-freak.dk/forum/memberlist.p ... oup&g=8</a>

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Smittefar"]NA: Så blev man sgu GF moderator[/quote]

Samme her. Ved du, om der følger en julefrokost med i frynsegoderne?

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Smittefar"]NA: Så blev man sgu GF moderator[/quote]

Det er da ikke ambivalent. Nu skal der bannes til den store guldmedalje! :twisted:

Men det er stadigvæk noget rod med det grøn/blå farvelade: <a href="http://gear-freak.dk/forum/memberlist.p ... &g=8/quote" rel="nofollow">http://gear-freak.dk/forum/memberlist.p ... 8/quote</a>
[/quote]
Helt enig - jeg bliver ikke donator, før det er fikset :twisted:
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Barf »

NA1: Jeg kan alligevel godt høre at højtalerne i mit kabinet er helt nye. Lyden er godt nok rigelig bright og skarp i det. Det er der jo selvfølgelig råd for (spil en hulens masse på det), men det tager jo bare tid, og jeg vil gerne have fed lyd nu!

NA2: Ved sgu ikke helt om min Fulltone OCD passer helt så godt sammen med forstærkeren. Det er som om den ikke blander sig med lyden med bare ender i en lydflade ovenpå den anden, hmm.... Jeg har så aftalt at låne Xotic-serien af Christian Mogensen, så må vi se om der er noget der fungerer. Den OCD har bare fulgt mig som stort set eneste drivepedal i 2 år nu.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen