Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af kraen »

[quote="Smittefar"][quote="SustainerPlayer"][quote="Smittefar"]NA: Så blev man sgu GF moderator[/quote]

Det er da ikke ambivalent. Nu skal der bannes til den store guldmedalje! :twisted:

Men det er stadigvæk noget rod med det grøn/blå farvelade: <a href="http://gear-freak.dk/forum/memberlist.p ... &g=8/quote" rel="nofollow">http://gear-freak.dk/forum/memberlist.p ... 8/quote</a>
[/quote]
Helt enig - jeg bliver ikke donator, før det er fikset :twisted:[/quote]

Det er jo et spørgsmål, om folk helst vil stå som moderatorer eller donatorer.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

Ellers må der være "donerende moderator". De kan jo f.eks være prikkede.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

[quote="kraen"]

Det er jo et spørgsmål, om folk helst vil stå som moderatorer eller donatorer.[/quote]

At man er donator er vel rimelig ligegyldigt for andre folk herinde. Hvem der er moderatorer kunne de til gengæld godt have brug for at vide ind i mellem...

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: Har sidste arbejdsdag i morgen. Det blev til 3½ års læretid, og én måned med fuld løn, før jeg nu skal ud og stå i kø sammen med alle de andre arbejdsløse indenfor metalbranchen. Dagpenge er bestemt ikke noget man bliver fed af, men til gengæld bliver der masser af tid til at øve på guitaren, skrive numre til bandet, få sat mig lidt mere ind i de tekniske detaljer omkring mit kamera (og den nye flash, der kun lige akkurat er blevet testet, men slet ikke eksperimenteret med endnu), og hvad man nu ellers kan fordrive tiden med af spændende ting, når ikke en arbejdsgiver lægger beslag på en tredjedel af ens dyrebare tid, i hverdagene.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

Til det vil jeg da godt lige nævne, at jeg synes, dine billeder fra øvelokalet af de to nye guitarer var røvfede - så tillykke med kameraet og blitzen.

Jeg kom selv lige til at købe et kamerastativ her den anden dag.
Modded guitars were crap right out of the factory

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

NA: Har haft en meget blandet dag. Skulle egentlig have en slapper dag og køre i min elskede Fiat fra Fyn til Helsingør :) Men det regnede :( Men derfor kan det jo godt være en hyggelig tur :) Så opdagede jeg, at en knold (i en mørkegrøn bil) har efterladt et ordentligt mærke på den ene dør :( Men så fik jeg den bedste burger i lang tid :) Så stod jeg pludselig på en ret trafikeret gade i Slagelse og prøvede at montere strømfordelerdækslet igen :( Men det kunne løses med Gaffatape :)

Mystisk dag, men nu sidder jeg lige og slapper lidt af med en fantastisk pilsner fra Svaneke Bryghus, så i det lange løb hælder den lidt mod optur ;)

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af CobraPizza »

NA: Folk der ufrivilligt gør Aage-dk sjovt at roam'e på, men nogle Aage'r har så valgt at slæbe deres mangel på respekt for medmennesker og ydmyghed herover..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="CobraPizza"]NA: Folk der ufrivilligt gør Aage-dk sjovt at roam'e på, men nogle Aage'r har så valgt at slæbe deres mangel på respekt for medmennesker og ydmyghed herover..[/quote]

+1

Der skal naturligvis være plads til alle, så der er næsten ikke andet for, end at vi herovre må appelere til, at man "hyler med de ulve man er i blandt", og ikke tér sig som en Aage-bruger.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Stevi »

[quote="GodSpeedDK"][quote="CobraPizza"]NA: Folk der ufrivilligt gør Aage-dk sjovt at roam'e på, men nogle Aage'r har så valgt at slæbe deres mangel på respekt for medmennesker og ydmyghed herover..[/quote]

+1

Der skal naturligvis være plads til alle, så der er næsten ikke andet for, end at vi herovre må appelere til, at man "hyler med de ulve man er i blandt", og ikke tér sig som en Aage-bruger.[/quote]
Jeg begynder at tro at det er et gennemført tilfælde af trolling. Jeg nægter at tro at det er et rigtigt menneske.
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af K-P »

NA: Jeg prøvede lige at skifte mit HDMI-kabel ud med et DVI-kabel fra computeren til skærmen, og det viste sig, at det egentlig fungerer meget bedre.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Michael Vajhøj »

NA: Havde lige sat solsejl op på terassen og der var udsigt til regn, så havde faktisk glædet mig til at sidde under det med en kop kaffe og se om det var regntæt, men kaffen vil jeg iukke snydes for... :-)
Billeder af den nye terasse in the making: <a href="http://www.facebook.com/album.php?aid=1 ... 8150f6dd91" rel="nofollow">http://www.facebook.com/album.php?aid=1 ... 0f6dd91</a>
RoadHigh.dk

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

[quote="Michael Vajhøj"]NA: Havde lige sat solsejl op på terassen og der var udsigt til regn, så havde faktisk glædet mig til at sidde under det med en kop kaffe og se om det var regntæt, men kaffen vil jeg iukke snydes for... :-)
Billeder af den nye terasse in the making: <a href="http://www.facebook.com/album.php?aid=1 ... 8150f6dd91" rel="nofollow">http://www.facebook.com/album.php?aid=1 ... 0f6dd91</a>

[/quote]

Ser sgu fedt ud Vajhøj. Noget mere anvendeligt end det gamle "set-up". :thumbup:

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Michael Vajhøj »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Michael Vajhøj"]NA: Havde lige sat solsejl op på terassen og der var udsigt til regn, så havde faktisk glædet mig til at sidde under det med en kop kaffe og se om det var regntæt, men kaffen vil jeg iukke snydes for... :-)
Billeder af den nye terasse in the making: <a href="http://www.facebook.com/album.php?aid=1 ... 8150f6dd91" rel="nofollow">http://www.facebook.com/album.php?aid=1 ... 0f6dd91</a>

[/quote]

Ser sgu fedt ud Vajhøj. Noget mere anvendeligt end det gamle "set-up". :thumbup:[/quote]
Tak tak - ja nu har man fået en terrasse man gider sidde på... Det gør altså meget ved glæden for et gammelt hus... :)
RoadHigh.dk

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

Det ser da tophyggeligt ud Michael :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

NA: Der sidder åbenbart .010 på min nye LP, og den spiller fuldstændig fantastisk. Hvad fanden?! Jeg har jo spillet med .011 siden 1990'erne, og så skal man pludselig til at tænke sig om. Nu har jeg aldrig! Det er fandeme også GodspeedDK's skyld. The nerve... :-)
So many assholes, so few bullets

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

[quote="Telemaster"]NA: Der sidder åbenbart .010 på min nye LP, og den spiller fuldstændig fantastisk. Hvad fanden?! Jeg har jo spillet med .011 siden 1990'erne, og så skal man pludselig til at tænke sig om. Nu har jeg aldrig! Det er fandeme også GodspeedDK's skyld. The nerve... :-)[/quote]

Nå, pyha, panikken er afblæst. Man kan jo ikke spille slide med mine pølsefingre og så tynde strenge
:D
So many assholes, so few bullets

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Now ambivalent

Indlæg af kraen »

NA: er ikke kommet ind på lærerseminariet. Det burde måske være i Now Nedtur, men jeg har det lidt ambivalent med det. På den ene side ville jeg da gerne i gang med at studere og sikre økonomien gennem SU'en, men på den anden side, så kan jeg lave nogle flere af de ting, jeg har på tegnebrædtet. Nu skal jeg så også bare finde et deltidsarbejde nr. 2.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: At være arbejdsløs. For hulen, hvor ryger man hurtigt ned i kadence ... Jeg havde to opgaver i dag: Ind og aflevere lønsedler 'n' shit i A-kassen, og tage en efterhånden temmelig stor opvask, der har indtaget mit køkkenbord. Det har jeg fået hele dagen til at gå med, og så er opvasken ikke engang helt væk endnu. Damn, hvor går tiden hurtigt ...

NA2: At være arbejdsløs. Det er da fedt, at være fri som fuglen ... bare ærgerligt man ikke har nogen penge at holde fri for :(
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Martin60 »

[quote="GodSpeedDK"]NA: At være arbejdsløs. For hulen, hvor ryger man hurtigt ned i kadence ... Jeg havde to opgaver i dag: Ind og aflevere lønsedler 'n' shit i A-kassen, og tage en efterhånden temmelig stor opvask, der har indtaget mit køkkenbord. Det har jeg fået hele dagen til at gå med, og så er opvasken ikke engang helt væk endnu. Damn, hvor går tiden hurtigt ...

NA2: At være arbejdsløs. Det er da fedt, at være fri som fuglen ... bare ærgerligt man ikke har nogen penge at holde fri for :( [/quote]

+1 til arbejdsløshed.

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Jacob »

NA: Jeg har nu brugt 1½ time i stræk på at lytte røvballenumre af og skrive dem ned, så de er klar til weekendens job (det første hvor vi spille fuldt sæt. 3x45 min.). Jeg har et alvorligt tilfælde af pop-hjerne nu, og jeg er langt fra færdig.. :?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen