Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kattekiksen »

NA: Steam
Det er jo et super fedt koncept. Men hvorfor pokker SKAL jeg opdatere det før jeg kan spille de spil jeg har købt og betalt for? Jeg vil gerne spille halflife 2, men det kan jeg ikke fordi jeg skal opdatere først.
Jeg har prøvet det før med Civ IV, hvor jeg sad i et DSB tog. No wonder at folk downloader i stedet.
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af K-P »

[quote="Kattekiksen"]NA: Steam
Det er jo et super fedt koncept. Men hvorfor pokker SKAL jeg opdatere det før jeg kan spille de spil jeg har købt og betalt for? Jeg vil gerne spille halflife 2, men det kan jeg ikke fordi jeg skal opdatere først.
Jeg har prøvet det før med Civ IV, hvor jeg sad i et DSB tog. No wonder at folk downloader i stedet.[/quote]

Det plejer da heller ikke at tage mere end 5 minutter for Steam at opdatere et spil, med mindre det er en ret stor opdatering.
Cogito sumere potum alterum

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kattekiksen »

[quote="K-P"][quote="Kattekiksen"]NA: Steam
Det er jo et super fedt koncept. Men hvorfor pokker SKAL jeg opdatere det før jeg kan spille de spil jeg har købt og betalt for? Jeg vil gerne spille halflife 2, men det kan jeg ikke fordi jeg skal opdatere først.
Jeg har prøvet det før med Civ IV, hvor jeg sad i et DSB tog. No wonder at folk downloader i stedet.[/quote]

Det plejer da heller ikke at tage mere end 5 minutter for Steam at opdatere et spil, med mindre det er en ret stor opdatering.[/quote]

Det er heller ikke opdateringerne som sådan jeg irriterer mig over. Det er det ,at man SKAL opdatere steam for at kunne bruge det. Hvis der er en opdatering man ikke har er det ikke altid man kan bruge det i Offline mode. Jeg fatter ikke hvorfor. Det er jo skide irriterende at jeg ikke kan spille hvis jeg fx kører i tog? Det er heller ikke alle der har adgang til en bredbåndsforbindelse. Lige pt. har jeg fx kun mobilt bredbånd, men det burde da ikke være en hindring for at spille singleplayer. Det er det jeg ikke bryder mig om.
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af K-P »

Ah ja, det er irriterende. Men det er vel egentlig også lidt mærkeligt, at man ikke kan logge ind i offline mode. Så skulle programmet jo nærmest have en sidste "salgsdato", hvor det skal være opdateret før man kan bruge det
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

NA: Jeg ved, der er en guitarforstærker på det her billede, men jeg har så utroligt svært ved at fokusere på den 8-)
Billede

EDIT: Billedet er i øvrigt fra Klærkes salgsannonce her på sitet - og hvis man ser en forstærker på billedet, så er den vist nok til salg...
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Jens H »

Til sådan en forstærker kræves en roadie. Ved så ikke om den følger med. Men var det ikke noget for dig med sådan et stack :D ?
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

Jeg tror ikke, jeg nogensinde kommer til at spille over mere end et half-stack igen - Men en roadie kunne man jo nok bruge ;)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kimling »

[quote="Smittefar"]NA: Jeg ved, der er en guitarforstærker på det her billede, men jeg har så utroligt svært ved at fokusere på den 8-)
Billede

EDIT: Billedet er i øvrigt fra Klærkes salgsannonce her på sitet - og hvis man ser en forstærker på billedet, så er den vist nok til salg...[/quote]

Haha - Jeg tænkte nøjagtig det samme :lol:
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kimling »

NA: Hørte et nummer med Heaven Shall Burn og kunne godt lide det
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af efrandsen »

[quote="Smittefar"]Jeg tror ikke, jeg nogensinde kommer til at spille over mere end et half-stack igen - Men en roadie kunne man jo nok bruge ;) [/quote]

Hehe.. Jeg spiller 9 ud af 10 koncerter med fullstack.. Ikke fordi det er nødvendigt, men fordi det er awesome :D Bortset fra det, så har jeg for det meste også vores chauffør og "roadie" til at gi' en hånd med.. hehe.. Nørj, jeg ville gerne ha' væggen bagved.. Bare 8 4x12".. _Det_ ville være mega awesome!
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: Min kat har været ved dyrlægen og fået frataget sin mandighed. Det er naturligvis en ting man ikke ønsker sin værste fjende, men på den anden side tilter han rundt som en groggy bokser, til stor morskab for husets øvrige beboere :crazy: :D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

[quote="Smittefar"]NA: Jeg ved, der er en guitarforstærker på det her billede, men jeg har så utroligt svært ved at fokusere på den 8-)
Billede
[/quote]

Ja - det er et fedt rack til gengæld. :lol:

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kaptajn Kropp »

NA: Gear-freak.dk/blog/, er meget (!) flottere end geafreak forummet! Det kunne da være lækkert med samme webdesign på forummet også!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!


kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af kraen »

[quote="Kaptajn Kropp"]NA: Gear-freak.dk/blog/, er meget (!) flottere end geafreak forummet! Det kunne da være lækkert med samme webdesign på forummet også![/quote]

er på vej. Har bare ikke så meget tid for tiden.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

NA: Første julefrokost i morgen. Da bliver da helt vildt godt, men jeg synes bare, det er alt for tidligt at tænke på jul...

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Swampthing »

NA : Mit band har 57 "fans" (inde på facebook), hvor vores fjolleprojekt lige er steget til 117 fans, det er ca 50 nye indenfor en måned ?!?! :s hock: :s hock: :s hock:

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: Har haft min forstærker til salg længe, uden nogen respons. Så sætter man prisen lidt ned, og så vælter det ind med interesserede købere, som nærmest er ved at falde over hinanden. Jeg tror bare jeg opgiver at finde ud af, hvordan det er, det dér brugtmarked fungerer.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

[quote="GodSpeedDK"]NA: Har haft min forstærker til salg længe, uden nogen respons. Så sætter man prisen lidt ned, og så vælter det ind med interesserede købere, som nærmest er ved at falde over hinanden. Jeg tror bare jeg opgiver at finde ud af, hvordan det er, det dér brugtmarked fungerer.[/quote]

Det er såmænd meget simpelt - efter to af kapitalismens grundprincipper:

§1: Udbud og efterspørgsel.

§2: Den kloge narrer den mindre kloge.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

ad1) Ja ja, det er jeg med på. Men lige i dette tilfælde troede jeg ikke der var nogen efterspørgsel - de eneste reaktioner jeg fik, var nogle ret så useriøse bud - og så sætter jeg prisen lidt ned, og så viser det sig at der er rigeligt med efterspørgsel, og åbenbart ikke ret mange i udbud.

ad2) Altså ... jeg synes ikke jeg er "den mindre kloge" her. Selv med den nye pris synes jeg jeg får, hvad jeg skal have. Bevares, det er mindre end hvad jeg selv gav, men markedet ændrer sig jo hele tiden. Hvis jeg vil sælge nu, så må jeg forholde mig til brugtmarkedspriserne nu.

Det jeg ikke forstår, er at der tilsyneladende sidder folk rundt omkring der synes 8,5 kilo er så meget, at de ikke engang gider overveje det, men som samtidig er lige ved at skide skelettet ud, så snart de ser den til 7,5 kilo. Jeg mener, SÅ stor er forskellen da heller ikke.

Måske skulle jeg aflyse alle aftaler, og på DBA tilføje: "Den første som stiller op på adressen med 8 af de lange, går hjem med en ny (brugt) forstærker!"
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen