Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

Jeg ville helt sikkert hellere se, hvad der er i MacG's history end hvad der er i GodSpeeds :lol:

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Turtle"]Jeg ville helt sikkert hellere se, hvad der er i MacG's history end hvad der er i GodSpeeds :lol: [/quote]

Der står helt sikkert ikke noget fagrelateret i min history! Det er nemlig det dejlige ved mit arbejde - når jeg har fri smider jeg mit værktøj og går hjem, og skænker det ikke én tanke, før næste morgen igen :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af MacG »

[quote="Turtle"]Jeg ville helt sikkert hellere se, hvad der er i MacG's history end hvad der er i GodSpeeds :lol:[/quote]

:oops:

Time to clear Cache...

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kallum »

NA: Jeg bliver nok kylet ud af aage forummet igen-igen.. Når tosserne ligefrem serverer sig selv på sølvfade, så skal der i mit tilfælde en ganske overmenneskelig selvkontrol til ikke at sparke den ind.

<a href="http://www.aage.dk/forum/forum_posts.as ... 25625&pn=1" rel="nofollow">http://www.aage.dk/forum/forum_posts.as ... 25&pn=1</a>

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Loomer »

For helvede Carlsen, jeg elsker dig!

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kallum »

Det fedeste er når alle pubertetsbøsserne myldrer ud af træværket for at forsvare staklen. :D

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

[quote="Kallum"]NA: Jeg bliver nok kylet ud af aage forummet igen-igen.. Når tosserne ligefrem serverer sig selv på sølvfade, så skal der i mit tilfælde en ganske overmenneskelig selvkontrol til ikke at sparke den ind.

<a href="http://www.aage.dk/forum/forum_posts.as ... 25625&pn=1" rel="nofollow">http://www.aage.dk/forum/forum_posts.as ... 25&pn=1</a>

[/quote]


Hæhæ, jeg ved ikke hvorfor, men selv den mest uforskammede adfærd er cool med mig, når du er bag tastaturet. Jeg grinede højt :D
So many assholes, so few bullets

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Loomer »

Nu har jeg jo så heller ikke set videoen, så det kan da endda være at Carlsen rent faktisk havde fløjlshandskerne på i denne omgang?

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

[quote="Loomer"]Nu har jeg jo så heller ikke set videoen, så det kan da endda være at Carlsen rent faktisk havde fløjlshandskerne på i denne omgang?[/quote]

Så vidt jeg er orienteret, ejer Carslen ikke handsker af nogen som helst art :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kallum »

Jeg havde faktisk på et tidspunkt sådan en smart ovnhandske så man ikke brænder labberne når man i al hast skal ha hevet lasagnen ud af ovnen, men den har jeg ikke set i flere år. Den var muligvis smurt ind i så mange madrester at jeg efter en ordentlig knaser af en bytur har varmet og fortæret den..

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af efrandsen »

hehe.. Carlsen din lømmel :clap:
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Loomer »

Hahah, det er sjovt så forskellige rekationerne er. Men hold da op, hvor "de unge" på Aage bliver butthurt :D

Morten har så også lige meldt sig, men okay, det er måske også lidt med glimt i øjet ser det ud til :D

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kallum »

Er det en Morten herfra?

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

Jeg så også godt Karlsens indlæg - og jeg grinede højt :D
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kallum »

Så, nu er der en ren Sherlock Holmes der har opdaget denne tråd, jeg må hellere passe på hvad jeg skriver.. Billede

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Stevi »

[quote="Kallum"]Så, nu er der en ren Sherlock Holmes der har opdaget denne tråd, jeg må hellere passe på hvad jeg skriver.. Billede[/quote]
Nej da, nu er der stor mulighed for stereo-sviner.
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Barf »

NA: Jeg var oppe klokken 05:45 i morges. Det tidspunkt på døgnet burde jo slet ikke findes! Til gengæld er Århus midtby et ret interessant sted så tidligt om morgenen. Tror nu nok jeg er berettiget til en morfar nu her.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

[quote="Kallum"]Så, nu er der en ren Sherlock Holmes der har opdaget denne tråd, jeg må hellere passe på hvad jeg skriver.. Billede[/quote]


Men sandheden er jo ofte ilde hørt. For hold da kæft, hvor lyder det dårligt! Jeg synes faktisk for en gangs skyld at anbefalingen om at finde sig en helt anden - og gerne helt lydløs - hobby (som kan dyrkes langt væk fra andre mennsker) er helt på sin plads lige her.

Og de får sgu´ svært ved at herpe mig ud fra Aage. Det er længe siden, at de hjalp mig med det...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen