Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Swampthing"] ... Firmajulefrokost ... den uskrevne lov om at man skal ud at danse.
[/quote]

Der er 14 dage til jeg skal til firmajulefrokost, og jeg er allerede igang med at forberede undskyldninger. Sådan noget obligatorisk 'nu-har-vi-taget-vores-pæneste-tøj-på-så-nu-skal-vi-død-og-pine-også-ud-på-gulvet-og-have-det-gennemblødt-af-sved-mens-vi-ligner-parringsparate-chimpanser'-julefrokost-dansen-rundt, er næsten nok til, at jeg ikke gider deltage overhovedet :(

Oh well, jeg tror jeg bruger den go'e, gamle "knæet, du ved ... Nam '71 ... der var kun risplanter til rådighed, til transplantationen, men med tilstrækkelig vanding, kan jeg lige akkurat stavre op til baren. Hej hej ..."
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af kraen »

[quote="Michael Vajhøj"]

NTK: Der er snart ved at gå mode i at melde sig ud af ballekorpset...[/quote]

Balleverden uden Vajhøj!?!?!? Det er da lidt trist.
Så skal du jo lige have foretaget en lille, men vigtig, ændring på boardet. Væk med uret. Man kan ikke have et balle-ur, når man ikke spiller balle.

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Michael Vajhøj »

Tja nu må vi se om ikke der engang imellem er nogen som ringer med en afløsertjans, men har ikke travlt - kan være man langt om længe får tid til at lave nogle ordentlige kabler... ;) :)


Sent from my mønttelefon using TapaTalk
RoadHigh.dk

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Swampthing »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Swampthing"] ... Firmajulefrokost ... den uskrevne lov om at man skal ud at danse.
[/quote]

Der er 14 dage til jeg skal til firmajulefrokost, og jeg er allerede igang med at forberede undskyldninger. Sådan noget obligatorisk 'nu-har-vi-taget-vores-pæneste-tøj-på-så-nu-skal-vi-død-og-pine-også-ud-på-gulvet-og-have-det-gennemblødt-af-sved-mens-vi-ligner-parringsparate-chimpanser'-julefrokost-dansen-rundt, er næsten nok til, at jeg ikke gider deltage overhovedet :(

Oh well, jeg tror jeg bruger den go'e, gamle "knæet, du ved ... Nam '71 ... der var kun risplanter til rådighed, til transplantationen, men med tilstrækkelig vanding, kan jeg lige akkurat stavre op til baren. Hej hej ..."[/quote]
:D :lol: Held og lykke !!

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af K-P »

[quote="GodSpeedDK"]
Oh well, jeg tror jeg bruger den go'e, gamle "knæet, du ved ... Nam '71 ... der var kun risplanter til rådighed, til transplantationen, men med tilstrækkelig vanding, kan jeg lige akkurat stavre op til baren. Hej hej ..."[/quote]

Den virker også til idræt!
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

NA: Jeg har her til aften for første gang i mange år spillet et job i Jump uden at tage Les Paulen med ud - Jeg savnede den ikke engang sådan rigtig :s hock:

NO: Hold nu op nogle sprøde tøser, der var til den julefrokost

NO2: De havde allesammen valgt at klæde sig ud i nissekostumer - herligt :)
Modded guitars were crap right out of the factory

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af kraen »

[quote="Smittefar"]
NO: Hold nu op nogle sprøde tøser, der var til den julefrokost
[/quote]

Samme situation hos os på Hotel Opus i Horsens. Dog ingen nissekostumer, desværre.

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Peter C »

Endnu en alt for vild weekend, jeg må hellere snart få mig en kæreste, så jeg kan falde lidt til ro. Det går ikke i længden. Men sjovt er det! :)

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kimling »

NA: Har sgu fået julejob hos Danguitar.dk :lol:
Det synes jeg er lidt mærkeligt, men så kan jeg beholde min Rhoads og få mig en forstærker :D
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af FunkyValle »

NA: Er gået igang med af finde ud af, hvad fruen skal have i julegave. Fyfferpyffer, det er en udfordring, men det skal nok blive godt.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Lause
Johnny B. Goode
Indlæg: 111
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Lause »

NA: Bliver jeg nogensinde kureret for GAS?

NO: Lækre Yamaha gryder på vej..

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af FunkyValle »

NA: Jeg får lov at blive i DK lidt endnu med 40 rigtige i denne omgangs indfødsretsprøve: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.b.dk/labs/quiz/intro/369">ht ... tro/369</a><!-- m -->. Men hvor det dog ultimativ nedtur, at vi stadig sender vores nye danskere igennem sådan en test!
Tror aldrig gear-rejsen ender....

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

[quote="FunkyValle"]NA: Jeg får lov at blive i DK lidt endnu med 40 rigtige i denne omgangs indfødsretsprøve: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.b.dk/labs/quiz/intro/369">ht ... tro/369</a><!-- m -->. Men hvor det dog ultimativ nedtur, at vi stadig sender vores nye danskere igennem sådan en test![/quote]

Jeg klarede også 40 - den er nu også meget nem. Men som dig fatter jeg ikke, at vi mener, at man kan afgøre folks skæbne her i landet ud fra de spørgsmål - det er fuldkommen tåbeligt...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

39 point her. Jeg havde sgu´ lige fået indlemmet Island i det danske rigsfællesskab. Dét siger vist mest om at løse testen med venstre hånd samtidig med mavdlavningen... :-)

Jeg synes, der er en sælsom ironi i spørgsmål 10.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Pickles
Johnny B. Goode
Indlæg: 189
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Pickles »

39 rigtige her (jeg svarede forkert på stemmeprocenten til folketingsvalg :) ). Er den ikke lidt nemmere, end den har været de seneste år?

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Pickles"]39 rigtige her (jeg svarede forkert på stemmeprocenten til folketingsvalg :) ). Er den ikke lidt nemmere, end den har været de seneste år?[/quote]

Jo, det tænkte jeg også.

Og så er det jo tydeligt for enhver, at man aldrig bliver en god borger her i landet, hvis man ikke ved ret præcist, hvad stemmeprocenten plejer at være! :lol:

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af MacG »

[quote="Turtle"][quote="Pickles"]39 rigtige her (jeg svarede forkert på stemmeprocenten til folketingsvalg :) ). Er den ikke lidt nemmere, end den har været de seneste år?[/quote]

Jo, det tænkte jeg også.

Og så er det jo tydeligt for enhver, at man aldrig bliver en god borger her i landet, hvis man ikke ved ret præcist, hvad stemmeprocenten plejer at være! :lol:[/quote] Og Kalmar Unionen... Vi må ikke glemme Kalmar Unionen!
40 rigtige her. Så jeg er er 1 mere Dansk end Sasha, oder ?

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

NA: Bestilte et nyt fjernsyn i går sidst på eftermiddagen - det ankom så allerede i dag. Det er jo fin service, hvis ikke det var fordi at det ret væsentlige vægophæng (fra samme leverandør) melder om en leveringstid på et par dage. Så kan jeg jo have en papkasse stående i stuen så længe...

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GuitaRasmus »

NA: Jeg har fuldstændigt stoppet jagten på elguitarer efter jeg fik min Solle-tele. Det er jo dejligt at have drømmehegnet, og jeg har ikke shoppet guitarer i et helt år!! :O

Men... Jeg har den sidste tid gået og prøvet en masse gode akustiske guitarer, da jeg lidt godt kunne tænke mig at have en rigtig god en af slagsen. Jeg har forelsket mig lidt i en Furch: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.4sound.dk/shop/westernguitar ... ternguitar ... 24-sr.html</a><!-- m --> og kunne godt finde på at ende med den, men den er jo rimeligt dyr, og jeg kunne da godt tænke mig at høre om der er andet man bare SKAL prøve når man er oppe i den ende?

Jeg er IKKE til Martin, og de fleste Gibsons jeg har prøvet tiltaler mig ikke ret meget - til gengæld kan jeg godt lide den lidt mere hifi-agtige lyd visse Taylors har.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Stevi »

[quote="GuitaRasmus"]NA: Jeg har fuldstændigt stoppet jagten på elguitarer efter jeg fik min Solle-tele. Det er jo dejligt at have drømmehegnet, og jeg har ikke shoppet guitarer i et helt år!! :O

Men... Jeg har den sidste tid gået og prøvet en masse gode akustiske guitarer, da jeg lidt godt kunne tænke mig at have en rigtig god en af slagsen. Jeg har forelsket mig lidt i en Furch: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.4sound.dk/shop/westernguitar ... ternguitar ... 24-sr.html</a><!-- m --> og kunne godt finde på at ende med den, men den er jo rimeligt dyr, og jeg kunne da godt tænke mig at høre om der er andet man bare SKAL prøve når man er oppe i den ende?

Jeg er IKKE til Martin, og de fleste Gibsons jeg har prøvet tiltaler mig ikke ret meget - til gengæld kan jeg godt lide den lidt mere hifi-agtige lyd visse Taylors har.[/quote]
Min forsanger har en Furch OM, dét er en fed spade. Kvaliteten er helt i top og lyden ligeså. Taylor siger mig ikke noget, de er for kliniske og for pæne, men mon ikke det er noget for dig, så? ;-)
See you in heaven if you make the list

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen