Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
KHoldt
Johnny B. Goode
Indlæg: 123
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af KHoldt »

[quote="Turtle"][quote="KHoldt"]NA: Min iPhone sluger sindssyg meget strøm, selv på standby - og også selvom jeg har slukket 3G, push og Wi-Fi. Øv, det er træls![/quote]

De holder ikke batteri så længe, som "rigtige" telefoner gør. Men check lige, at din GPS er slået fra også. Den er den største synder...[/quote]
Nu spørger jeg måske dumt - men er det "Lokalitetstjenester" jeg skal slå fra? :)

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af kraen »

[quote="KHoldt"][quote="Turtle"][quote="KHoldt"]NA: Min iPhone sluger sindssyg meget strøm, selv på standby - og også selvom jeg har slukket 3G, push og Wi-Fi. Øv, det er træls![/quote]

De holder ikke batteri så længe, som "rigtige" telefoner gør. Men check lige, at din GPS er slået fra også. Den er den største synder...[/quote]
Nu spørger jeg måske dumt - men er det "Lokalitetstjenester" jeg skal slå fra? :) [/quote]

Er du på iOS 4? For så tjek lige hvor mange programmer du har kørende.

KHoldt
Johnny B. Goode
Indlæg: 123
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af KHoldt »

[quote="kraen"]Er du på iOS 4? For så tjek lige hvor mange programmer du har kørende.[/quote]
Det tror jeg faktisk ikke, jeg er. Softwareversionen er 4.0.1 - så det er jeg ikke, vel?

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

[quote="Stevi"][quote="Telemaster"]NA: Halv seks om morgenen er sguda alligevel ret sent at komme hjem fra et ballejob...Ny regel her på adressen: når man kommer så sent hjem og er ganske ædru, må man godt tage en kølig pilsner og ryge et par cigaretter, inden man går til ro :-)[/quote]
Sådanne øjeblikke er virkelig værd at leve for. Som et stadie mellem vågen og lige dér hvor trætheden tager over.[/quote]

Ja, det var cool :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af CobraPizza »

NA: har fået en forholdsvis dyr hobby, med at købe Gibson LP Studio's..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

[quote="KHoldt"][quote="kraen"]Er du på iOS 4? For så tjek lige hvor mange programmer du har kørende.[/quote]
Det tror jeg faktisk ikke, jeg er. Softwareversionen er 4.0.1 - så det er jeg ikke, vel?[/quote]

Billede

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af kraen »

[quote="SustainerPlayer"][quote="KHoldt"][quote="kraen"]Er du på iOS 4? For så tjek lige hvor mange programmer du har kørende.[/quote]
Det tror jeg faktisk ikke, jeg er. Softwareversionen er 4.0.1 - så det er jeg ikke, vel?[/quote]

Billede[/quote]

Lige mine ord. Prøv at dobbeltklikke på Home-knappen. Der vil så dukke nogle ikoner op, hvilke er de programmer, du har kørende. Du kan lukke dem ved at holde fingeren på ét af ikonerne til de begynder at ryste og så trykke på det røde minus-tegn. Det er ikke sikkert, at det hjælper på batteritiden, men det er forsøget værd.

KHoldt
Johnny B. Goode
Indlæg: 123
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af KHoldt »

Tusind tak for hjælpen drenge! Alle mine programmer kørte og har nu iso 4. Hehe, man skal vel starte et sted - jeg håber i hvert fald det hjælper lidt på det. Tak :)
Edit: Det hjælper sgu. 80% tilbage og har haft gang i den hele dagen - hvis det var i går, ville den være død nu. (gear)freaks længe leve! ;)

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af CobraPizza »

NA: lækkert nyt JVC anlæg med fede højtalere.. men så hører man jo for alvor hvor dårlig lyden er på Youtube..
NO: så røg Ride the Lightning albummet på istedet ;)
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

NA: Min sommerferie er definitivt slut, og arbejdsopgaverne vælter ned over mig. Mit skema er håbløst, og jeg tager mig allerede til hovedet over visse medlemmer af personalet og ledelsen. Det bliver et langt år. Til gengæld var det rigtig hygggeligt at se mine unger og de fleste kolleger efter seks uger. Damn, jeg er simpelthen nødt til at finde på noget andet at lave snart...
So many assholes, so few bullets

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

NA: Har glemt min telefon på arbejdet i går. Eller måske det er en optur - 2,5 dage uden telefon :)

Det fik mig lige til at checke op på, hvad jeg egenligt bruger på telefon ...

Billede

Billede

... ikke så møj, når man tager i betragtning, at jeg brugte telefonen på arbejdet i 2009 og de 150,- af forbruget i marts var en donation via SMS.

Jeg kan nok ikke retfærdiggøre at købe en smartphone - hehe.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Barf »

NA: Skal muligvis ud og spille ballejob med bandet d. 3. september, den aften ligger den allerførste fest på journalisthøjskolen desværre også. Jeg tog det da som en selvfølge at skulle feste med de andre og lære dem at kende, men jobbet er rigtig godt betalt og her i starten er det vigtigt at få spillet så mange jobs som muligt.

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Christian Mogensen »

[quote="Barf"]NA: Skal muligvis ud og spille ballejob med bandet d. 3. september, den aften ligger den allerførste fest på journalisthøjskolen desværre også. Jeg tog det da som en selvfølge at skulle feste med de andre og lære dem at kende, men jobbet er rigtig godt betalt og her i starten er det vigtigt at få spillet så mange jobs som muligt.[/quote]
Jeg synes helt klart, at du skal ta' til semesterstartsfesten; ballejobbet kan du jo altid sende denne vej... *host host*

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Barf »

Njaj, jeg tror sgu vi tager det. Alle skal lige sige "klar", men det ser lovende ud. Så får vi da også en god start med bandet, 3 jobs på 3 uger.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af kraen »

NA: 235 brugere på GF - men 60 af brugerne har ikke skrevet et eneste indlæg.

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Odgaard »

[quote="kraen"]NA: 235 brugere på GF - men 60 af brugerne har ikke skrevet et eneste indlæg.[/quote]
Giver det ikke en meget større procentdel "aktive" end på det gamle forum? Sådan kan man selvfølgelig vende og dreje tallene, som man lyster.

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af K-P »

NA: <a href="http://www.instantrimshot.com" rel="nofollow">http://www.instantrimshot.com</a> fungerer ikke umiddelbart på min telefon. Det ville ellers være ret handy at have den lige ved hånden.
Cogito sumere potum alterum

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af kraen »

[quote="Odgaard"][quote="kraen"]NA: 235 brugere på GF - men 60 af brugerne har ikke skrevet et eneste indlæg.[/quote]
Giver det ikke en meget større procentdel "aktive" end på det gamle forum? Sådan kan man selvfølgelig vende og dreje tallene, som man lyster.[/quote]

Tjo, det har du da ret i. Men det ideelle ville jo være, at alle brugere er lige aktive og hver havde skrevet nogle indlæg.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

NA: Ferie.

Det var så lige præcis her, jeg gik ned med stress sidste år...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Swampthing »

[quote="Sasha"]NA: Ferie.

Det var så lige præcis her, jeg gik ned med stress sidste år...[/quote]

Måske skulle du prøve at slappe af ?
Tag ud af landet og lade være med at reparere andres forstærkere og what not.
Lad telefonen ligge derhjemme mens du er på ferie.
Da jeg holdte ferie sidste år, døde batteriet i telefonen og jeg have ikke taget oplader med, sikke en befrielse det var.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen