Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

Hvordan lyder noget, når det lyder "honket"..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af fortytwo »

[quote="Swampthing"]Så må jeg bare hyre en roadie. ;) [/quote]

Det er billigere, at træne lidt med nogle vægte et sted i nærheden af dig.. ;-)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af fortytwo »

[quote="Sasha"]Hvordan lyder noget, når det lyder "honket"..?[/quote]

Mere som et horn, altså mellemtonet, måske med lidt svagt tilstoppet næse..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

Det er ellers en sjælden karakteristik af noget, der skulle forestille at være en klassisk Fender. Men OK: Det ER jo en AB165, vi taler om. Og den har nok i virkeligheden også mere til fælles med en Tuba end en klassisk Fender... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Swampthing »

Så er det godt det ikke er en ab165 længere. ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Swampthing »

Så er det godt det ikke er en ab165 længere. ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

Ja, nu skal det jo ikke forstås sådan, at der er noget galt med tubaer... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

Hov Hov... nu synes jeg det er at drage forhastede konklusioner når man ikke har lyttet på sagerne. ;)

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Swampthing »

Jeg har prøvet en tuba, det lød ikke godt. Jeg er heller ikke god til blæseinstrumenter. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

no comment.

NA: At der er så mange fede videoer på Youtube, når nu man egentlig burde skrive sin Bachelor opgave færdig.

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Pluto »

Det er helt ufatteligt at man kan blive nød til at finde sin udbrændte gamle pc'er med Windows xp ,for at i det hele taget kan bruge pc.
Især når man lige har købt en spritny pc med Windows 8 installeret .Magen til bondefangeri af Windows. Om 1 år er Bull Gates ikke verdens rigeste mand længere.

Men xp fungerer men min gamle pc er bare så langsom :x
Sorte strater lyder bare bedst..

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af MacG »

[quote="Pluto"]Det er helt ufatteligt at man kan blive nød til at finde sin udbrændte gamle pc'er med Windows xp ,for at i det hele taget kan bruge pc.
Især når man lige har købt en spritny pc med Windows 8 installeret .Magen til bondefangeri af Windows. Om 1 år er Bull Gates ikke verdens rigeste mand længere.

Men xp fungerer men min gamle pc er bare så langsom :x[/quote]

Så smid Win 7 på den nye. Det gør alle andre.. Gates skal nok klare sig. Han lever af renterne. Microsoft er blevet nød til at ændre Win8 fordi folk ikke kan fordrage det...

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Pluto »

[quote="MacG"][quote="Pluto"]Det er helt ufatteligt at man kan blive nød til at finde sin udbrændte gamle pc'er med Windows xp ,for at i det hele taget kan bruge pc.
Især når man lige har købt en spritny pc med Windows 8 installeret .Magen til bondefangeri af Windows. Om 1 år er Bull Gates ikke verdens rigeste mand længere.

Men xp fungerer men min gamle pc er bare så langsom :x[/quote]

Så smid Win 7 på den nye. Det gør alle andre.. Gates skal nok klare sig. Han lever af renterne. Microsoft er blevet nød til at ændre Win8 fordi folk ikke kan fordrage det...[/quote]


Den forandring, kommer den også os til gode som allerede har købt win8?. Og jeg nægter simpelthen at købe win 7 når jeg har købt 8. Så finder jeg på noget andet. ikke om jeg vil støtte det foretagende igen ,hvis ikke vi får lidt igen.
Sorte strater lyder bare bedst..

Abaddon
Smoke On The Water
Indlæg: 58
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Abaddon »

Hvis der er Windows 8 Pro på maskinen har du ret til at downgrade til Windows 7 Professional:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.microsoft.com/oem/en/licensi ... en/licensi ... JcaLxTRgYX</a><!-- m -->

Det gør vi flittigt brug af på jobbet når vi køber nye pc'er :-)

/Andreas

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af K-P »

NA: Jeg burde gå til frisøren noget oftere. Det er alligevel lidt markant, når man tager derhen for at få klippet spidserne af, og der så ryger 15 cm, fordi der er så meget, der er slidt.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: Er i den sidste og afgørende fase, i forbindelse med køb af ny bil = finansieringen. Banken vil kun låne os penge, hvis vi enten låner hele beløbet (til en lidt for frisk rente), eller beløbet minus udbetalingen - vi kan ikke bare låne til udbetalingen, og så benytte os af forhandlerens mere attraktive finansiering. Så vi står nu i en situation, hvor vi er 32K fra at kunne aflevere den udtjente smadderkasse, og køre hjem i en spritny Chevrolet Aveo 1.2 ECO LT :problem:

Men mon ikke det løser sig, på den ene eller den anden måde?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
drmaawenz
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af drmaawenz »

NA: Glemte min kuffert med kabler og effekter hjemme... lidt irriterende når man finder ud af det, når man er landet i københavn. Bassisten havde heldigvis et 5m kabel jeg kunne låne. Så var der desværre ikke andre muligheder, end at gennemføre koncerten med en JTM-45 som er indstillet (IMO) korrekt. :)

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Peter C »

Jeg var jo i Amsterdam med 2 tossede tøser. Jeg var sammen med den ene og vi prøvede at finde en kirke, så vi kunne blive gift. Det kunne man så ikkkke.

MEN.

Til gengæld fik jeg tatoveret den anden piges navn på højre balle - heldigvis med min kommende kones samtykke. Sikke en tur...

EDIT: og det er ikke med små bogstaver.

Brugeravatar
drmaawenz
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af drmaawenz »

[quote="GodSpeedDK"]NA: Er i den sidste og afgørende fase, i forbindelse med køb af ny bil = finansieringen. Banken vil kun låne os penge, hvis vi enten låner hele beløbet (til en lidt for frisk rente), eller beløbet minus udbetalingen - vi kan ikke bare låne til udbetalingen, og så benytte os af forhandlerens mere attraktive finansiering. Så vi står nu i en situation, hvor vi er 32K fra at kunne aflevere den udtjente smadderkasse, og køre hjem i en spritny Chevrolet Aveo 1.2 ECO LT :problem:

Men mon ikke det løser sig, på den ene eller den anden måde?[/quote]
Har du taget en prøvetur?
Jeg kunne ikke finde noget på 1.2'eren, men storebroderen på 1.4L (100 hk) får drøje hug mht. brændstoføkonomi, trækkraft/omdrejningsmoment og gensalgsværdi.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.adac.de/_ext/itr/tests/Autot ... ests/Autot ... 1_4_LT.pdf</a><!-- m -->

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now ambivalent

Indlæg af Odgaard »

[quote="Peter C"]Jeg var jo i Amsterdam med 2 tossede tøser. Jeg var sammen med den ene og vi prøvede at finde en kirke, så vi kunne blive gift. Det kunne man så ikkkke.

MEN.

Til gengæld fik jeg tatoveret den anden piges navn på højre balle - heldigvis med min kommende kones samtykke. Sikke en tur...

EDIT: og det er ikke med små bogstaver.[/quote]

Pictures or it didn't happen... eller vent lige.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen