Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Pluto »

Na- Har en ustyrlig trang til at anskaffe mig en Fenderish forstærker af en art ,men en fed rumklang.Jeg har bare ikke behov for sådan en i de bands jeg spiller i pt.
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

Er det da dig eller band´sene, som afgør, hvilken forstærker, du skal bruge/har behov for..? Jeg tror ikke helt, at jeg forstår forretningsgangen i det ovenstående...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Pluto »

[quote="Sasha"]Er det da dig eller band´sene, som afgør, hvilken forstærker, du skal bruge/har behov for..? Jeg tror ikke helt, at jeg forstår forretningsgangen i det ovenstående...[/quote]

Det er suverænt mig der afgør det. Ac 30eren gør det fremragende i mit RG band og Marshallen gør det fedt med Thin Lizzy jam.Men derfor må jeg
vel gerne skabe mig et behpv for en Fender ting.Ved bare ikke hlet hvilken andet end den ikke skal være alt for tung at løfte.Du ved alderen trygger
Sorte strater lyder bare bedst..

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Peter C »

NA:

Besluttede mig for, for 4 måneder siden, at jeg skulle sælge lidt ud af mit udstyr, men ak.. Jeg kommer jo aldrig videre. Jeg tror, at det antal guitarer og forstærkere, som jeg har nu, forbliver det samme for altid.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

[quote="Pluto"][quote="Sasha"]Er det da dig eller band´sene, som afgør, hvilken forstærker, du skal bruge/har behov for..? Jeg tror ikke helt, at jeg forstår forretningsgangen i det ovenstående...[/quote]

Det er suverænt mig der afgør det. Ac 30eren gør det fremragende i mit RG band og Marshallen gør det fedt med Thin Lizzy jam.Men derfor må jeg
vel gerne skabe mig et behpv for en Fender ting.Ved bare ikke hlet hvilken andet end den ikke skal være alt for tung at løfte.Du ved alderen trygger[/quote]

Jo-jo, min pointe var nærmere, at dine bands vel ikke skal afholde dig fra at indfri dine behov?

Jeg er sikker på, at en Fender ikke springer i luften, hvis man f.eks. prøver at spille et par Rory Gallagher-riffs igennem den...

Jeg ville måske kigge efter en 1x12 Concert II
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Stevi »

[quote="Rasmus"][quote="Stevi"][quote="Rasmus"]Modetråden for GF's-
Dr. Denim jeans, koster 450,- jeg kører på mit 4. par. Jeg slider ca. et par op om året. Afhængig af hvor meget jeg cykler. (I kidd you not).

Hvis man bor i Kbh, så findes der også noget der hedder Frøkjær ved Nørrebro st, som er 2.sorterings jeans til 40-50% af normal prisen. De har både Lee, Levis, Wrangler o.s.v.

Alternativt kan man også smutte en tur over broen til "REA" i Malmø. Det vil min kæreste altid gerne, men det ender altid med at det er mig der køber en hel masse.

Jeg ved ikke med H&M. Jeg har svært ved at få det til at spille. Det er som om den der "one cut fitz all" ikke rigtig duer på mig. Lidt ligesom med "Zara", som jeg indtil jeg mødte min kæreste troede udelukkende var dametøj. Men de har af og til nogle gode ting til mænd.

Men jeg har det nok som mange andre her, helt ubevidst, så vil jeg bare hellere købe en Destruxtion pedal end en nye skjorte.

Det er bare nødvendigt en gang i mellem.[/quote]
Hvor køwer du DrDenim helt præcist, jeg har ledt efter dem, men kan ikke lige komme på nogen butikker der har dem... Urban Outfitters, måske?[/quote]

Urban har dem, Carlings, Weekday, Magasin, og Cheap Monday skulle have dem.[/quote]
Nå, det blev til et par Acne istedet... Noget dyrere, men for pokker en fed oplevelse at handle i deres butik i Pilestræde. Mega-god service fra de to medarbejdere jeg nåede at tale med. Det synes jeg efterhånden er noget af et særsyn.
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af K-P »

NA: Teoriprøve i morgen. Jeg er nu ikke så bange for at dumpe, men det er lidt svært at undgå at være nervøs alligevel. Oven i hatten skal jeg også møde op på køreskolen klokken 7 om morgenen, hvilket er lige lovligt tidligt, synes jeg.
Cogito sumere potum alterum

Lause
Johnny B. Goode
Indlæg: 111
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Lause »

NA: Ham Rasmus Seebach er sku en god dreng...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

[quote="Lause"]NA: Ham Rasmus Seebach er sku en god dreng...[/quote]

- Øøøøhh..???
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Jacob »

[quote="K-P"]NA: Teoriprøve i morgen. Jeg er nu ikke så bange for at dumpe, men det er lidt svært at undgå at være nervøs alligevel. Oven i hatten skal jeg også møde op på køreskolen klokken 7 om morgenen, hvilket er lige lovligt tidligt, synes jeg.[/quote]

Du skal nok klare den ! Da jeg skulle til teoriprøve, var jeg så nervøs, at jeg på et tidspunkt blev i tvivl om højre og venstre, men jeg klarede den alligevel, så det gør du også, er jeg sikker på ;)

Held og lykke med den ! :)

Lause
Johnny B. Goode
Indlæg: 111
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Lause »

[quote="Sasha"][quote="Lause"]NA: Ham Rasmus Seebach er sku en god dreng...[/quote]

- Øøøøhh..???[/quote]

Det er sku svært at indrømme når man nu holder så forbandet meget af rock..

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af K-P »

[quote="Jacob"][quote="K-P"]NA: Teoriprøve i morgen. Jeg er nu ikke så bange for at dumpe, men det er lidt svært at undgå at være nervøs alligevel. Oven i hatten skal jeg også møde op på køreskolen klokken 7 om morgenen, hvilket er lige lovligt tidligt, synes jeg.[/quote]

Du skal nok klare den ! Da jeg skulle til teoriprøve, var jeg så nervøs, at jeg på et tidspunkt blev i tvivl om højre og venstre, men jeg klarede den alligevel, så det gør du også, er jeg sikker på ;)

Held og lykke med den ! :) [/quote]

Nå, jeg bestod da med 0 fejl på trods af, at jeg ikke kunne falde i søvn i nat. Det var heldigvis en ret nem prøve vi fik
Cogito sumere potum alterum

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Jacob »

[quote="K-P"][quote="Jacob"][quote="K-P"]NA: Teoriprøve i morgen. Jeg er nu ikke så bange for at dumpe, men det er lidt svært at undgå at være nervøs alligevel. Oven i hatten skal jeg også møde op på køreskolen klokken 7 om morgenen, hvilket er lige lovligt tidligt, synes jeg.[/quote]

Du skal nok klare den ! Da jeg skulle til teoriprøve, var jeg så nervøs, at jeg på et tidspunkt blev i tvivl om højre og venstre, men jeg klarede den alligevel, så det gør du også, er jeg sikker på ;)

Held og lykke med den ! :) [/quote]

Nå, jeg bestod da med 0 fejl på trods af, at jeg ikke kunne falde i søvn i nat. Det var heldigvis en ret nem prøve vi fik[/quote]

Tillykke ! Nu er der kun den værste prøve tilbage ! :lol:

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af K-P »

Jep :P Jeg har heldigvis 5 køretimer og køreteknisk anlæg tilbage endnu, så der er håb endnu!
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

[quote="Lause"][quote="Sasha"][quote="Lause"]NA: Ham Rasmus Seebach er sku en god dreng...[/quote]

- Øøøøhh..???[/quote]

Det er sku svært at indrømme når man nu holder så forbandet meget af rock..[/quote]

Jamen, så lad være. Der ER sgu´da ikke ret meget godt ved ham...

Og for at føje spot til skade forlyder der rygter om, at undertegnede imod sin vilje skulle figurere på pågældende popsangers nyeste udgivelse på DVD. Jeg har ikke tænkt mig at se efter, om det passer...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kallum »

[quote="Sasha"]

Jamen, så lad være. Der ER sgu´da ikke ret meget godt ved ham...

Og for at føje spot til skade forlyder der rygter om, at undertegnede imod sin vilje skulle figurere på pågældende popsangers nyeste udgivelse på DVD. Jeg har ikke tænkt mig at se efter, om det passer...[/quote]

Åh la vær.. Jeg er sikker på at du fremgår ganske tydeligt, siddende på anden række i en flot grå mr. Jardex habit, med et fjoget grin og klappende på 1 og 3..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

Normalt ville jeg med et let overbærende smil blot indrømme, at du selvfølgelig har ret. Men der ER tilfælde, hvor man ikke blot kan sidde med hænderne i skødet og lade ironien få frit løb. Så nej, det KAN jeg godt garantere dig for, at jeg ikke gør..!

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kallum »

jeg er godt klar over at den måske nok var over stregen, uforbeholden undskyldning herfra.. :oops:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

Det er i orden. Men du har ret: Der ER ting, som man ikke spøger med... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

Vi ved jo godt, at du var HELT oppe foran og kæmpede ivrigt for at få taget billeder af dit store idol...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen