Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

NA: Myreinvasion ... sådan plejer de nu ikke at opføre sig? Flyvemyre ... indendørs ... mange dage i træk?

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af sørendybdal »

[quote="SustainerPlayer"]NA: Myreinvasion ... sådan plejer de nu ikke at opføre sig? Flyvemyre ... indendørs ... mange dage i træk?[/quote]

Jeg havde det samme problem i den første lejlighed, jeg boede i. Kom hjem fra Norge og gulvet var helt sort. Der er ikke andet at gøre end at sprøjte med gift hele vejen rundt om huset og lægge nogle myrelokkedåser ud ...
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Swampthing »

Køb en myresluger.... Ellers må du leje en i den nærmeste zoo. :P

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

Swampthing er nok tættest på en løsning jeg kan acceptere. Gift er no-go.

Men jeg undre mig bare over fænomenet. Myreinvasion plejer at være nogle dage i det sene forår/forsommer, hvor de tosser rundt efter mad. Og så en dag eller to omkring nu, hvor de flyver.

Men de har været i grovkøkkenet - ja faktisk mere end en uge - men enkelte dage har der ikke været nogen, og så f.eks i dag har der været massivt mange ... David Attenborough-style ... en af Egyptens plager-plagiat ...

Nå - kigger nærmere på det i morgen ... de forsvinder jo heldigvis igen. Men måske der lige skal skydes lidt med en silikonefugepistol.

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af sørendybdal »

Et par af mine Grøn Koncert-kammerater havde fluepistoler med på turen - altså en hundeproppistol med en rund skive i en snor. Det ku være du skulle gå Ole Thestrup-amok med sådan en?
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

Haha - priceless mentalt billede jeg lige fik der.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

NA: Så så man tosserne køre til Kirke Hyllinge og hente en kæmpe Troldhassel. Nå - men nu er den "plantet". :o

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: Min nye Les Paul Classic. Er du sunshine, hvor jeg bare synes det er det fedeste hegn på denne side af solen! Selv gennem min trofaste øvepartner, en Vox AmPlug, lyder den som en lidt for god drøm. Det rykker dog desværre ikke ved, at sådan en humbucker-svend passer pænt dårligt ind i mit bands overordnede udtryk, men men men ... så må man jo finde anvendelse for den på anden vis .... hvem vil starte et rockband med mig i Odense?? Original, kopi, balle, jeg er ligeglad, bare jeg kan få lov til at spille på LP'en!
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

[quote="GodSpeedDK"]NA: Min nye Les Paul Classic. Er du sunshine, hvor jeg bare synes det er det fedeste hegn på denne side af solen! Selv gennem min trofaste øvepartner, en Vox AmPlug, lyder den som en lidt for god drøm. Det rykker dog desværre ikke ved, at sådan en humbucker-svend passer pænt dårligt ind i mit bands overordnede udtryk, men men men ... så må man jo finde anvendelse for den på anden vis .... hvem vil starte et rockband med mig i Odense?? Original, kopi, balle, jeg er ligeglad, bare jeg kan få lov til at spille på LP'en![/quote]

Fedt, mand - det må være den bedste byttehandel i gearfreaks historie :) Jeg har lige sat min nye LP Deluxe fra mig, og kan slet ikke få armene ned. den ryger med på job i weekenden, og hvis den ikke skuffer fælt, får den lov at komme med på resten af august-jobsene. Det kan ligefrem ende med, at min trofaste SG bliver andenpilot - scary shit!
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
drmaawenz
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af drmaawenz »

[quote="GodSpeedDK"]NA: Min nye Les Paul Classic. Er du sunshine, hvor jeg bare synes det er det fedeste hegn på denne side af solen! Selv gennem min trofaste øvepartner, en Vox AmPlug, lyder den som en lidt for god drøm. Det rykker dog desværre ikke ved, at sådan en humbucker-svend passer pænt dårligt ind i mit bands overordnede udtryk, men men men ... så må man jo finde anvendelse for den på anden vis .... hvem vil starte et rockband med mig i Odense?? Original, kopi, balle, jeg er ligeglad, bare jeg kan få lov til at spille på LP'en![/quote]

Prøv at sænke PU'erne. :)

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Førslev »

NA: Har forelsket mig i en 335'er... har ikke pengene nu, men den der finansiereing i 2 år kunne jeg nok godt klare. skulle man måske snuppe den........

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Pluto »

NA- sidder lige og hygger :s hock: mig med konen og mindste arving herhjemme med en whisky.Så smider hun Boney M på anlægget
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Pickles
Johnny B. Goode
Indlæg: 189
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Pickles »

[quote="Pluto"]NA- sidder lige og hygger :s hock: mig med konen og mindste arving herhjemme med en whisky.Så smider hun Boney M på anlægget[/quote]

Oh, Boney M, det var den første store koncert jeg så i mit liv, dengang på Hammel Dyrskue i 1992. :)

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Pluto »

Min søn fik overtalt hende til at høre Back in Black-Acdc så det var optur.
Fuck nu kom der Tv2 på.NN
Sorte strater lyder bare bedst..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

NA: Naboen holder ungdomshavefest med diverse techno og hvad har vi ... og genboen holder gamle-røvhuller-havefest med Himmelhunden, Vimmersvej og det der er værre ... oh joy ... godt man skal tidligt op i morgen. :roll:

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

NA: Halv seks om morgenen er sguda alligevel ret sent at komme hjem fra et ballejob. Det er lige i overkanten, selvom betalingen og de andre musikanter er i den gode ende. Ny regel her på adressen: når man kommer så sent hjem og er ganske ædru, må man godt tage en kølig pilsner og ryge et par cigaretter, inden man går til ro :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: Sidder og ser tennis ... tennis?!??! :s hock:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Stevi »

[quote="Telemaster"]NA: Halv seks om morgenen er sguda alligevel ret sent at komme hjem fra et ballejob...Ny regel her på adressen: når man kommer så sent hjem og er ganske ædru, må man godt tage en kølig pilsner og ryge et par cigaretter, inden man går til ro :-)[/quote]
Sådanne øjeblikke er virkelig værd at leve for. Som et stadie mellem vågen og lige dér hvor trætheden tager over.
See you in heaven if you make the list

KHoldt
Johnny B. Goode
Indlæg: 123
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af KHoldt »

NA: Min iPhone sluger sindssyg meget strøm, selv på standby - og også selvom jeg har slukket 3G, push og Wi-Fi. Øv, det er træls!

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

[quote="KHoldt"]NA: Min iPhone sluger sindssyg meget strøm, selv på standby - og også selvom jeg har slukket 3G, push og Wi-Fi. Øv, det er træls![/quote]

De holder ikke batteri så længe, som "rigtige" telefoner gør. Men check lige, at din GPS er slået fra også. Den er den største synder...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen