Now Off-topic GAS

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Off-topic GAS

Indlæg af Førslev »

der er bare nogel ting ved iphone jeg ikke er så vild med og så er den iøvrigt afsindigt dyr i forhold til hvad man får. jeg er egentlig godt tilfreds med min wildfire. vil bare have noget der er liiiiidt kvikkere i optrækket.

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Off-topic GAS

Indlæg af CobraPizza »

NOTG: En ny kæreste.. den her model må være i stykker på en eller anden måde, for den kan ikke lave mad eller kaffe..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Off-topic GAS

Indlæg af kraen »

[quote="CobraPizza"]NOTG: En ny kæreste.. den her model må være i stykker på en eller anden måde, for den kan ikke lave mad eller kaffe..[/quote]

Ja, det er en kæmpe fail! Kan hun vaske tøj?

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Off-topic GAS

Indlæg af CobraPizza »

[quote="kraen"][quote="CobraPizza"]NOTG: En ny kæreste.. den her model må være i stykker på en eller anden måde, for den kan ikke lave mad eller kaffe..[/quote]

Ja, det er en kæmpe fail! Kan hun vaske tøj?[/quote]

er ikke sikker på at min model kan sortere i forskellig vaskegrader.. you know, girls and numbers
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Off-topic GAS

Indlæg af kraen »

[quote="CobraPizza"][quote="kraen"][quote="CobraPizza"]NOTG: En ny kæreste.. den her model må være i stykker på en eller anden måde, for den kan ikke lave mad eller kaffe..[/quote]

Ja, det er en kæmpe fail! Kan hun vaske tøj?[/quote]

er ikke sikker på at min model kan sortere i forskellig vaskegrader.. you know, girls and numbers[/quote]

Okay så. Mon ikke hun så i det mindste kan lære at lave kaffe?

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Off-topic GAS

Indlæg af Loomer »

Så er jeg så bare glad for at have en kæreste der er så formidabel i et køkken, at selv vegetarmad smager himmelsk :D

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Off-topic GAS

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Loomer"]Så er jeg så bare glad for at have en kæreste der er så formidabel i et køkken, at selv vegetarmad smager himmelsk :D [/quote]

Nu må du lige hæve dine standarder. Hvis den laver vegetarmad, så skal den da byttes...

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Off-topic GAS

Indlæg af Anonym »

[quote="Loomer"]Så er jeg så bare glad for at have en kæreste der er så formidabel i et køkken, at selv vegetarmad smager himmelsk :D [/quote]

Kaffe er ikke "vegetarmad".

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Off-topic GAS

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Loomer"]Så er jeg så bare glad for at have en kæreste der er så formidabel i et køkken, at selv vegetarmad smager himmelsk :D [/quote]

WHAT HAZ HAPPEND TO YOU?!

Billede
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Off-topic GAS

Indlæg af Førslev »

Now OT GAS: En bil... Bare en lille en... jeg er ikke så krævende, men det er altså sjovere end at tage toget.

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Off-topic GAS

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Førslev"]Now OT GAS: En bil... Bare en lille en... jeg er ikke så krævende, men det er altså sjovere end at tage toget.[/quote]

Problemet er sådan set ikke bilen og dertil hørende udgifter, det er mere hvad den bringer med sig.. man køre gerne lidt længere efter brugt grej, det er for nemt at hente fastfood og man får alt for lidt motion..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Off-topic GAS

Indlæg af Swampthing »

[quote="CobraPizza"]
man køre gerne lidt længere efter brugt grej
man får alt for lidt motion..[/quote]
De 2 ting kan jeg nikke genkendende til.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Off-topic GAS

Indlæg af GodSpeedDK »

NOTG: En opvaskemaskine!!! Den gamle brændte sammen den anden dag - de første dage gik de meget godt med at holde servicebunkerne stangen, men nu ligner køkkenet en slagmark, og jeg har lovet at gøre noget ved det i aften.

Og der står bare overhovedet slet ikke opvaskemaskine på nogen af de få håndører, der er tilbage af rådighedsbeløbet for resten 2011 :(
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Off-topic GAS

Indlæg af CobraPizza »

NOTG: Mere plads.. Kæresten mener ikke det er helt ok, at jeg ejer 3/5 dele af de guitarer der står i hendes lejlighed..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Off-topic GAS

Indlæg af Sasha »

En rejse hen til ét eller andet sted, hvor solen skinner, og det er varmt. Gerne en 3-4 måneders tid...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Off-topic GAS

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Sasha"]En rejse hen til ét eller andet sted, hvor solen skinner, og det er varmt. Gerne en 3-4 måneders tid...[/quote]

+1
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Off-topic GAS

Indlæg af Swampthing »

NOTG : Min personlige Tusindårsfalk, så jeg kan flyve laaaangt væk, meget hurtigt.

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Off-topic GAS

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Swampthing"]NOTG : Min personlige Tusindårsfalk, så jeg kan flyve laaaangt væk, meget hurtigt.[/quote]

Når du flyver 3 gange lysets hastighed, så giver du lige et kald ikke? for så skal jeg da lige se de fysik formler :D
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Off-topic GAS

Indlæg af Swampthing »

NOTG : En iphone4, jeg ved bare ikke om jeg skal tage den billige med 8GB eller købe en med mere hukommelse.
Jeg har ingen planer om at have musik på den. Kun til telefoni, sms, mms og surf på nettet.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Off-topic GAS

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Swampthing"]NOTG : En iphone4, jeg ved bare ikke om jeg skal tage den billige med 8GB eller købe en med mere hukommelse.
Jeg har ingen planer om at have musik på den. Kun til telefoni, sms, mms og surf på nettet.[/quote]

Jeg har en 16'er og selv om jeg har lidt musik liggende på den og en masse programmer bare for sjov, så er jeg ikke i nærheden af at have brugt halvdelen...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen