Now Off-topic GAS

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Off-topic GAS

Indlæg af Sasha »

Så skulle I bare se, hvad faste brændvidder kan..
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Off-topic GAS

Indlæg af Smittefar »

Hæhæ - Det har jeg skam set :) Det skal der såmænd også nok blive råd til en gang :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Petunia
Smoke On The Water
Indlæg: 88
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Off-topic GAS

Indlæg af Petunia »

[quote="Sasha"]Så skulle I bare se, hvad faste brændvidder kan..[/quote]

Se den udtalelse kan jeg 100% tilslutte mig!

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Off-topic GAS

Indlæg af Smittefar »

I forbindelse med arbejde låner jeg relativt tit Canons EF-s 100 mm f/2.8 macro objektiv (og nogle gange også 60 mm versionen) - Det er simpelthen bare et helt utroligt dejligt og skarpt objektiv at arbejde med - Der har jeg virkelig taget nogle skarpe skud :)

Jeg ville vældig gerne prøve/eje f.eks. 85 mm f/1.2L men der er prisen vist liiiidt for høj til at mine behov rigtig kan retfærdiggøre et sådant køb :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Off-topic GAS

Indlæg af Jens H »

NOTG: En tilbygning på 100 m2
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Off-topic GAS

Indlæg af Sasha »

[quote="Smittefar"]I forbindelse med arbejde låner jeg relativt tit Canons EF-s 100 mm f/2.8 macro objektiv (og nogle gange også 60 mm versionen) - Det er simpelthen bare et helt utroligt dejligt og skarpt objektiv at arbejde med - Der har jeg virkelig taget nogle skarpe skud :)

Jeg ville vældig gerne prøve/eje f.eks. 85 mm f/1.2L men der er prisen vist liiiidt for høj til at mine behov rigtig kan retfærdiggøre et sådant køb :) [/quote]

Og så skal man nok ikke være blind for, at den mest lysstærke version af en given brændvidde sjældent er den mest skarpttegnende (meget generel betragtning! )
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Off-topic GAS

Indlæg af Funkis »

NOTG: Et par nye RayBan sol briller.
Og en masse ting til huset.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Off-topic GAS

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Jens H"]NOTG: En tilbygning på 100 m2[/quote]

+1

Jeg er dog bange for, at jeg, udover vores egen have, ville skulle indrage en pæn del af naboens have også, og det vil han næppe være tilfreds med.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Off-topic GAS

Indlæg af Anonym »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Jens H"]NOTG: En tilbygning på 100 m2[/quote]

+1

Jeg er dog bange for, at jeg, udover vores egen have, ville skulle indrage en pæn del af naboens have også, og det vil han næppe være tilfreds med.[/quote]

Så må du også GAS'se en mere forstående nabo! :P

Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Off-topic GAS

Indlæg af Nicolai »

Subarus 2012 Impreza. Jeg kan godt lide permanent AWD
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Off-topic GAS

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Nicolai"]Subarus 2012 Impreza. Jeg kan godt lide permanent AWD[/quote]

Jeg var engang tæt på at købe en Impreza WRX STi - så fandt jeg ud af, at forsikringen ville blive dyrere end afdragene :lol: Men en mere human version af en Subaru drømmer jeg nu stadigvæk om at få en dag...

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Off-topic GAS

Indlæg af GodSpeedDK »

NOTG: Et nyt topstykke til Mitzi. Det viste sig, at diverse dyse-/ventilrens-produkter kun var symptombehandling, og der er desværre nok ingen vej udenom enten (med lidt held) en gennemrensning hos et autoriseret værksted, med et eller andet dertil fremstillet stykke specialværktøj, eller en renovation af topstykket.

På den anden side, når nu vi er i GAS-afdelingen, så kan jeg lige så godt bare ønske mig en ny bil ... f.eks. en ny Mitsubishi Lancer.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Off-topic GAS

Indlæg af Nicolai »

[quote="Turtle"][quote="Nicolai"]Subarus 2012 Impreza. Jeg kan godt lide permanent AWD[/quote]

Jeg var engang tæt på at købe en Impreza WRX STi - så fandt jeg ud af, at forsikringen ville blive dyrere end afdragene :lol: Men en mere human version af en Subaru drømmer jeg nu stadigvæk om at få en dag...[/quote]

Den nye bliver mere main stream: en menneskelig 1,6 motor, som minimum skal køre 15 km/l, hvis jeg skal være glad. En Ocyavia er bare mere en familiebil, da den har mere plads. Impreza 2011 havde kun 300 i bagarummet. en Octavia har over 500. Til gengæld har Impreza AWD!

[youtube]pojSbFHlizM[/youtube]
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Off-topic GAS

Indlæg af GuitaRasmus »

OTG: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/vw-1200-12-bobbel-2-d ... bobbel-2-d ... -76108254/</a><!-- m --> Det skal ikke nødvendigvis være lige denne, men jeg har haft en drøm om at eje en boble siden jeg var 12-13 år.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Off-topic GAS

Indlæg af Anonym »

[youtube]dTHWBSluUjU[/youtube]

:s hock: :character-blues:

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Off-topic GAS

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="SustainerPlayer"][youtube]dTHWBSluUjU[/youtube]

:s hock: :character-blues:[/quote]

:o

Jeg tænker flere ting ...

1) Den må da være komplet umulig at styre?! Den er jo ude af syne, inden man kan nå at ændre kurs (og så alligevel; det ser jo ud til at gå meget godt ...)
2) Jvf. punkt 1) er der vel også en hvis fare forbundet med flyvning på den måde? Jeg tænker mennesker og dyr i nærheden. Den kan jo nok godt lave et blåt mærke eller noget, hvis man bliver ramt head on.
3) Jeg skal ha' én!!
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Off-topic GAS

Indlæg af Anonym »

[quote="GodSpeedDK"]
:o

Jeg tænker flere ting ...

1) Den må da være komplet umulig at styre?! Den er jo ude af syne, inden man kan nå at ændre kurs (og så alligevel; det ser jo ud til at gå meget godt ...)
2) Jvf. punkt 1) er der vel også en hvis fare forbundet med flyvning på den måde? Jeg tænker mennesker og dyr i nærheden. Den kan jo nok godt lave et blåt mærke eller noget, hvis man bliver ramt head on.
3) Jeg skal ha' én!![/quote]

Vi tænker det samme :lol: Bortset fra, at med en påstået topfart på over 500 km/t, så kan den lave mere end blå mærker!

Radio controlled jet powered by a Jetcat P160 SE.
On the 23rd of May, this Jet has been lasered @ 586 KpH
Which makes it a 366 MpH plane...

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Off-topic GAS

Indlæg af IkkeMig »

[quote="SustainerPlayer"]...med en påstået topfart på over 500 km/t, så kan den lave mere end blå mærker![/quote]

Jeg vil umiddelbart vurdere, at sådan en er en overtrædelse af våbenloven :lol:

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Off-topic GAS

Indlæg af Førslev »

NOTG: Samsung Galaxy S 2

Noget med en større skærm og som er lidt hurtigere end min wildfire...

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Off-topic GAS

Indlæg af Michael Vajhøj »

[quote="Førslev"]NOTG: Samsung Galaxy S 2

Noget med en større skærm og som er lidt hurtigere end min wildfire...[/quote]
Jeg blev seriøst træt af min Wildfire og købte en iPhone 4... Wildfire'en fik kæresten - hun er vist også ved at være godt og grundigt træt af den...

Skulle jeg ud og købe en ny i dag ville jeg stadig købe en iPhone 4 - har endnu tilgode at se noget der bare virker så godt...
RoadHigh.dk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen