Siden Sidst

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Siden Sidst

Indlæg af Telemaster »

Ja, d'herrer, der er jo gået en rum tid uden gearfreak. Hvad har I gået og rodet med så længe? Jeg starter:

SS: Er flyttet fra kummerlige kår i en underjordisk "lejlighed" uden køkken og med indgang gennem cykelkælderen i Kbh NV, til mere præsentable gemakker i form af en 3v i Kbh K. Det er en optur, hvis nogen skulle være i tvivl :D

SS2: Er blevet single igen. En fælles beslutning, der blev truffet i nogenlunde god ro og orden. Således er jeg nu fri af forpligtelser og løs på singlemarkedet. Lock up your daughters ;) Det er ambivalent, hvis nogen skulle være i tvivl, men absolut den bedste løsning. Det er og bliver noget pis med de kællinger... :?

SS3: Jeg er noget så goddamn træt af at arbejde. En eller anden, stik mig lige en sponsor, mens du alligevel er oppe at stå. SOMMERFERIE NU, TAK! Det er så en nedtur, hvis nogen skulle være i tvivl :evil:

SS4: Jeg spiller balle hver weekend i øjeblikket. Det er vildt fedt, men jeg kan da godt mærke, at weekenderne bliver lidt korte på den måde.

SS5: Gearfreak er tilbage, og det samme er Telemaster - kom an, derude :D
So many assholes, so few bullets

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Siden Sidst

Indlæg af Kattekiksen »

Fantastisk idé til en tråd!

SS: Ikke noget specielt. Jeg er gået fra at høre alt musik, til at høre metal, til at høre alt musik, til kun at høre Feist. Jeg må vælge et andet album i morgen.
SS2: Jeg er stort set færdig med den her sæson i ungdomsskolen. Jeg har været fastansat og kun lavet dét, hele det sidste år, på halv tid. Det var det fede sabbatår.
SS3: Jeg har indset at jeg er en klovn og at man skal søge arbejde for at få det. Helst før alle andre gør. Så nu skal jeg have et lån, og hvad mon bankdamen siger til det. hmm.
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Siden Sidst

Indlæg af sørendybdal »

SS1: Jeg har skiftet brugernavn (fra søren_frolk), da frolk er gået i opløsning efter at have ligget stille i over et halvt år.

SS2: Jeg har knoklet mig halvt fordærvet på efterskolen med elevfotografering, videoredigering og cd-indspilning. Så føles to censortjanser (er overstået) og afgangsprøve med min egen klasse som piece of cake ved siden af ... godt det snart er sommerferie.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Siden Sidst

Indlæg af kraen »

SS: Ja, jeg har startet gearfreak op igen og er i skrivende stund i gang med at få et system op at stå med anmeldelser, artikler, m.m.

SS2: Jeg er droppet ud af universitet og har søgt ind på lærerseminariet. Jeg blev simpelthen så træt af den der universitetsmåde at diskutere alting på.

SS3: Vores teaterkoncert gik over al forventning (i hvert fald kunstnerisk set). Publikum udeblev desværre lidt, men det var okay besøgt, men underskuddet landede stadig på de omkring 90.000 kr.

SS4: Er blevet rigtig glad for mit deltidsjob i Eplehuset!

SS5: Er blevet involveret i rigtig mange ting - lidt ambivalent fornemmelse - men det er fedt at have noget at lave.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Siden Sidst

Indlæg af Barf »

ss: Har fået startet et rigtig fedt balle-projekt op, og det tyder på at blive rigtig godt. Lige det jeg har gået og ønsket.

ss2: Jeg har solgt mit Marshall anlæg og er nu ved at købe en Cornford Hellcat top og et TubeTown kabinet. Derudover er jeg også ved at se, om jeg kan skrabe pengene sammen til en Tele.

ss3: Jeg er kommet ind på journalisthøjskolen her i Århus.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Siden Sidst

Indlæg af Smittefar »

SS: Jeg har været til bryllup i Brasilien med min kæreste (det var ikke os, der blev gift) - Billederne kan ses her.

SS: På turen tabte jeg mit kamera på nogle fliser så autofokusmotoren i mit objektiv gik i stykker - Det var selvfølgelig lidt ærgerligt, men som ægte grejnørd glædede jeg mig mest over, at det gav mig lejlighed til at købe et nyt objektiv :D

SS: Jeg har lige fået privat parkeringsplads - markeret med min nummerplade og det hele - nede foran min lejlighed - nu er det slut med at komme hjem fra bryllupsjob klokken 7 om morgenen og så bruge et kvarter på at finde en parkeringsplads og ti minutter på at gå hjem fra pladsen YEAH

SS: En af mine kammerater flyttede hjem fra Indien lidt uventet - så uventet, så de der boede i hans lejlighed stadig havde tre måneders opsigelsesvarsel til gode - Så han har boet hos mig i tre måneder, og nu flytter han i weekenden - I mellemtiden har jeg stort set boet hos kæresten, bortset fra at jeg har måttet pakke tøj og guitarer hele tiden, for der er ikke plads til, at man kan have noget som helst i den lejlighed. Fra på lørdag vil vi vist så småt forsøge os med at flytte hjem til mig :thumbup:
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Siden Sidst

Indlæg af Sasha »

SS: Status Quo
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Siden Sidst

Indlæg af Odgaard »

SS: Gearfreaks "nede" periode har passet helt perfekt med min skrivning af en hovedopgave på multimediedesigner-uddannelsen. Den skal forsvares på mandag.

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Siden Sidst

Indlæg af Christian Mogensen »

Hvor er det godt at være tilbage i vante tidsspildende omgivelser!!

SS1: Jeg er blevet færdig med min BA - efter sommerferien står den på mere "Kandidatuddannelse i filosofi, m. psykologi som sidefag"
SS2: Min far fik en blodprop i hjernen, men heldigvis en lille en af slagsen, og er nu i støt forbedring. -Rygestop, og slik-nedtrapning er positive sider af sådan en sag!
SS3: Det har været sommer - efterår og sommer igen et par gange.

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Siden Sidst

Indlæg af AnotherDan »

[quote="Smittefar"]...
SS: På turen tabte jeg mit kamera på nogle fliser så autofokusmotoren i mit objektiv gik i stykker - Det var selvfølgelig lidt ærgerligt, men som ægte grejnørd glædede jeg mig mest over, at det gav mig lejlighed til at købe et nyt objektiv :D
[/quote]

Hahah - sådan skal det være.!
Bah

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Siden Sidst

Indlæg af thomasrytter »

SS: Har fået sommerferie, med titlen folkeskolelærer at bryste mig af - det har sgu også taget sin tid at få snøvlet sig færdig!

SS2: Har afsluttet mit barselsvikariat på efterskolen hvor jeg har været musiklærer

SS3: Har fået job som klasselærer for en 3. klasse på en ganske almindelig folkeskole efter sommerferien - det må man godt prale lidt af, under et bebudet ansættelsesstop.

SS4: Har fået spillet en dælens masse jobs. Pengene er røget direkte i den store ballekonvolut, og ryger direkte videre med mig på rundrejse i USA om små 14 dage.

SS5: Der er røget lidt grej både ind og ud af døren. Måske skulle man snart flashe?

SS6: Var næsten begyndt at vænne mig til tanken om at skulle være tilbage på aage igen, for at kunne læse om, hvad I gearfreaks går og laver. Men glæder mig nu over at siden heldigvis er oppe igen! Den orange farve føles på en eller anden måde så "hjemlig"! 8-)

Brugeravatar
drmaawenz
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Siden Sidst

Indlæg af drmaawenz »

[quote="thomasrytter"]
SS5: Der er røget lidt grej både ind og ud af døren. Måske skulle man snart flashe?
[/quote]
Jeg håber det er et grej-flash. :?

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Siden Sidst

Indlæg af thomasrytter »

Bare rolig. Jeg venter med at flashe mit blegfede korpus til jeg rammer de californiske strande... 8-)

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Siden Sidst

Indlæg af udepost »

fin tråd...

ss: jeg har byttet mig til en oahu lapsteel jeg ikke kan finde noget info om (se tråd i guitar-forum hvis du ved noget)

ss2: jeg har købt, solgt og byttet nogle pedaler

ss3: jeg har været til 2 uovertrufne black rebel motorcycle club koncerter, og 1 medium ringe acdc koncert

ss4: jeg er har overstået bachelor-projektet, og mangler bare en eksamen før jeg kan holde sommerferie

/søren

Urup
Johnny B. Goode
Indlæg: 187
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Siden Sidst

Indlæg af Urup »

SS: Jeg har været til Kræns teaterkoncert, og den var i sandhed fantastisk!

SS2: Jeg har været helt nede og skrabe bunden af budgettet økonomisk, men fået feriepenge og lidt andre indtægter, og er klar igen. Optur!

SS3: Jeg har fået planlagt mit korstog rundt i land og rige til diverse musik og øl begivenheder - der ryger de 2 måneder... :p

SS4: Jeg har ventet med længsel på at Gearfreak kom op igen :)

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Siden Sidst

Indlæg af Pluto »

SS. Spiller utroligt meget guitar for tiden og det kan både høres og mærkes ,og man får en masse rutine.
SS. Har indset at rock,n roll livet og familie liv ikke hænger skide godt sammen ,men det går endnu.
SS . Er virkelig tilfreds med min tone og mit set up.
SS. Min sorte strat er bare verdens bedste guitar for mig.
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Siden Sidst

Indlæg af GodSpeedDK »

SS: Blues Deville solgt - Marshall halfstack købt!

SS: Spillet tre koncerter på 1 1/2 måned. Det er ikke tit man oplever det, som komplet ukendt originalband fra provinsen.

SS: Har arbejdet min ass off det sidste stykke tid, men den økonomiske gevinst skulle gerne snart vise sig. Og med udsigt til arbejdsløshed fra d. 1., kommer de til at falde på et tørt sted, hvis jeg ikke hurtigt finder noget andet.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Siden Sidst

Indlæg af Anonym »

SS: Jeg har haft en skade. Så jeg har ikke spillet guitar i snart 3 måneder. Det er blevet bedre ... men ... bop-bop ... dunno. Holder pause til efter VM - så må vi se.

SS2: Den gearfreak-farvede strat er solgt.

SS3: Jeg er stadigvæk i gang med 2 Charvel/Warmoth-projekter. Det ene skal jeg kigge på de næste par dage.

SS4: Manglen på GF gjorde, at jeg på et tidspunkt næsten overvejede at skrive indlæg på soundcheck. Tal om desperation. :s hock:

SS5: Jeg er ikke colaholiker mere. Næsten.

SS6: Arbejde. I disse tider skal man vel være glad for at have et. Men et uægte barn af Kafka og Stephen King - med superkræfter - ville ikke kunne beskrive de absurd og surreel-lignende tilstande, der kan være i det cirkus, jeg er ansat i.

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Siden Sidst

Indlæg af Starcaster »

SS1: Bandet er mere eller mindre dødt (jeg har i hvert fald ikke hørt fra dem i 6 måneder).

SS2: Og det er måske også god timing, som tiden er blevet mere sparsom med to drenge Charlie (5 måneder) og Christopher (3,5 år), som jo kræver sit.

SS3: Super fedt år med 2.klasse er ovre imorgen. Dvs: SOMMERFERIE! (Ja det Irske system har sine goder ;) )

SS4: Min orange DiPinto er solgt og en 69 fuzz er købt.

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Siden Sidst

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="SustainerPlayer"]

SS5: Jeg er ikke colaholiker mere. Næsten.

[/quote]

Du fik da drukket tre glas sammen med mig her til aften. ;)

SS1: Har været uforholdsmæssigt meget på aage.dk - meget specielt sted. :D

SS2: Har spillet nogle superfede jobs med Volt, og gjort os klar til Langelandsfestivalen - det bliver SÅ fedt.

SS3: Har fået mig en Ibanez Iceman - en gammel en fra ´78, og den er bare fee´.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen