Øvelokaler i Århus?

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Øvelokaler i Århus?

Indlæg af Odgaard »

Ohøj freaks

Hvad kender I til af øvelokaler i Århus? I bandet overvejer vi, om vi ikke skulle finde et lokale i Århus, nu da 75% af bandet bor der.

Det eneste jeg kender til er Bryggervej. Men de lokaler står til nedrivning om godt et år.

ChristianB
Johnny B. Goode
Indlæg: 135
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Øvelokaler i Århus?

Indlæg af ChristianB »

Der er Mono, men jeg kunne godt forestiller mig at der er svært at få øvelokale der... Det er jo ret eftertragtet.

Jeg er ret sikker på at der er nogen på Katrinebjerg oppe bag ved Storcenter Nord...
"What you need is a guitar that is timeless, and classic, and looks like Keith Richards threw up all over it in the 70s" - Hank Moody

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Øvelokaler i Århus?

Indlæg af Barf »

Der er MONO, og så er der sgu ikke så meget andet som er til at komme til.

MONO har ingen ventetid for tiden, og har faktisk ikke haft det i noget tid - det er en ondsindet myte. Det er et fedt sted derude, med masser af "summen og liv". Priserne ligger fra omkring 1200 og opefter, så vidt jeg husker.
Til gengæld er det ikke alle, som er lige gode til at indrette lokalerne. Nogle bruger dem bare som depot, og så er det altså svært at få god plads eller en hyggelig, inspirerende stemning.

Dem bag ved Storcenter Nord, og dem der ligger nede ved slagteriet ved havnen, er et fremragende eksempel på kommunalt fralæggelse af ansvar. De har åbenbart købt lokalerne og udlejet dem som øvelokaler, men der er ingen central styring, og altså intet overblik over om der er plads, hvem der bruger dem og hvornår. Der er udpeget 1 administrator pr. lokale, som så står for at andre lejere kan komme til i det respektive lokale.
Da jeg undersøgte mulighederne for at komme til for 2 års tid siden, løb jeg direkte mod muren for enden af den mest blinde gyde længe!

Og så har jeg hørt nogle knap så fine historier om lejerne at ovenstående lokaler.

Summa summarum; kontakt MONO og se om der ikke er noget for jer derude.

Mvh Jonas

ChristianB
Johnny B. Goode
Indlæg: 135
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Øvelokaler i Århus?

Indlæg af ChristianB »

Der kan man bare se, jeg kender vist kun til myterne omkring Mono, Men jeg har kun hørt godt om det. :)

Orkestergraven er ved at flytte ud til Mono, ikke? Det er jo ret fedt, så er der ikke så langt hvis man mangler noget. Vi må bare håbe at de lidt flere kvadratmeter i den nye butik. :)
"What you need is a guitar that is timeless, and classic, and looks like Keith Richards threw up all over it in the 70s" - Hank Moody

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Øvelokaler i Århus?

Indlæg af Barf »

Jeg ved faktisk ikke helt præcis, hvor Orkestergraven flytter til, men det er ude på Søren Frichs Vej et sted, så der er ikke langt nej. Men ellers er der jo heldigvis altid en flok søde heavy-gutter, som man kan låne et batteri, en streng, en trommestik, eller hvad man nu står og mangler, af

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Øvelokaler i Århus?

Indlæg af Christian Mogensen »

[quote="ChristianB"]Der kan man bare se, jeg kender vist kun til myterne omkring Mono, Men jeg har kun hørt godt om det. :)

Orkestergraven er ved at flytte ud til Mono, ikke? Det er jo ret fedt, så er der ikke så langt hvis man mangler noget. Vi må bare håbe at de lidt flere kvadratmeter i den nye butik. :) [/quote]

Orkestergraven flytter ud på en adresse lige ved Ringgaden, men på Søren Frichs Vej; så du skal stadig lige tilbagelægge Søren Frichs Vej og en snas mere hvis det er...

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Øvelokaler i Århus?

Indlæg af Odgaard »

Jamen så kigger jeg da på Mono.

Takker

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen