Koncertkalender med og for gearfreaks

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
bastion
Himmelhund
Indlæg: 41
Tilmeldt: 13 years ago
Geografisk sted: 82føøøør´
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af bastion »

Prevail spiller på Rock Cafeen i Aalborg 1.februar sammen med Fears Unfolding og Broken Hand Charity. Dørene åbnes klokken 20 og der er fattigrøvstilbud fra kl 24 til 1, når alle bands har spillet. Læs mere på facebookeventet

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af VilhelmNielsen »

Jeg spiller i morgen på Raahuset i Kødbyen, og spiller også på Emergenza på Rust d. 7/2. Så hvis nogen mangler billet til Emergenza den dag, kan I bare skrive til mig.

EDIT: Nu med lyd igen: [youtube]fMRxGv41254[/youtube]

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af GodSpeedDK »

Så skal morfar-bandet ud og træde op. Det er det noget tvivlsomme koncept, Emergenza, der får fornøjelse af at lægge scene til, og det foregår på Kansas City, Odense, torsdag d. 28. februar kl. 22:30.

Vi opretter nok sådan et "event" på Facebook på et tidspunkt, som man kan tilmelde sig, uden nogensinde at dukke op IRL, men indtil videre må I nøjes med linket til band-Facebook-siden, hvis I skulle være interesserede i, hvad det er for noget, jeg snakker om :) :

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/TheLingertones" ... ertones</a><!-- m -->
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Rasmus »

Undertegnede spiller med Rasmus Thude på Tante Olga i Randers på Fredag d. 22 Februar kl. 20.

[youtube]pTQcgNBvN-0[/youtube]

Brugeravatar
Down
Smoke On The Water
Indlæg: 81
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Down »

[quote="Rasmus"]Undertegnede spiller med Rasmus Thude på Tante Olga i Randers på Fredag d. 22 Februar kl. 20.

[youtube]pTQcgNBvN-0[/youtube][/quote]

Og på Tirsdag d.26 Februar kl. 22.30 spiller du god musik på Drop Inn Kbh, sammen med mig :D
Ain't found a way to kill me yet....

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Rasmus »

[quote="Down"][quote="Rasmus"]Undertegnede spiller med Rasmus Thude på Tante Olga i Randers på Fredag d. 22 Februar kl. 20.

[youtube]pTQcgNBvN-0[/youtube][/quote]

Og på Tirsdag d.26 Februar kl. 22.30 spiller du god musik på Drop Inn Kbh, sammen med mig :D [/quote]

Men inden det spiller jeg også lige på Strøget på Streckers Lørdag d. 23 Februar kl. 22:30. :violin: :crazy:

Brugeravatar
Down
Smoke On The Water
Indlæg: 81
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Down »

[quote="Rasmus"][quote="Down"][quote="Rasmus"]Undertegnede spiller med Rasmus Thude på Tante Olga i Randers på Fredag d. 22 Februar kl. 20.

[youtube]pTQcgNBvN-0[/youtube][/quote]

Og på Tirsdag d.26 Februar kl. 22.30 spiller du god musik på Drop Inn Kbh, sammen med mig :D [/quote]

Men inden det spiller jeg også lige på Strøget på Streckers Lørdag d. 23 Februar kl. 22:30. :violin: :crazy:[/quote]

Lujer!
Ain't found a way to kill me yet....

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Loomer »

Rasmus er det man kalder "Overalt". "Lujer" for stærkt et ord.

Udover det så kommer jeg til at stå iført kutte og hvid strat og slynge fjerderangs-Darkthrone-kopist-riffs udover scenen i Pumpehuset, den 23. marts.

150 kr, og så ellers fri fadøl mellem 21 og 00.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af GodSpeedDK »

Hvis nogen skulle befinde sig i eller omkring Odense nu på torsdag, så stik da lige hovedet forbi Kansas City, og se undertegnede & co. blive til grin i en konkurrence om at have flest venner.

<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

:dance:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Telemaster »

Jeg spiller med Krump på Radar i Aarhus på lørdag. Der er også et andet band med ved navn Blunt. Det er nogle metaldrenge, der har lavet et reggaeband, så vidt jeg kan forstå. Selv synes jeg, det lyder vældig interessant, så jeg glæder mig til at høre det. Og Krump plejer faktisk også at være skidegode, så jeg vil da foreslå, at man kigger forbi, hvis man er i nærheden! :thumbup:
So many assholes, so few bullets

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Martin60 »

Hvad er Krump for noget?

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Sasha »

[quote="Telemaster"]Jeg spiller med Krump på Radar i Aarhus på lørdag.[/quote]

Og det arrangerer I uden at koordinere med min kalender først? Ja-ja, det er sgu´ typisk: Jeg kan selvfølgelig ikke. I sku´ ha´ en røvfuld, sku´I!

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af K-P »

Jeg så godt en plakat for det på Escobar, men jeg kan sgu heller ikke den weekend :/
Cogito sumere potum alterum

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Telemaster »

[quote="Martin60"]Hvad er Krump for noget?[/quote]

Krump er et projekt, der er opstået i samarbejde mellem en sanger og en guitarist fra hver sin ende af rockgenren, sådan rundt regnet. Sangeren er glad for Tom Waits, rock and roll og blå toner i beskidte omgivelser. Guitaristen var med til at danne dødsmetalbandet Illdisposed, som han også indspillede albums og tournerede med, hvilket åbenbart er lidt af en bedrift, hvis man spørger metalfans. Begge dele kan høres tydeligt i Krump. Tydeligere kan jeg vist ikke forklare det, men jeg kan da linke til en video :-)
http://www.youtube.com/watch?v=Uq9UGzOhbPc
So many assholes, so few bullets

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Telemaster »

[quote="Sasha"][quote="Telemaster"]Jeg spiller med Krump på Radar i Aarhus på lørdag.[/quote]

Og det arrangerer I uden at koordinere med min kalender først? Ja-ja, det er sgu´ typisk: Jeg kan selvfølgelig ikke. I sku´ ha´ en røvfuld, sku´I!

:-)[/quote]

Som du nok kan huske, er vi alle decideret fejlernærede på helt forskellige måder, så selvom den trussel kommer fra en pressefotograf på en provinsavis, gør den indtryk, og på den måde er det jo godt nyt, at du ikke kan komme ;-)

Der er nu heller ingen, der overvejer at koordinere med min kalender, men ind til videre er det da lykkedes mig at dukke op til koncerterne alligevel - og det har jeg også i sinde at gøre på lørdag.
So many assholes, so few bullets

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Telemaster »

[quote="K-P"]Jeg så godt en plakat for det på Escobar, men jeg kan sgu heller ikke den weekend :/[/quote]

Er der ligefrem hængt plakater op ude i byen? Så må man jo hellere tage en pæn skjorte på og spille ordentligt :-D Nå - der er flere steder i Aarhus, der forsøger at lokke os til at spille, så mon ikke du får chancen en anden gang?
So many assholes, so few bullets

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Peter C »

Det lyder fedt! Hvornår spiller i ovre i Kbh?

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Telemaster »

[quote="Peter C"]Det lyder fedt! Hvornår spiller i ovre i Kbh?[/quote]

Jeg takker, selvom det ikke er mig på optagelsen :-) Hvornår vi spiller i hovedstaden er lidt usikkert. Der er ingen konkrete aftaler, men en del løs snak. Men altså - sangeren og jeg bor her jo, så det ville da være noget nemmere for os :-) Jeg regner med, at der bliver noget i løbet af foråret. Til den tid skal jeg nok give lyd fra mig her!
So many assholes, so few bullets

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Peter C »

Fedt! Og så troede jeg i øvrigt ikke, at du spillede musik i den lettere tunge ende. :)

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Telemaster »

[quote="Peter C"]Fedt! Og så troede jeg i øvrigt ikke, at du spillede musik i den lettere tunge ende. :) [/quote]

Næ, det er også ret sjældent efterhånden, men egentlig er jeg jo vokset op som rockguitarist, så jeg kan godt :-) De sidste mange år har jeg bare været mere optaget af folk, country osv., men mit yndlingsband er jo The Black Crowes.
So many assholes, so few bullets

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen