Koncertkalender med og for gearfreaks

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Morten M »

The Lingertones bliver udtaget til næste udgave af Mentor af en endnu ukendt super hemmelig dommer. Just kiddin.
Efter at have fulgt med i processen her, skal den opleves live. Helt sikkert.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af GodSpeedDK »

"Det bliver Sebastian Wolff fra Kellermensch + Andreas Pallisgaard fra Pinkunoizu + Kristoffer Rom fra Oh No Ono/Tambourhinoceros/Trailerpark Festival"

Det er sikkert godt nok, uden jeg dog kender noget indgående til nogen af dem.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Dannyboy »

Vi spiller i aften på Backstage i Århus sammen med Kings In Exile og Ladylike. Det koster kun en flad 50'er. Håber vi ses til en øl :)

<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->


NO: Jeg kan mærke at det er strat-dag i dag.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Rasmus »

Spiller med min faste cover trio på Streckers Pub og Brasserie på strøget i indre København i morgen fredag kl.22.30.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Telemaster »

I anledning af Spil Dansk Dagen spiller jeg et akustisk sæt under navnet Forbandede Ungdom på Tjili Pop torsdag 31/10 kl. 20:30. Det er en form for premiere, idet at sangene aldrig er spillet live for et publikum før. Jeg glæder mig!
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af GodSpeedDK »

Jeg og mit band, The Lingertones, spiller et lille, komprimeret sæt på ca. 20 min., til dette støttearrangement: <!-- m --><a class="postlink" href=" ... ts&fref=ts</a><!-- m -->

Kom da lige forbi, hvis du skulle befinde dig i eller i nærheden af DKs største landsby på lørdag :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Loomer »

Jeg og mit band, Gestapolis, spiller et lille, blastbeatet sæt på ca. 20 min. (hvis vi er for fulde og spiller for langsomt), til dette pøllearrangement: <!-- m --><a class="postlink" href=" ... r_embedded</a><!-- m -->

Bliv hellere hjemme. Det er noget værre lort.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Telemaster »

Forbandede Ungdom spiller noget i retning af en tourne på Amager i denne uge:

Ingolfs Kaffebar torsdag kl. 21, entré 50 kr
Loppen (support for The White Album) lørdag kl. 21, entré 80 kr

Begge shows er som duo. Fuldt band må man vente lidt med. Der er også gigs i januar, februar og juni rundt omkring. Mest i hovedstaden, men også noget i Hovedlandet - mere info senere!
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Pickles
Johnny B. Goode
Indlæg: 189
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Pickles »

Mig og de tykke drenge i Billy Boy in Poison holder releasefest for vores nye album. Det er på Stengade i København på lørdag fra 21:00. Der er gratis entré, og Royal og Jägermeister sponsorerer en god sjat gratis drikkevarer.

:character-beavisbutthead:

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Loomer »

Jeg skal være fuldstænddigt sindssygt fucking pinligt latterligt stiv til dette arrangement. Jeg skal vist også spille på et tidspunkt, men det er en mindre detalje:

<!-- m --><a class="postlink" href=" ... 1/?fref=ts</a><!-- m -->

Argumenter for i skal komme:

- 10 kasser GRATIS øl sponsoreret af Carlsberg. Knappes op klokken 19 sharp.
- Gratis Snaps
- Glögg. Eller lad os sige "Glögg"
- Der kan danses om (vissent) juletræ i moshpitten.
- Fik jeg sagt GRATIS FUCKING SNAPS!?
- Gestapolis spiller et ret kort sæt, så pinen er hurtigt overstået.

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af efrandsen »

Jeg spiller på Musikhuzet i Rønne med High Voltage på fredag. Det er noget med en stor klokke og en lille mur af Marshalls, en fyr i en skoleuniform der spiller SG og en fyr med en hat der skråler noget om en motorvej til Helvede..


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Telemaster »

Forbandede Ungdom spiller halvakustisk duokoncert på Nørrebros nok hyggeligste café, Kind of Blue lørdag 18/1. Bemærk venligst, at det er en eftermiddagskoncert, der er starter allerede kl. 17. Optimale betingelser for en tidlig aftenbrandert i mellem julegavebytning og middag med hunkøn/bytur med homies. Det er da min plan, i hvert fald. Entréen er vist en halvtredser, så det er jo herrebilligt, for at sige det ligeud :-)

For gearfreaks vil der være lejlighed til at se og høre en Furch westernguitar med L.R. Baggs pickup og en ægte Telecaster fra gamle dage. Ja, det bliver skægt!
So many assholes, so few bullets

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Telemaster »

Forbandede Ungdom Duo spiller hele to koncerter i Jylland samme weekend lige straxt:

Fredag 31/1 på Stardust i Aarhus. Det er en vaskeægte fyraftenskoncert, der starter kl. 17. Fri entré og
1/2 kl. 19:30 i Uhresalen/Hinnerup bibliotek og Kulturhus. Det koster vist 75 kr i døren og noget mindre i forsalg. Endnu et eksempel på, at den der tjekkede forbruger, der færdes hjemmevant på internettet har en klar, økonomisk fordel. Kender du det der Google? Nej? Så koster det 75 kr.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Smittefar »

Den 28/2 spiller jump sin første offentlige koncert nogensinde.

Det kommer til at foregå i det, der for tiden stormer frem som hipstere og first-movers yndlingsby - Nemlig Holbæk. Den originale hipster, Peter Belli, har jo for mange år siden skrevet en sang om, hvorfor Holbæk er for fedt.

[youtube]FVLKlW7ttU0[/youtube]

Det er altså den 28/2, I kan opleve en begivenhed uden fortilfælde. Det går ned på SoHo Lounge i Holbæk <!-- m --><a class="postlink" href="http://soho-lounge.dk/">http://soho-lounge.dk/</a><!-- m -->

Undertegnede vil styre guitarerne med hård hånd, og vokalen med bævende stemme (Bare rolig, vi har en rigtig sangerinde til at tage det meste af vokaltjansen)

[youtube]ZuPL2IeTLmY[/youtube]
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Sasha »

[quote="Telemaster"]

Fredag 31/1 på Stardust i Aarhus. Det er en vaskeægte fyraftenskoncert, der starter kl. 17.[/quote]

To hurtige, relevante og konkrete spørgsmål:

1) Starter det til tiden?

2) Hvor mange timer spiller de?

Jeg skal egentlig til Viborg den aften for at høre nogle andre spille. Men hvis de dersens muhikere ellers kan finde ud af at starte til tiden og ligeledes formulere deres forehavende i rimelig kort form, kunne det da godt være, at man lige kunne kigge forbi en times tid til halvanden... :-)

Jeg tager det som en selvfølge, at den ene halvdel af duoen udgøres af koklokke!

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Telemaster »

[quote="Sasha"][quote="Telemaster"]

Fredag 31/1 på Stardust i Aarhus. Det er en vaskeægte fyraftenskoncert, der starter kl. 17.[/quote]

To hurtige, relevante og konkrete spørgsmål:

1) Starter det til tiden?

2) Hvor mange timer spiller de?

Jeg skal egentlig til Viborg den aften for at høre nogle andre spille. Men hvis de dersens muhikere ellers kan finde ud af at starte til tiden og ligeledes formulere deres forehavende i rimelig kort form, kunne det da godt være, at man lige kunne kigge forbi en times tid til halvanden... :-)

Jeg tager det som en selvfølge, at den ene halvdel af duoen udgøres af koklokke!

:-)[/quote]

1) Ja, eller i det mindste meget tæt på. Stedet lukker kl. 19, så til den tid skal vi have afviklet vores sæt på rundt regnet halvanden time.

2) Se 1)

Desværre ingen koklokke denne gang :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Sasha »

Tak for svar.

Man skal aldrig på forhånd udelukke risikoen for at undertegnede eventuelt med anstandsdame kigger forbi. Havde det ikke været fordi, at det så indlysende på forhånd havde været dømt til at skuffe fælt ved siden af originalen, ville jeg da gerne have tilbudt at sidde ind på koklokke på et par numre. Men det ville ligesom aldrig blive det samme, vel? Jeg har i øvrigt heller ikke en koklokke. Men jeg har da et båthorn, jeg kan tage med, hvis det er... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Telemaster »

[quote="Sasha"]Tak for svar.

Man skal aldrig på forhånd udelukke risikoen for at undertegnede eventuelt med anstandsdame kigger forbi. Havde det ikke været fordi, at det så indlysende på forhånd havde været dømt til at skuffe fælt ved siden af originalen, ville jeg da gerne have tilbudt at sidde ind på koklokke på et par numre. Men det ville ligesom aldrig blive det samme, vel? Jeg har i øvrigt heller ikke en koklokke. Men jeg har da et båthorn, jeg kan tage med, hvis det er... :-)[/quote]

Hvis det bare handler om at medbringe latterlige instrumenter, så kan jeg altså selv et og andet, men i denne omgang bliver det nok ved en westernguitar og en Telecaster - men tusind tak for tanken ;-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Sasha »

Hmpff!!!

"Latterligt instrument"...???

Ja, så har man hørt dét med. Så må det jo blive ved "Vi vil se ham nøgen-tilråbene" før, under og efter samtlige numre. Eller "Spil nu for helvede den dér med Sweet Home Alabama!"...

:-) :-) :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Telemaster »

[quote="Sasha"]Hmpff!!!

"Latterligt instrument"...???

Ja, så har man hørt dét med. Så må det jo blive ved "Vi vil se ham nøgen-tilråbene" før, under og efter samtlige numre. Eller "Spil nu for helvede den dér med Sweet Home Alabama!"...

:-) :-) :-)[/quote]

Nåja, hvis det skal være på den måde, så må du faktisk hellere tage båthornet med :-)
So many assholes, so few bullets

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen