Koncertkalender med og for gearfreaks

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Sasha »

Havde lige besøg af den gode Søren Andersen i forbindelse med en "on the fly-reparation" af hans Marshall. Han gjorde opmærksom på, at d´herrer Andersen og Vandborg spiller op til dans på PH Caféen d. 3. oktober - altså lørdag aften i forbindelse med Copenhagen Guitarshow.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Smittefar »

Ahhh - det vil jeg sgu gerne med til
Modded guitars were crap right out of the factory

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Rasmus »

Øv, hvis ikke jeg var afsat til anden side havde det være perfekt!

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Telemaster »

Jeg spiller med Quiet Spring i morgen aften, fredag 9/19, i Aalborg. Hvor det mere nøjagtigt foregår, er det ikke lykkedes mig at opklare. Maggie Bjørklund spiller også med sit band, så det bliver helt sikkert en lækker aften!
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Sasha »

Telemaster skrev: Ellers 27/11 i Hinnerup Kulturhus med Fløjl. Her spiller også Palle Hjort og Katrine Stochholm fra Under Byen med hvert sit band. Det er vist ret skrabede duo/trio-formater denne aften.
Står dette stadig ved magt? Kan se de andre acts nævnt på Kulturhusets hjemmeside, men ikke et ord om Fløjl...???
Last edited by Sasha 8 years ago, edited 1 time in total.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Telemaster »

Sasha skrev:
Telemaster skrev: Ellers 27/11 i Hinnerup Kulturhus med Fløjl. Her spiller også Palle Hjort og Katrine Stochholm fra Under Byen med hvert sit band. Det er vist ret skrabede duo/trio-formater denne aften.
Står dette stadig ved magt? Kan se de andre acts nævnt på Kulturhusets hjemmeside, men ikke et ord om Fløjl...???
Ja, den er god nok! Vi glemmer lidt at reklamere andre steder end på facebook, men nu du siger det, kan jeg godt huske, at stedets egen omtale var lidt svær at gennemskue. 

Vi spiller i Fælleshuset i Gl. Rye dagen efter, her en længere koncert.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Telemaster »

Nåja, og så spiller jeg snart med Elevatorfører på Headquarters i Aarhus. Kender ikke stedet, men har hørt godt om det. Det er 11/12 sammen med et band, jeg ikke kender, men elsker højt på forhånd, fordi de hedder Morten Skou Andersen Og De Mennesker Han Normalt Sammenligner Sig Med. Samme to bands spiller 9/1 på PH Caféen i København, og endelig spiller jeg med Elevatorfører igen 29/1 i Aalborg. Hvor og hvornår ved jeg ikke.
So many assholes, so few bullets

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Telemaster »

Hey, så er det på lørdag, at det helt igennem uforlignelige Elevatorfører spiller i på P.H. Caféen her i Hovedstaden. Jeg garanterer en oplevelse ud over det sædvanlige :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Pluto »

Ikke for at konkurere med telemaster men så spiller vi i Amagerbio lørdag d. 09-01 til minde koncert for Phil Lynott .Altså Thin lizzy Jam.
Sorte strater lyder bare bedst..

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Telemaster »

Pluto skrev: Ikke for at konkurere med telemaster men så spiller vi i Amagerbio lørdag d. 09-01 til minde koncert for Phil Lynott .Altså Thin lizzy Jam.
Bare i orden - i forvejen konkurrer du med Jason Isbell, så der er nok at tage af i hovedstaden i morgen :-)

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Pluto »

Simon Jul kommer og gæste optræder i bio så det må være et + eller :-)
Sorte strater lyder bare bedst..

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Telemaster »

Jeg spiller med Elevatorfører til Northern Winter Beat festival i Aalborg nu på fredag 29/9. Det foregår i Studenterhuset kl. 22, så vidt jeg er orienteret, og jeg tør godt love meget lange guitarsoloer. Meget.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af FunkyValle »

Hvis man er i Holbæk eller omegn i morgen fredag d. 29/1-2016 spiller jeg med Party On! på SOHO.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Telemaster »

Hov, i aften spiller jeg med Fløjl i Gl. Egå Jazzklub, en frisk cykeltur fra Aarhus. Det er kl. 21, og vi er helt vildt gode!
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Sasha »

Telemaster skrev: Hov, i aften spiller jeg med Fløjl i Gl. Egå Jazzklub, en frisk cykeltur fra Aarhus. Det er kl. 21, og vi er helt vildt gode!
Damn! Vi kører godt nok med de korte deadlines her, så jeg er bange for, at jeg må melde pas. Jeg ville ellers svært gerne. Og "Egå Jazzklub"...  Det lyder dælme som et lødigt etablissement! Jeg skal undlade at gætte på, om der er dresscode... ;)

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Telemaster »

Dresscode kan man ikke kalde det, men aftenen var karakteristisk ved en overrepræsentation af den slags grå guld, der sjældent går til rockkoncerter, så vi spillede meget lavt, men den slags benspænd kan jeg egentlig godt lide :-)

Og, ja - deadlinen her var meget Fløjlsk. Det er en del af en meget sofistikeret businessstrategi, der skal opretholde vort rygte som eksklusivt koncertnavn på den måde, at vi egentlig spiller ret ofte, men at meget få mennesker oplever det alligevel. Smart, synes vi selv. Ikke desto mindre tør jeg godt løfte sløret for et par kommende koncerter - bare mellem os to. Mest relevant er det nok at nævne: 

Blågårds Apotek 9/4 for københavnerne og
Vestpark Festival i Langå 6/8 for jyder, der befinder sig i komfortabel transportafstand fra Aarhus, eller som kan lide at køre med tog, hvorfra man kan ankomme til en af landets absolut hyggeligste bøgeskovsfestivaler efter en spadseretur på 5 minutter.
So many assholes, so few bullets

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Telemaster »

Nåja, forresten, jeg spiller jo også snart med Elevatorfører i København til åbningen af Cinematekets årlige musikfilmfestival. Det bliver ret sjovt, tror jeg. Arrangementet finder sted i en af Cinematekets biografsale. Elevatorfører spiller foran lærredet, hvorpå der bliver projiceret filmklip, og i øvrigt er der masser af lavalamper og og andet psych-gøgl. Det foregår 2/4. Jeg tror, det bliver en fed aften!

Man kan købe billetter her: http://www.dfi.dk/Filmhuset/Cinemateket/Billetter-og-program/Film.aspx?filmID=v1023963

Man kan vinde billetter her: http://gaffa.dk/konkurrence/1231

Og tilmelde sig eller følge med her, hvis man er facebookbruger: https://www.facebook.com/events/171792176534191/
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Smittefar »

Jeg vil jo nødig konkurrere med Telemasteren (really  - jeg vil ikke, det er mega unfair)

Men jump spiller på SoHo den 2/4 - Det bliver herrehyl, kællingerne er lækre og på alder med den gennemsnitlige GF-bruger.
Modded guitars were crap right out of the factory

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Telemaster »

Du må meget gerne konkurrere, hvis det ligefrem hedder sådan :-) Er det for øvrigt ikke noget med, at Soho ligger i Holbæk? For så er der nemlig mere end en enkelt grund til at antage, at mit psykedeliske otte personers band, der spiller originalmusik og dit partyband, der spiller cover, ikke slås om præcis samme publikum :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Smittefar »

SoHo er i Holbæk

Men altså - Kære Herr Master - Alene dit væsen og vid tiltrækker jo personager fra nær og fjern måske helt fra Holbæk :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen