Koncertkalender med og for gearfreaks

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Telemaster »

Kreta, din stakkel! ;-)

Det enkleste er sgu nok at bestille den direkte fra distibutøren, hvis du vil være helt sikker på, at den ikke bliver udsolgt. Beat på Vesterbro, Route 66 på Nørrebro/i Aarhus og Bedhead i Fredericia har alle taget nogle eksemplarer hjem, men hvor hurtigt de er væk, tør jeg ikke gætte på. http://www.gatewaymusicshop.dk/index.php?route=product/product&product_id=1134
So many assholes, so few bullets

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Telemaster »

3/6 Elevatorfører Recession Festival Aarhus
10/6 Fløjl Blågårds Apotek København N

Jeg har min "nye" Gretsch med - det bliver så lækkert! :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Sasha »

Hvordan hulen hænger det lige sammen? Så vidt jeg lige kan Google mig til, er det dér Recession-halløj da et arrangement, som først løber af stablen til august? Er det mig, som er helt galt afmarcheret, oder?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Smittefar »

I lidt nærmere fremtid

Jeg ved godt, I synes, Holbæk er megalangt væk, så nu er der faktisk mulighed for at komme til at opleve jump så tæt på som i Roskilde

Vi spiller SOHO i Roskilde på fredag klokken 22.30 - Det bliver herrehyl

Her er vores demo (igen .... gen ... gen ...)
https://www.youtube.com/watch?v=z9nVe4nqiPU
Modded guitars were crap right out of the factory

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Telemaster »

[quote="Sasha" pid='70570' dateline='1494883582']
Hvordan hulen hænger det lige sammen? Så vidt jeg lige kan Google mig til, er det dér Recession-halløj da et arrangement, som først løber af stablen til august? Er det mig, som er helt galt afmarcheret, oder?[/quote]

Pas. Arrangementet hedder vist Recession Festival Summer Party. Jeg aner ikke, hvad det går ud på. Jeg spiller bare på guitar og på fuzzpedaler, som jeg bliver mere og mere glad for <3

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Sasha »

Glæder mig at høre m.h.t. fuzzpedalerne...

Jeg kan dog stadig ikke finde noget som helst om det dér Recession, som skulle løbe af stablen den dato. Så måske der kunne løftes blot en lille flig af sløret omkring dette hemmelighedsfulde og dermed dragende arrangement - f.eks. en lille teaser, som hvor det skal foregå, eller lignende..?

;)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Telemaster »

[quote="Sasha" pid='70585' dateline='1494969419']
Glæder mig at høre m.h.t. fuzzpedalerne...

Jeg kan dog stadig ikke finde noget som helst om det dér Recession, som skulle løbe af stablen den dato. Så måske der kunne løftes blot en lille flig af sløret omkring dette hemmelighedsfulde og dermed dragende arrangement - f.eks. en lille teaser, som hvor det skal foregå, eller lignende..?

;) [/quote]

Det er vist et af de der arrangementer, som tilgodeser Facebook-brugere og ingen andre, hvad markedsføringen angår :-) Jeg klipper og klistrer:

SwaySankt Clemens Torv 17, 8000 Aarhus, Denmark
Vores musikprogram for RECession Festival 2017 til August er nu fastlagt og det fejrer vi med en sommerfest på byens bedste bar - Sway - den 3. juni. Kom og join os til gratis livemusik, RECession DJ Team og lækre pølser direkte fra grillen.  

Musikprogram:
21:15 ⚡Hellraiserten (Solo)
22:00⚡Shocking White
22:55 ⚡️Elevatorfører
00:00⚡️ Nicotine Nerves
00:45 ⚡️ RECession DJ Team // DJ HOLM // DJ SLOWBURN

Grillen er tændt fra kl. 20-23 og koster 20 kr for pølse m. brød. 

► Elevatorfører
Det dansksprogede syrerockorkester Elevatorfører balancerer deres udtryk mellem den vilde jambaserede rockmusik fra 60’erne og 70’erne og de ørehængerkvaliteter man forbinder med mere pop-orienterede sange. Teksterne står centralt i Elevatorførers sange og giver mindelser om alt fra protestsange over syret solskinspop til desperate kærlighedssange.  
Glæd jer til at opleve et sprudlende orkester med syret energi og gode numre bagagen.
Lyt: https://youtu.be/zJREDKcrmzM

► hellraiserten
Hellraiserten har efterhånden huseret i den musikalske undergrund i et årti. Bandets særegne og kompromisløse take på klassisk singer-songwriting står som en rød tråd gennem to roste fuldlængdealbum "hellraiserten" (2008), "we have such sights to show you" (2012) og senest ep'en "The Rough" (2015). Bandet excellerer i langsomme lofi-perler, der trækker tråde til 90er-bands som Sophia og Sparklehorse. 
Koncerten på Sway bliver fortryllende intimt da Jacob Høegh kommer fordi og spiller solo.
Lyt: https://youtu.be/dE_-hbVoYbg

► Nicotine Nerves
Nicotine Nerves er et Garage Rock Band fra Aarhus og består af sanger og guitarist Rasmus Rankenberg Madsen og trommerslageren Frederik Nielsen. De trækker elementer fra Grunge, Garage og punk, med voldsomme skift som forbillederne Nirvana og pixies. I 2016 blev bandet Ugens Kanon på DR Karrierekanonen med sangen "Nervous" med ordene: "Ud af noget så ubehageligt som angst, pres og stress er vokset et hårdtslående og hurtigt rocknummer."
Lyt: https://youtu.be/TYs-RLEzusY

► Shocking White
Shocking White har været langt omkring. I løbet af deres tre studiealbums og ene EP har de spillet alt fra energisk postpunk til nihilistisk no wave og frådende garagerock, men støjen har altid været rygraden i deres musik. På bandets fjerde langspiller, Ghosting, er der stillet skarpt fokus på netop støjen og den gode melodi.
Lyt: https://youtu.be/n7asnH8bAEI

https://www.facebook.com/events/7980951 ... %3Atrue%7D

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Telemaster »

- og det ser jo herrens ud, når man gør det ... Men tid og sted ser ud til at have overlevet operationen, så jeg håber at se nogle gear-freaks, der så til gengæld får lov at opleve nogle andre freaks, som spiller opturs-psych (det har jeg lært, at genren hedder). Der vil være fuzz og univibe så langt, øjet rækker.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Sasha »

Jamen, det ser jo bestemt interessant ud!

Gad vide, om man så bliver afkrævet én eller anden form for dokumentation for Facebook-tilhørsforhold ved indgangen?

;)

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Telemaster »

Så er det nu på lørdag, at jeg spiller med Fløjl på Blågårds Apotek, Nørrebro. Det lyder bl.a. sådan her: https://www.youtube.com/watch?v=4GdPmAg6ciY
So many assholes, so few bullets

Skovgaard
Johnny B. Goode
Indlæg: 138
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Skovgaard »

Hvis der er nogle gearfreaks i det nordjyske i morgen aften spiller undertegnede med Ford T på Vendelbohus i Hjørring kl. 20.00 efterfulgt af Electric Guitars :) :cool:

Det er er i øvrigt gratis, men man skal hente billetter på forhånd. Ellers kan jeg måske stadig tilføje i døren...

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Smittefar »

Hvis man er i den anden ende af landet, kan jeg opleves med jump på SOHO i Roskilde i morgen - Jeg kan nok også lægge et navn i døren, hvis det sgu være - SGU DET VÆRE SÅ??? :D
Modded guitars were crap right out of the factory

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen