Koncertkalender med og for gearfreaks

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Telemaster »

[quote="GodSpeedDK"]Lørdag d. 14. september spiller jeg med The Lingertones på Kansas City i Odense.

Arrangementet hedder 'Audition Days', og konceptet består i, at fire "kapaciteter fra den danske musikbranche" vil være tilstede blandt publikum, for at vurdere ens indsats på scenen, hvorefter de giver én den konstruktive kritik, de mener man har brug for at høre.
Så der vil altså på denne aften være mulighed for at opleve mig og mit band yde vores absolut ypperste, for ikke at skulle tilbringe resten af natten med at blive beskudt med svinere fra de høje herrer! :)

<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->[/quote]

Hvilke "kapaciteter" får fornøjelsen denne gang? Det kunne da være interessant at høre, om deres guldkorn også kan bruges af andre :-)
So many assholes, so few bullets

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Telemaster »

[quote="GodSpeedDK"]Lørdag d. 14. september spiller jeg med The Lingertones på Kansas City i Odense.

Arrangementet hedder 'Audition Days', og konceptet består i, at fire "kapaciteter fra den danske musikbranche" vil være tilstede blandt publikum, for at vurdere ens indsats på scenen, hvorefter de giver én den konstruktive kritik, de mener man har brug for at høre.
Så der vil altså på denne aften være mulighed for at opleve mig og mit band yde vores absolut ypperste, for ikke at skulle tilbringe resten af natten med at blive beskudt med svinere fra de høje herrer! :)

<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->[/quote]

Hvilke "kapaciteter" får fornøjelsen denne gang? Det kunne da være interessant at høre, om deres guldkorn også kan bruges af andre :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af GodSpeedDK »

Det er endnu ikke besluttet, så vidt jeg er orienteret. Men jeg ved da, at Søgge var én af dem, for et par år siden på Kansas, og ham ville jeg godt have nogle fifs af. Henrik Marstal har vist også taget en tørn på et tidspunkt - og han så jo brandgodt ud i 90'erne, i Ibens, så han må vide noget, vi andre ikke ved :)

Hvis der bliver noget interessant at videregive, skal jeg nok melde tilbage med et fyldigt referat.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Telemaster »

[quote="GodSpeedDK"]Det er endnu ikke besluttet, så vidt jeg er orienteret. Men jeg ved da, at Søgge var én af dem, for et par år siden på Kansas, og ham ville jeg godt have nogle fifs af. Henrik Marstal har vist også taget en tørn på et tidspunkt - og han så jo brandgodt ud i 90'erne, i Ibens, så han må vide noget, vi andre ikke ved :)

Hvis der bliver noget interessant at videregive, skal jeg nok melde tilbage med et fyldigt referat.[/quote]

Henrik Marstal har også en PhD i musikvidenskab og er forfatter til stakkevis af bøger og artikler om musik og musikkens rolle i samfundet, så han ved med sikkerhed noget, vi andre ikke ved, skulle jeg mene :-) Og det er altid hyggeligt at tale med Søren, så det kan vist ikke gå galt - hvis det altså er en af dem. God fornøjelse med det!
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af GodSpeedDK »

Tak :)

Ja, og så er ham Henrik Marstal vist også et eller andet ved MXD, så bliver det ham, der dukker op, kan I godt forberede jer på et eksporteventyr for The Lingertones, i stil med Aqua's i 90'erne :-D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af fortytwo »

Jeg kan tydeligt forestille mig dig, med hår i bedste Norreen/Dif/Rasted stil.. ;-)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af GodSpeedDK »

Min hårpragt tillader vist ikke andet end Rene Dif-stilen længere, men hey - det er da vist også det eneste fra 90'erne, der endnu ikke ikke er blevet det nye sort, for de unge og toneangivende. Så måske det er her, jeg skal markere mig som trendsetter? :D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Dannyboy »

[quote="Dannyboy"]Hvis i keder jer her d.20/9, så holder vi releaseparty/koncert for vores debutalbum. Det ku være hyggeligt hvis nogen af jer troppede op. Vi lover at svinge økserne så godt vi kan og skrue godt op for de to Marshalls :)

EVENT:
<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

Album smagsprøve:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.franklinzoo.dk/download/fran ... nload/fran ... er2013.mp3</a><!-- m -->[/quote]

En lille 'teaser' video :whistle:
<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Rasmus »

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.electricpicnic.ie/fallulah"> ... allulah</a><!-- m -->

I morgen aften, hvis nogen skulle være i nabolaget. ;)

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Dannyboy »

[quote="Rasmus"]http://www.electricpicnic.ie/fallulah

I morgen aften, hvis nogen skulle være i nabolaget. ;) [/quote]

I Irland?

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Rasmus »

[quote="Dannyboy"][quote="Rasmus"]http://www.electricpicnic.ie/fallulah

I morgen aften, hvis nogen skulle være i nabolaget. ;) [/quote]

I Irland?[/quote]
Ja.;-)

Snake Boots
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 437
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Snake Boots »

Jeg spiller på Walthers Musikcafé i Skanderborg i aften kl 20 med The Blues Overdrive. Kig endelig forbi :-)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Sasha »

Ærgerligt at jeg ikke er "In town" i aften. Ellers havde jeg da gerne kigget forbi.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Rasmus »

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.a38.hu/en/program/fallulah-d ... ulah-dk</a><!-- m -->

Jeg er nødt til at poste det! Anyone? Jeg gi'r en plads i døren! :D

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Smittefar »

Fantastisk beskrivelse - intet mindre - Jeg går ud fra, det er dig, der er 'nice boy'.
Modded guitars were crap right out of the factory

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Rasmus »

[quote="Smittefar"]Fantastisk beskrivelse - intet mindre - Jeg går ud fra, det er dig, der er 'nice boy'.[/quote]
Nej, det Er support bandet.;-)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Smittefar »

Så citerer jeg lige fra programmet "Their support is a nice boy ...."

Eller spiller du med Fallulah?
Modded guitars were crap right out of the factory

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Rasmus »

[quote="Smittefar"]Så citerer jeg lige fra programmet "Their support is a nice boy ...."

Eller spiller du med Fallulah?[/quote]

Jeg er med Fallulah.;-)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Smittefar »

Det andet lød sgu da ellers lige som dig :P
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="GodSpeedDK"]Lørdag d. 14. september spiller jeg med The Lingertones på Kansas City i Odense.

Arrangementet hedder 'Audition Days', og konceptet består i, at fire "kapaciteter fra den danske musikbranche" vil være tilstede blandt publikum, for at vurdere ens indsats på scenen, hvorefter de giver én den konstruktive kritik, de mener man har brug for at høre.
Så der vil altså på denne aften være mulighed for at opleve mig og mit band yde vores absolut ypperste, for ikke at skulle tilbringe resten af natten med at blive beskudt med svinere fra de høje herrer! :)

<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->[/quote]

Og det er så på lørdag. Så hvis du skulle have forvildet dig til Odense, så kig forbi - der er gratis entré! :)

(Og nej, jeg har netop fået mail om, at det ikke heeeeelt er på plads, hvem der skal være coaches endnu :roll: )
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen