Koncertkalender med og for gearfreaks

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Rasser
Still Got The Blues
Indlæg: 369
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Rasser »

Jeg skal spille til Juelsminde havnefest på onsdag kl. 21, hvis nogen skulle være på de kanter.

Mvh.
Rasmus.

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Morten M »

Spiller bas i blues trio, Cruise the Blues. Lørdag den 6. august kl 1700 til Kims Sommerfest Sdr Højrup, Midtfyn. Lige ved siden af af kirken('s parkeringsplads), - bare gå efter lyden.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Michael Vajhøj »

Skal for engang skyld spiller et offentligt job som ikke er røvballe:

Hvad: Renée Søndergaard (min kæreste's egne rock/pop sange)
Hvornår: Fredag 22.07.2011 kl. 20.15
Hvor: Hirtshals

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/event.php?eid=1 ... 9724326</a><!-- m -->
RoadHigh.dk

Snake Boots
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 437
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Snake Boots »

Jeg spiller på MOJO i København med bandet THE BLUES OVERDRIVE i aften kl 21:30-01:30. Det bliver en fest, så kig forbi :-)

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Jens H »

Spiller på Nakskov sommerfestival i aften kl 18

http://www.facebook.com/event.php?eid=202963393074610
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Rasmus »

Jeg spiller med The Hills Are Alive på lørdag 6/8 på Rust i København. Efter os spiller Panamah, som vist skulle være fede. Tjek det ud og kom hvis I lyster, jeg har vist et par gæster i døren. Jeg vil tro vi går på kl.22.

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Morten M »

Spiller med Fairytale på Brangstrup Festivalen v/Ringe, Midtfyn, fredag den 2 september kl. 1600.
http://www.brangstrupfestival.dk/2011/Program.html
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Telemaster »

Undertegnede spiller med Krump på lørdag 27/8 til et arrangement ved navn Rock på Engen. Det foregår så vidt vides i Viborg eller omegn.
So many assholes, so few bullets

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Rasmus »

Undertegnede spiller med "The Office" på Huset i Magstræde i morgen 24/8 kl. 23.

[youtube]ZnEEnywMkhQ[/youtube]

KHoldt
Johnny B. Goode
Indlæg: 123
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af KHoldt »

Tyvstarter Tønder Festival imorgen klokken 23 på Barkley's i Tønder. Spiller samme sted fredag klokken 20 :)

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Michael Vajhøj »

Spiller for Frederik og Mary og alle de andre på Den Grønne Plads i Hirtshals i formiddag - og nej, skal ikke spille røvballe... ;) <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/reneesondergaar ... ergaard</a><!-- m -->
RoadHigh.dk

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Sasha »

Nu kan jeg se, at der er indvarslet tøjkrise i forbindelse med den royale optræden. Personligt plejer jeg at hilse de kongelige velkommen ved at iføre mig mine ældste, mest hullede og beskidte arbejdsbukser samt at lade skægget stå i en uges tid, hvis jeg på forhånd er klar over, at den lille royalist her - i embeds medfør forstår sig - får chancen for at krydse veje med resultatet af mangen en skatteindbetaling. Men da vi selvfølgelig ikke skal kopiere hinandens royale hyldest, ville jeg da mene, at det - helt på trods af skelen til genre og slige småligheder - ville være en oplagt begivenhed at festligholde ved at iføre sig guldvest.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Michael Vajhøj »

Hehehe - ingen tøjkrise fra min side... ;) Bortset fra at mine hvide sko er ved at være slidt op og det er umuligt at opdrive et par magen til nogen steder... :( :)
RoadHigh.dk

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Telemaster »

[quote="Michael Vajhøj"]Hehehe - ingen tøjkrise fra min side... ;) Bortset fra at mine hvide sko er ved at være slidt op og det er umuligt at opdrive et par magen til nogen steder... :( :) [/quote]

Kære Michael

Jeg har villet sige det her til dig længe, og har vel gået og ventet på det rigtige øjeblik. Et øjeblik, der desværre aldrig er dukket op, og som næppe heller gør det i fremtiden. Der er ingen pæn måde at sige det på, så nu siger jeg det bare lige ud, og håber så på, at du vil sætte pris på min oprigtighed. Jeg kan i hvert fald ikke holde ud at fortsætte sådan her.

Sagen er den, at hvide sko er grimme. Meget grimme. Meget, meget grimme. På den der ejendomsmægler- eller brugtvogsnforhandler i det pæne tøj-agtige måde, som man oftest ser i forstæderne. De signalerer, at man er den friske type, der ikke er bange for at prøve noget lidt anderledes, men de signalerer desværre også, at man har en rigtig dårlig smag i beklædning. Var det bare et par gummisko, kunne vi arkivere den under S for Seinfeld, men her er det jo skindsko, eller i hvert fald en efterligning. Altså det, man kalder "pæne sko" i Jylland. Desværre med den åbenlyse mangel, at de ikke er spor pæne, selv ikke i den mest venligsindede udvanding af begrebet. Intet siger "jeg giver op" som et par hvide sko. Hvide sko er naturens måde at fortælle omverdenen, at bæreren enten A) er seriemorder, B) er murerarbejdsmand, C) er på ledsaget udgang eller D) er i tvivl om sin seksualitet. Alle fire er helt i orden, men du er, frit fra hukommelsen, investeringsrådgiver i et internationalt pengeinstitut med bierhverv som musiker, og så går den altså ikke. De er slidt op, og det er sket, fordi de højere magter prøver at fortælle dig noget: sko bør være mørke. En matchende livrem kan ikke redde dig her. Den gør det ikke cool - tvært imod; den fortæller os, at du har gjort det med fuldt overlæg.

Sådan, så er det sagt. Jeg håber, vi stadig kan ses som venner!
Alt det bedste fra Klaus.

PS: ;)
So many assholes, so few bullets

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Swampthing »

Jeg føler mig ramt... Mine hvide sko er også slidt.... Og jeg er hverken A,B,C eller D.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Telemaster"]
Kære Michael ... [/quote]

:D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Sasha »

[quote="Telemaster"]. Hvide sko er naturens måde at fortælle omverdenen, at bæreren enten A) er seriemorder, B) er murerarbejdsmand, C) er på ledsaget udgang eller D) er i tvivl om sin seksualitet.[/quote]

Eller E: Leverandør til det kongelige danske hof (i forstæderne er det også en hædersbevisning, som man gerne skilter med i et halvdesperat forsøg på at opnå lidt profitmaksimering)

- eventuelt en kombination af flere af de nævnte muligheder.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Asser
Smoke On The Water
Indlæg: 59
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Asser »

Drone og jeg skal på tour sammen med bandet, Call me Vegas, og vi lægger ud i morgen i Odense på Posten.
Tourplanen ser indtil videre således ud:

26/8 2011 - Posten, Odense
27/8 2011 - Rockstjernen, Herning
1/9 2011 - 11'eren, Esbjerg
2/9 2011 - Månen, Haderslev
3/9 2011 - Ungdommens Hus, Fredericia
7/9 2011 - Drivhuset, Skive
8/9 2011 - Fatter Eskild, Århus
9/9 2011 - FestiVIA, Horsens
10/9 2011 - Pitstop, Kolding
17/9 2011 - Trykkeriet, Viby

:-)

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af GuitaRasmus »

Hvis man af uransagelige årsager befinder sig i Fredericia eller omegn lørdag aften, og af uransagelige årsager skulle føle sig fristet til at se en flok musikere spille nogle af tidens pophits, med umanerligt meget rockattitude, så kig ind på General Rye ved 24-tiden. :-)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Telemaster"][quote="Michael Vajhøj"]Hehehe - ingen tøjkrise fra min side... ;) Bortset fra at mine hvide sko er ved at være slidt op og det er umuligt at opdrive et par magen til nogen steder... :( :) [/quote]

Kære Michael

Jeg har villet sige det her til dig længe, og har vel gået og ventet på det rigtige øjeblik. Et øjeblik, der desværre aldrig er dukket op, og som næppe heller gør det i fremtiden. Der er ingen pæn måde at sige det på, så nu siger jeg det bare lige ud, og håber så på, at du vil sætte pris på min oprigtighed. Jeg kan i hvert fald ikke holde ud at fortsætte sådan her.

Sagen er den, at hvide sko er grimme. Meget grimme. Meget, meget grimme. På den der ejendomsmægler- eller brugtvogsnforhandler i det pæne tøj-agtige måde, som man oftest ser i forstæderne. De signalerer, at man er den friske type, der ikke er bange for at prøve noget lidt anderledes, men de signalerer desværre også, at man har en rigtig dårlig smag i beklædning. Var det bare et par gummisko, kunne vi arkivere den under S for Seinfeld, men her er det jo skindsko, eller i hvert fald en efterligning. Altså det, man kalder "pæne sko" i Jylland. Desværre med den åbenlyse mangel, at de ikke er spor pæne, selv ikke i den mest venligsindede udvanding af begrebet. Intet siger "jeg giver op" som et par hvide sko. Hvide sko er naturens måde at fortælle omverdenen, at bæreren enten A) er seriemorder, B) er murerarbejdsmand, C) er på ledsaget udgang eller D) er i tvivl om sin seksualitet. Alle fire er helt i orden, men du er, frit fra hukommelsen, investeringsrådgiver i et internationalt pengeinstitut med bierhverv som musiker, og så går den altså ikke. De er slidt op, og det er sket, fordi de højere magter prøver at fortælle dig noget: sko bør være mørke. En matchende livrem kan ikke redde dig her. Den gør det ikke cool - tvært imod; den fortæller os, at du har gjort det med fuldt overlæg.

Sådan, så er det sagt. Jeg håber, vi stadig kan ses som venner!
Alt det bedste fra Klaus.

PS: ;) [/quote]

Jeg holder så meget af dig, Klaus. :D

Iøvrigt, Michael, er det jo ikke nogen ny problemstilling:

"Ja det var nu et par dejlige sko... Desværre er de helt slidt op... :( "

Citeret fra Aage forum anno 2009: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.4sound.dk/forum/forum_posts. ... orum_posts. ... 837&tpn=2'</a><!-- m -->

... Så mon ikke det er på tide at du indser at spidse, hvide sko bør høre til et mørkt, afsluttet kapitel i dit liv? :-D
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen