Koncertkalender med og for gearfreaks

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Pluto »

Vi spiller i festteltet på Dragør Marked imorgen .4 sæt fra 19 til 23.
Sorte strater lyder bare bedst..

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Dannyboy »

Vi, Franklin Zoo, spiller med The New Heartaches og Stella Blackrose på KB18 i Kødbyen i aften. Det bliver et brag af en aften spækket med fede soloer og kick-ass vokaler. Vi går på ved 23 tiden før Stella

.. og mon ikke det bliver til en bytur bagefter. Det tror jeg da vist nok det gør

Rock on!
- D

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Pluto »

Vi Birgers Venner spiller til Stenlille Festivalen -livistenlille på en blokvogn i eftermiddag og senere i festteltet idag .Vejret er ikke med os ser det ud til. :(
Sorte strater lyder bare bedst..

Martin
Johnny B. Goode
Indlæg: 164
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Martin »

Mit band, Mason League, spiller i morgen til Skt. Hans i Universitetsparken i Århus. Kig forbi til bål og god musik!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/event.php?eid=2 ... 1209349</a><!-- m -->
Five Fingers - Five Strings

Rasser
Still Got The Blues
Indlæg: 369
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Rasser »

Hvis nogen skal til Skt. Hans i Svendborg, vil jeg opfordre til, at man hører mit orkester spille fra kl. 19.30-21.30.

Mvh.
Rasmus.

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Loomer »

Jeg spiller i Ungeren i aften, og i Lund i morgen. Whoop!

Brugeravatar
Jejak
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Jejak »

Billabong Bar i Århus i aften ved 21-tiden (tror jeg). Der kan man ikke lave lyd, så det skal nok komme til at lyde forfærdeligt \m/
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/BloodLabel">htt ... odLabel</a><!-- m -->

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Rasmus »

Jeg spiller til HALBAL i RANDERS HALLEN i MORGEN! HOld nu kæft mand... DM i Garde.... altså som i tivoli garden... nyborg garden... hold nu kæft hvor bli'r det hyl! 1300 gardere...

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Rasmus"]Jeg spiller til HALBAL i RANDERS HALLEN i MORGEN! HOld nu kæft mand... DM i Garde.... altså som i tivoli garden... nyborg garden... hold nu kæft hvor bli'r det hyl! 1300 gardere...[/quote]

Pigegarder? Det er jeg ikke sikker på, at du kan holde til...

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Loomer »

[quote="Turtle"][quote="Rasmus"]Jeg spiller til HALBAL i RANDERS HALLEN i MORGEN! HOld nu kæft mand... DM i Garde.... altså som i tivoli garden... nyborg garden... hold nu kæft hvor bli'r det hyl! 1300 gardere...[/quote]

Pigegarder? Det er jeg ikke sikker på, at du kan holde til...[/quote]

Billede

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Sasha »

[quote="Rasmus"]Jeg spiller til HALBAL i RANDERS HALLEN i MORGEN! HOld nu kæft mand... DM i Garde.... altså som i tivoli garden... nyborg garden... hold nu kæft hvor bli'r det hyl! 1300 gardere...[/quote]

You´d better play it tight then, young man! Der er altså nogle af de dér gardere, som kan en ting eller to med rytmer. Dér, hvor jeg kommer fra, var garden altid dér, hvor man "fiskede" de hårdeste trommeslagere...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Rasmus »

Ja for fanden, der er nok lidt af hvert!

@Søren, ja, det vil jeg forsøge, jeg kender ikke de andre, kun bassisten og sangeren, men det skulle vist være en lidt slatten(klassisk uddannet) rytmegruppe, med trommer og perc. :crazy:

Ja, min gode ven, som jeg har indspillet med i dag, mega hård og stram dude, han spillede i Garden.

@Lummer jeg skal se hvad jeg kan gøre!

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Rasmus »

[quote="Turtle"][quote="Rasmus"]Jeg spiller til HALBAL i RANDERS HALLEN i MORGEN! HOld nu kæft mand... DM i Garde.... altså som i tivoli garden... nyborg garden... hold nu kæft hvor bli'r det hyl! 1300 gardere...[/quote]

Pigegarder? Det er jeg ikke sikker på, at du kan holde til...[/quote]

Jeg er halvt gift! :angel:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Sasha »

[quote="Rasmus"]
Ja, min gode ven, som jeg har indspillet med i dag, mega hård og stram dude
[/quote]

Jeg er ikke sikker på, at jeg vil høre mere... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Rasmus »

[quote="Sasha"][quote="Rasmus"]
Ja, min gode ven, som jeg har indspillet med i dag, mega hård og stram dude
[/quote]

Jeg er ikke sikker på, at jeg vil høre mere... :-)[/quote]
Hmm, hård og stram trommeslager... den kom vist lidt forkert ud.

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Pluto »

Short Cut spiller i aften 18,15 i Uldum til Uldum gadefestival.70 og 80er rock.Guitarerne er som den gang ,men håret er vokset lidt nordpå siden. ;)
Sorte strater lyder bare bedst..

Rasser
Still Got The Blues
Indlæg: 369
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Rasser »

[quote="Rasmus"]Jeg spiller til HALBAL i RANDERS HALLEN i MORGEN! HOld nu kæft mand... DM i Garde.... altså som i tivoli garden... nyborg garden... hold nu kæft hvor bli'r det hyl! 1300 gardere...[/quote]

Hej Rasmus.

Jeg var til stede, da du spillede i Randers. Det var et OK job, men man kunne godt mærke, at I ikke var super sammenspillede. Din Hansen lød dog dejligt ind i en Blues Junior, og det så heller ikke ud til, publikum bemærkede noget.

Mvh.
Rasmus.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Rasmus »

[quote="Rasser"][quote="Rasmus"]Jeg spiller til HALBAL i RANDERS HALLEN i MORGEN! HOld nu kæft mand... DM i Garde.... altså som i tivoli garden... nyborg garden... hold nu kæft hvor bli'r det hyl! 1300 gardere...[/quote]

Hej Rasmus.

Jeg var til stede, da du spillede i Randers. Det var et OK job, men man kunne godt mærke, at I ikke var super sammenspillede. Din Hansen lød dog dejligt ind i en Blues Junior, og det så heller ikke ud til, publikum bemærkede noget.

Mvh.
Rasmus.[/quote]

Hej Rasmus.

Nå, det var da kanon, jeg synes virkelig den lød surt den blues junior.

Jeg må indrømme, jeg synes virkelig vi spillede pivringe. Det var den værste trommeslager og percussionist jeg nogensinde har spillet med. De trækker et ellers ganske udemærket band ned i kulkælderen. Der var bare nogle helt basale ting der ikke var på plads. F.eks sejlede han i tempo så man skulle tro det var løgn.
En anden ting var at han ikke lytter til resten af bandet. Efter 3 numre hev han sine in-ear monitors ud, og spillede bare... uden monitor.
Men det var jo svært når nu han havde booked jobbet. Men nu kan jeg heldigvis tillade mig at sige nej, hvis han spørger igen, fordi det tager godt nok livet af mig.
Jeg må hellere stoppe nu, ellers bliver jeg bare mavesur. :D

Men nej, publikum var på. Jeg havde skrigende horder af 12-13 årige piger foran mig allerede da jeg gik ind og stemte min guitar... Så er det svært ikke at imponere. :clap:

Den selvsamme trommeslager havde fordi han havde booked jobbet også lavet sætlisten. Og det var skudt helt klart ved siden af. Sådan er det bare, men de tog meget vel imod det synes jeg.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Rasmus »

NK: Jeg spiller på Rust i København i morgen aften. Der er 3 bands på fra kl. 21 og vi er til sidst. Der er vist masser af plads på gæstelisten så hvis du vil gratis ind, så skriv mig en besked.

Bandet hedder This is the Office.
[youtube]ZnEEnywMkhQ[/youtube]

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Koncertkalender med og for gearfreaks

Indlæg af Telemaster »

[quote="Telemaster"]Jeg spiller et akustisk solojob på Keegan's i Præstø på fredag 3/6. Det bliver hits, det bliver country, det bliver rockmusik, der egner sig meget dårligt til et akustisk solo-setup, det bliver tredierangs vittigheder fra scenen - what's not to hate? Kig ind, hvis du er i nærheden (eller hvis du ikke er, for det er du jo nok ikke) :banana-linedance:[/quote]

Det nemmeste er vist at citere mig selv her - Keegan's på havnen i Præstø kl. 21:30 i aften. Det plejer at være hyggeligt, så kig forbi :-)
So many assholes, so few bullets

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen