Now eating

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af IkkeMig »

NE: Stegt lever med kartofler, brun sovs, bløde løg og drueagurker.

Det er godt med noget husmandskost engang imellem, det er jo næsten så jeg kan høre min salig moder ude i køkkenet :)

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af IkkeMig »

NE: Rugbrød med tatar, løg, kapers, æggeblomme og en øl. Og det er så min morgenmad - det kan kun blive en god dag :)

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af IkkeMig »

NJA: Gule ærter med flæsk, pølse og sennep. Og øl og snaps.

For tredje dag i træk - og der er nok til i morgen også :)

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af k_50 »

NE: Rugbrødsmadder med røget laks, hakket løg, persille og rævesovs. En barndomsfavorit, som stadig holder max - især med et glas af den ganske hæderlige hvidvin, den lokale Irma havde på tilbud i sidste uge.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now eating

Indlæg af Smittefar »

NJA: Den tungeste hjemmelavede chokoladetærte. Lækkert, og i morgen skal jeg have mere :)

Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.
Modded guitars were crap right out of the factory

Skestork Ultra
Smoke On The Water
Indlæg: 82
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af Skestork Ultra »

NE: Chaud-froid de ptérodactyle !

Billede

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af udepost »

NJE: Pork Vindaloo

/Søren

Brugeravatar
Max Power
Johnny B. Goode
Indlæg: 126
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af Max Power »

[quote="Skestork Ultra"]NE: Chaud-froid de ptérodactyle ![/quote]

Topkarakter for den kunstneriske udførelse og det stemningsfyldte billede :thumbup: ......

....men det ligner godt nok en vandmand, der har ædt en pterodactyl-baby placeret på en skovbund, hvor et pindsvin har haft dårlig mave! :crazy: :D

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Max Power"][quote="Skestork Ultra"]NE: Chaud-froid de ptérodactyle ![/quote]

Topkarakter for den kunstneriske udførelse og det stemningsfyldte billede :thumbup: ......

....men det ligner godt nok en vandmand, der har ædt en pterodactyl-baby placeret på en skovbund, hvor et pindsvin har haft dårlig mave! :crazy: :D [/quote]

Mange ting trækker ned, så meget vil jeg give dig, men ... den "tilfældigt" placerede pibe redder det hele!

:D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Rasser
Still Got The Blues
Indlæg: 369
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af Rasser »

NE: Sammenkogt ret, der har snurret i knap tre timer bestående af bacon, svinehjerter, løg, hvidløg, selleri, gullerod, piskefløde mv. Dertil mos af forskellige rodfrugter og kartoffel tilsmagt med lidt revet muskat. -Jeg elsker efterår...

ND: Barolo.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now eating

Indlæg af Smittefar »

NJA: cognacflamberet svinemørbrad, kantareller og grønne peberkorn a la creme med kartofler og lækker salat.

Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af efrandsen »

NJA: farsbrød med spinat og feta og andet møf. Dertil var der en supergod tzaziki og lidt andet. Damen har kræset om mig :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Skestork Ultra
Smoke On The Water
Indlæg: 82
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af Skestork Ultra »

[quote="Max Power"][quote="Skestork Ultra"]NE: Chaud-froid de ptérodactyle ![/quote]

Topkarakter for den kunstneriske udførelse og det stemningsfyldte billede :thumbup: ......

....men det ligner godt nok en vandmand, der har ædt en pterodactyl-baby placeret på en skovbund, hvor et pindsvin har haft dårlig mave! :crazy: :D [/quote]

Det var i store træk, hvad jeg gik efter, så det er såmænd slet ikke så skidt. Jeg er blevet en anelse træt af folk, som smider grynede billeder af 'avanceret' eller retro-hipt mad på internettet, så jeg fik lyst til at lege lidt med konceptet. Jeg tror, den næste ret bliver chapeau á la dauphinoise - måske bedre kendt som flødestuvet hat.

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af k_50 »

NE: Boef Borguignon. Det blev lidt senere end planlagt, men til gengæld var det også værd at vente på!

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af Swampthing »

Now just ate : McChicken inde i en McBacon. Ulækkert ? Måske, det skulle lige prøves. Det smagte skidegodt.
[attachment=0]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af IkkeMig »

Jeg fejrer, at jeg holder lang weekend fra i dag med at lave fyldt lammeculotte (fyldt med porre, hvidløg og cheddar) med kartoffelrøsti, grønne bønner og rødvinssovs. Og en hel flaske Amarone til mig selv - det må man godt, når det er weekend ;)

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af sørendybdal »

... og jeg fejrer, at torsdag og fredag bliver de travleste dage i den her uge med kyllingerisret fra Føtex´ slagter, grovflute og postevand ... det må man godt, når det SLET ikke er weekend ... damn you, Tortuga ...
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af IkkeMig »

Jeg har lige sat en paté i ovnen lavet på kyllingelever og andebryst og krydret med løg, champignon, kapers og ansjos.

Den regner jeg med om en time at server et par skiver af sammen med smørristet rugbrød, nogle bagte rodfrugter (selleri, jordskokker og gulerødder), lidt råstegte kartofler og nogle syltede løg...

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af IkkeMig »

Der står en boeuf bourguignon (ja, jeg googlede, hvordan det staves!) og simrer på fjerde time i køkkenet - og til den laver jeg en kartoffelmos med pastinakker i. Og godt med smør - og lige lidt grønt ved siden af. Og resten af Bourgougnen serveres til ... jeg prøvede med sund mad i går, men kroppen er vist blevet afhængig af tunge, fede retter hen over julen, så jeg må på nedtrapning...

Martin
Johnny B. Goode
Indlæg: 164
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af Martin »

NJA: Bøfsandwich
Five Fingers - Five Strings

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen