Now eating

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af IkkeMig »

NE: Friskbagt grovbrød med hjemmerørt sennep, dild, salat og røget laks. Middagspauserne er altså lidt mere spændende, når jeg sidder herhjemme og arbejder :)

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af Kimling »

[quote="Turtle"]NE: Friskbagt grovbrød med hjemmerørt sennep, dild, salat og røget laks. Middagspauserne er altså lidt mere spændende, når jeg sidder herhjemme og arbejder :) [/quote]

Hvor meget koster et besøg på Restaurant Turtle? :lol:
Create a sense of purpose around which you base your faith

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Kimling"][quote="Turtle"]NE: Friskbagt grovbrød med hjemmerørt sennep, dild, salat og røget laks. Middagspauserne er altså lidt mere spændende, når jeg sidder herhjemme og arbejder :) [/quote]

Hvor meget koster et besøg på Restaurant Turtle? :lol:[/quote]

Lige nu er det gratis, for jeg HAR spist op ;)

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af Kimling »

Jamen, det er vel egentlig en ret fair pris så ;)
Create a sense of purpose around which you base your faith

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af IkkeMig »

Og nu der var bagt brød kunne aftensmaden jo også ligeså godt blive til et par sandwiches. En med chorizo, pesto, jalapenos og salat. Og en med koldrøget skinke, sennep, salat og parmesanost. Og så lige et glas hvidvin til, jeg tror ikke det bliver så meget mere arbejde i dag alligevel ;)

Og om lidt: Jeg har karamelis i fryseren :) :) :)

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af Kimling »

Du er så tarvelig!
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Pickles
Johnny B. Goode
Indlæg: 189
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af Pickles »

Nu hvor det er køligt og blæsende udenfor, er det jo en god anledning til at lave efterårsmad. Supper, grød, gryderetter, langtidssimrede ting mv.
Jeg har lagt sæsonen ud med en glimrende suppe på kartoffel, porre og jordskokker med frisk basilikum og timian samt lidt hvidløg. Naturligvis drysset med bacon. 8-)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af GodSpeedDK »

NJA: Gordon bleu med pastasalat til ... hvor 80'er-agtigt er det lige?! :lol:

Edit: Senere snupper jeg mig nok en irish coffee, mens jeg lytter til den nye med Nik Kershaw ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af Swampthing »

Skal snart have suppe med hjemmebagte grove boller til...

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af IkkeMig »

Har lige fået røget ørred på ... og her opdager jeg, at jeg arbejder for meget ... på købt rugbrød!

Det smagte nu fantastisk alligevel, men det der arbejde tager dælme overhånd, når der ikke er tid til hjemmebag. Jeg vil straks holde fyraften og gå i køkkenet. Og så kunne jeg jo lige tage sådan en Skælskør Pale Ale med, når jeg alligevel ikke skal arbejde mere i dag ;-)

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af Swampthing »

[quote="Turtle"]Har lige fået røget ørred på ... og her opdager jeg, at jeg arbejder for meget ... på købt rugbrød!

Det smagte nu fantastisk alligevel, men det der arbejde tager dælme overhånd, når der ikke er tid til hjemmebag. Jeg vil straks holde fyraften og gå i køkkenet. Og så kunne jeg jo lige tage sådan en Skælskør Pale Ale med, når jeg alligevel ikke skal arbejde mere i dag ;-)[/quote]
Laver du selv alt hvad du spiser og drikker ?
Køber du aldrig noget færdiglavet ? Såsom mayonaisse eller remoulade ?

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Swampthing"][quote="Turtle"]Har lige fået røget ørred på ... og her opdager jeg, at jeg arbejder for meget ... på købt rugbrød!

Det smagte nu fantastisk alligevel, men det der arbejde tager dælme overhånd, når der ikke er tid til hjemmebag. Jeg vil straks holde fyraften og gå i køkkenet. Og så kunne jeg jo lige tage sådan en Skælskør Pale Ale med, når jeg alligevel ikke skal arbejde mere i dag ;-)[/quote]
Laver du selv alt hvad du spiser og drikker ?
Køber du aldrig noget færdiglavet ? Såsom mayonaisse eller remoulade ?[/quote]

Remoulade køber jeg for det meste. Mayonnaise laver jeg selv. Det er såmænd ikke fordi at det er et princip i sig selv. Jeg slapper bare så godt af i køkkenet, så når jeg har tid laver jeg mad. Og så bliver man jo lidt forvænt med kvaliteten ;)

Skestork Ultra
Smoke On The Water
Indlæg: 82
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af Skestork Ultra »

Nu er både remoulade og mayonnaise også to af de nemmeste ting at lave i et køkken, og man kan lave dem, så de passer præcis til de ting, man skal bruge dem sammen med.

Dog skal man ikke blive hellig - I aften spiste jeg eksempelvis en stor, grotesk burger fra en rigtig snasket grill med både bacon og halvdårlig ost... Men jeg er småsyg, så jeg må gerne - Jeg må så gøre det godt igen ved at lave løgsuppe eller noget andet fornuftigt sygemad i morgen. I øvrigt bor jeg lige ved siden af en kirkegård, som har leveret svampe til mig siden midt i august... Lige nu er der fuld af parasol-blækhatte, så det kan godt være, at det skulle være svampesuppe i stedet. Jeg har da vist også en halv flaske hvidvin stående - Måske skulle jeg lade som om, jeg ikke var småsyg og så gå på kirkegården og plukke svampe nu, så jeg kunne lave mig en lille natmad.

På en skala fra 1-10, hvor tr00 kvlt er det så at gå på kirkegården og plukke svampe sidst på aftnen?

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Skestork Ultra"]
På en skala fra 1-10, hvor tr00 kvlt er det så at gå på kirkegården og plukke svampe sidst på aftnen?[/quote]

2! Det er først tr00 til midnat...

Skestork Ultra
Smoke On The Water
Indlæg: 82
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af Skestork Ultra »

Well. Jeg har ikke fået nosset mig sammen til at gøre noget ved det endnu, så jeg nærmer mig mere og mere noget tilnærmelsesvist tr00.


Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af Kallum »

Karryret med kartofler DER STADIGVÆK ER HÅRDE SELVOM DE HAR SIMRET I TO TIMER!!! Hvad fanden i helvede er meningen..

Skestork Ultra
Smoke On The Water
Indlæg: 82
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af Skestork Ultra »

NJA: Resterne af min black metal-svampesuppe fra i nat. Den blev i øvrigt også mærkværdigt mørk... Kan godt være, jeg skulle have været mindre grådig og kun have brugt de helt nye, små og fine blækhatte - Men så havde jeg på den anden side ikke haft nok til også at spise det i aften. Og så med et dejligt glas kold hvidvin til.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af IkkeMig »

Jeg skal have gule ærter i aften. Og i morgen. Og...

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af Dannyboy »

[quote="Turtle"]Jeg skal have gule ærter i aften. Og i morgen. Og...[/quote]

Fik du ikke løn igår?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen