Now eating

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Kimling"]Sig mig engang: Har Turtle slet ikke spist siden d. 30.? [/quote]

:D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now eating

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Kimling"]Sig mig engang: Har Turtle slet ikke spist siden d. 30.? [/quote]

Jo, da - jeg har bare nydt mit nye køkken med noget så avanceret, at der ikke er tid til at beskrive det her.

Her til aften er jeg gået vegetarisk:
Billede
Enchiladas med squash, spinat, hvide bønner (kogt med persille og laurbærblade), tomat, chili, hvidløg, ost ... og et glas hjemmebryg...

modabass
Himmelhund
Indlæg: 26
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

Now eating

Indlæg af modabass »

NE: grøntsager i sataysauce med ris flankeret af en Fanta Zero.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now eating

Indlæg af GodSpeedDK »

I går lavede jeg stegt and med bulgursalat, og bagte peberfrugter med mozzarella, til fruen og mig. Det var slet ikke tosset :-)

Edit: Nå, ja, jeg havde også rørt en hvidløgsdressing så heftig, at jeg stadig har glæde af den, når jeg bøvser :D
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Rasser
Still Got The Blues
Indlæg: 369
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af Rasser »

NE: Hjemmebagte boller med hjemmelavet hindbærmarmelade.
ND: Kaffe.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af IkkeMig »

NE: Morgenmad.

Men jeg skal se at blive færdig, for det er jo snart frokosttid...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af Sasha »

Soon Eating: Kylling á la EL34
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af GodSpeedDK »

NE: Skyr med blåbær og rosiner ... må vist hellere lave bacon i svøb i aften, for at udligne karma.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af fortytwo »

NE: Rensdyr.. mmmmm...
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af Barf »

NE: En rugbolle med norsk brunost (gedeost) og hindbærmarmelade. Jeg er jo halvt nordmand, så jeg må godt kunne lide det.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now eating

Indlæg af IkkeMig »

NJA: Stegt rødspætte ... med risotto! Ret utraditionelt, men det fungerede rigtigt godt :)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Sv: Now eating

Indlæg af Smittefar »

Har også lige fået helstegt rødspætte - men jeg må bare erkende (igen), at restauranter herovre ikke kan lave det lige så godt som på vestkysten - det hænger nok sammen med friskheden af råvarerne.

Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.
Modded guitars were crap right out of the factory

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now eating

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Smittefar"]Har også lige fået helstegt rødspætte - men jeg må bare erkende (igen), at restauranter herovre ikke kan lave det lige så godt som på vestkysten - det hænger nok sammen med friskheden af råvarerne.

Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.[/quote]

Nem og billig adgang til god, frisk fisk er faktisk en af de meget få store fordele ved at bo herovre ;)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af GodSpeedDK »

Hov, for helvede ... jeg har da helt glemt at fortælle, at jeg er blevet voksen. Så voksen, at der nu står en kæmpe kuglegrill af mærket Weber ude i haven (samt div. tilbehør; naturligvis af samme fabrikat), så de seneste dage er der blevet kokkereret udendørs. Bl.a. er der blevet tilberedte culottesteg, koteletter, hakkedrenge, m.m., og så er det blevet testet, om man kan riste skumfiduser over eftervarmen. Det kan man. Med en halv dags rengøring til følge. Men ungerne hyggede sig :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af Sasha »

Nej. Du er ikke blevet voksen. Du er blevet gammel!

- Hope I die before I get old...

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

modabass
Himmelhund
Indlæg: 26
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

Now eating

Indlæg af modabass »

Jeg havde engang en Weber...jeg solgte den igen, da jeg fandt ud af at det der grillning ikke var mig. Charmen ved at alt smager af røg fandt jeg aldrig.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af Sasha »

Intet galt med mad tilberedt over ild - slet, slet ikke!

Men Weber... Det er lidt som PH-lamper, B&O, Gibson ES335 og lignende sølvbryllupsgaver, som man anskaffer sig for dét, de er - sjældent for dét, de kan. Er de ikke..?

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now eating

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Sasha"]Intet galt med mad tilberedt over ild - slet, slet ikke!

Men Weber... Det er lidt som PH-lamper, B&O, Gibson ES335 og lignende sølvbryllupsgaver, som man anskaffer sig for dét, de er - sjældent for dét, de kan. Er de ikke..?

:-)[/quote]

Jeg er lidt enig, jeg har en fin kuglegrill med bord på, der har fungeret fint i 10 år nu. Og den står ude året rundt! Den kostede 500 i Brugsen. Jeg har i hvert fald svært ved at forklare mig selv, at maden skulle smage bedre i en Weber ;)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Sasha"]Intet galt med mad tilberedt over ild - slet, slet ikke!

Men Weber... Det er lidt som PH-lamper, B&O, Gibson ES335 og lignende sølvbryllupsgaver, som man anskaffer sig for dét, de er - sjældent for dét, de kan. Er de ikke..?

:-) [/quote]

Måske. Men præcis som i dine eksempler, så er der også her tale om en kvalitet, der har bevist sit værd over tid. Og resten er jo et smagsspørgsmål. Bevares, producenterne/forhandlerne ved det også godt, og tillader sig at smide +50% oveni prisen, fordi alene navnet sælger, men det bliver en Weber, Gibson, B&O, etc. jo ikke dårligere af. Og med visse ting har jeg intet problem med at betale en højere pris, for at få det bedste. Og så var den i øvrigt heller ikke dyrere ... konen måtte slippe 1200,- alt i alt (det var min fødselsdagsgave).

Nu er du jo et lidt særegent eksemplar af menneskeracen, Søren, det er vist bevist flere gange :) , men stort set alle andre mennesker kan ikke sige sig HELT fri for at være mærkesnobber i én eller anden forstand. Om det så er skoene, der skal stå Converse på, guitaren, der skal står Fender på, eller bilen, der skal stå Audi på, selvom tilsvarende produkter af andet fabrikat sikkert kunne gøre det lige så godt, prisen set relativt i forhold til. Det er helt naturligt, og så længe jeg kan holde mig til 1200-kronersting, så er det fint med mig.

Overvejer jeg nogensinde at købe en vintage strat, en Ferrari eller et vinslot i Frankrig, så må I meget gerne hive mig tilbage til virkeligheden :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Turtle"] Jeg har i hvert fald svært ved at forklare mig selv, at maden skulle smage bedre i en Weber ;) [/quote]

Der er vist heller ikke andre end Jan Glæsel, her til lands, der kunne finde på at påstå, at maden skulle smage bedre i en Weber-grill :P
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen