En opdatering fra GearFreak.dk

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
gearfreak
Himmelhund
Indlæg: 17
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

En opdatering fra GearFreak.dk

Indlæg af gearfreak »

Kære GearFreaks,

Det er dejligt at se at I har fundet jer til rette på et nyt forum.
På opfordring fra en GearFreak - Peter (Tessing Petersen) kommer her en kort opdatering fra GearFreak.

Som nogle af jer sikkert har bemærket, er GearFreak.dk igen oppe og der er adgang til de mange gode anmeldelser. I løbet af december vil der blive åbnet for indtastning af nye anmeldelser. Eksisterende GF's kan allerede nu logge sig ind og se egne anmeldelser.
- Hvis du skulle have glemt dit login kan du få genudsendt dine oplysninger: <a href="http://www.gearfreak.dk/mit-gearfreak/g ... gskode.asp" rel="nofollow">http://www.gearfreak.dk/mit-gearfreak/g ... ode.asp</a>

Fremadrettet har jeg ingen planer om at oprette et nyt forum - det ser også ud til at I har fundet jer godt til rette her hos Kræn :thumbup:

Jeg har tidligere fremsendt en mail til Kræn omkring linkning af forum til GearFreak.dk men har intet hørt - det er dog hellere ikke afgørende for sitet. Så længe vi kan dele vores viden, interesse & passion via gode anmeldelser etc. Det var jo sådan det hele startede i løbet af ganske få dage - for en del år siden.

Med ønsket om en god jul til jer alle!

Mvh. Henrik aka. Garnet

PS: Så skulle det være på plads Peter ;)

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: En opdatering fra GearFreak.dk

Indlæg af GuitaRasmus »

Hej Henrik - godt at høre fra dig igen. :)

Jeg ville høre dig ad, om ikke vi kunne finde ud af noget med at overføre den gamle database til Kræns varetægt - så vi kan forsøge at få repareret og implementeret databasen i den nye?
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: En opdatering fra GearFreak.dk

Indlæg af Swampthing »

Personligt har jeg det fint med at "starte forfra" med forummet, jeg savner ikke så meget fra det gamle forum.
Kun lige de sticky tråde som bla. Reinau og Sasha har lavet ang forstærkere og deslige.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: En opdatering fra GearFreak.dk

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Swampthing"]Personligt har jeg det fint med at "starte forfra" med forummet, jeg savner ikke så meget fra det gamle forum.
Kun lige de sticky tråde som bla. Reinau og Sasha har lavet ang forstærkere og deslige.[/quote]

+1

Og specielt i lyset af, hvor meget ged der vil gå i det, med de tråde der "overlapper" hinanden - 'Now optur', 'Now nedtur', osv.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: En opdatering fra GearFreak.dk

Indlæg af Smittefar »

Nu er der link herfra til GearFreak.dk kan jeg se :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: En opdatering fra GearFreak.dk

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Swampthing"]Personligt har jeg det fint med at "starte forfra" med forummet, jeg savner ikke så meget fra det gamle forum.
Kun lige de sticky tråde som bla. Reinau og Sasha har lavet ang forstærkere og deslige.[/quote]

+1

Og specielt i lyset af, hvor meget ged der vil gå i det, med de tråde der "overlapper" hinanden - 'Now optur', 'Now nedtur', osv.[/quote]

De gamle NO tråde og lign. vil jo ligge meget langt tilbage, grundet datoen - jeg synes bare der er masser af gode råd, tips og tricks vi mangler.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: En opdatering fra GearFreak.dk

Indlæg af kraen »

Det er desværre ikke muligt at få fingre i den gamle database.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen