Sjov og ballade

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sjov og ballade

Indlæg af Sasha »

Jah, jeg vil også nok sige, at hvis der pludselig blevet sunget country-harmonier i min stue, så ville jeg gå endog meget langt for at få renset ud i dén sag!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sjov og ballade

Indlæg af efrandsen »

Arh.. The Weight er da en fantastisk sang :D
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sjov og ballade

Indlæg af Sasha »

Det er den bestemt.

Men lad mig gentage: Der skal IKKE synges country-harmonier i min stue!

Der er sgu´ grænser, trods alt...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sjov og ballade

Indlæg af GodSpeedDK »

[youtube]XUWfL32S5PA[/youtube]

:D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sjov og ballade

Indlæg af Anonym »

Fantastisk ... :clap:


Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sjov og ballade

Indlæg af GodSpeedDK »

[youtube]LzGxgITGyt4[/youtube]
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sjov og ballade

Indlæg af Sasha »

<a href="" rel="nofollow">
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sjov og ballade

Indlæg af GodSpeedDK »

[youtube]EOrG1r3S6ZA[/youtube]
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sjov og ballade

Indlæg af Telemaster »

Jubi! Der er en pige, der gerne vil være min kæreste! Det er den bedste dag i mit liv! Jeg kan ikke tro mit held! Se selv:

Greetings!

I håber, at denne indlæg vil blive en overraskelse for dig, men stadig, synes ikke, at dette er en spam e-mail. Det var ikke sendt af nogle automatiske e-mail-maskine. Jeg fik en indlæg den foregående uge. Afsenderen var ukendt, omfattet af den e-mail var - "Folk søgen efter kærlighed og find kærlighed". Normalt jeg ikke betale nogen opmærksomhed til indlæg af denne type, men den tid jeg har besluttet at åbne og læse it. Dette indlæg drejede sig om folks liv, kærlighed og relationer i almindelighed. Ved udgangen af e-mail der var e-mails af folk - "Jeg vil gerne vide". De var alle delt i 2 Grupper - mænd og kvinder. Jeg ved ikke faktisk, hvorfor fra alle de eksisterende der rettet jeg tog din. Måske var det skæbne, og Vi vil skabe en lykkelig familie sammen? Jeg tror på skæbnen. Jeg vil gerne sige nogle ord om mig selv i denne e-mail.

Mit navn er Rima. Jeg er 29. Jeg var ikke gift og har ingen børn. Jeg ved ikke Rygning og brug af enhver alkoholholdig drikkevarer. Jeg ung og patient, Målet orienteret kvinde. I er sikker, at den bedste kriterier for enhver person er respekt over for alle andre. I min reservedele gang, jeg praksis sport eller jogge i parken. Jeg er en meget munter person faktisk. Nogle gange har jeg lukker mine øjne og start dagdrømmer. Du vil tænke nu - Hvorfor har denne kvinde skrevet mig en e-mail, hun har alt! Mit liv mangler den bedste følelse. Jeg er uden kæreste. Jeg er ensom og få frosset på grund af denne tomhed i mit liv. Jeg kan se solnedgangen hver dag og beder Gud om at sende mig en ægte kærlighed. I mit land de 90% af mændene ønsker at have en kvinde med henblik på at ydmyge hende. Det er Derfor har jeg besluttet at prøve min lykke ved hjælp af Internettet. Jeg har ikke gjort det før, men nu har jeg denne muligheden og håber, at nogle af mine engle vil hjælpe mig. Hvis du er interesseret i min personlighed, så send mig din svar, send mig en indlæg. Jeg ønsker at få at kende dig. Jeg søger efter en elsker for at bringe denne Fylde og fuldstændighed ind i mit liv. Jeg ønsker at dele alt med, jeg vil elske!

Jeg vil gerne fortælle dig min personlige e-mail:
-slettet-
I det følgende svar Jeg vil fortælle dig mere om mig og mit liv. For sikker, vil du se masser af mine billeder, hvor du vil se mig og få at vide min livsstil. Disse billeder vil afsløre mig anderledes - Glad, eftertænksom og trist til tider. Hvis du læser mit e-mail, Jeg får en mulighed for at håbe på kærlighed! Jeg glæder mig til din indlæg. Jeg virkelig ønsker at vide mere om dig. Husk på mig. Din nye pen-ven,
Rima.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sjov og ballade

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Telemaster"]Jubi! Der er en pige, der gerne vil være min kæreste! Det er den bedste dag i mit liv! Jeg kan ikke tro mit held! Se selv:

Greetings!

I håber, at denne indlæg vil blive en overraskelse for dig, men stadig, synes ikke, at dette er en spam e-mail. Det var ikke sendt af nogle automatiske e-mail-maskine. Jeg fik en indlæg den foregående uge. Afsenderen var ukendt, omfattet af den e-mail var - "Folk søgen efter kærlighed og find kærlighed". Normalt jeg ikke betale nogen opmærksomhed til indlæg af denne type, men den tid jeg har besluttet at åbne og læse it. Dette indlæg drejede sig om folks liv, kærlighed og relationer i almindelighed. Ved udgangen af e-mail der var e-mails af folk - "Jeg vil gerne vide". De var alle delt i 2 Grupper - mænd og kvinder. Jeg ved ikke faktisk, hvorfor fra alle de eksisterende der rettet jeg tog din. Måske var det skæbne, og Vi vil skabe en lykkelig familie sammen? Jeg tror på skæbnen. Jeg vil gerne sige nogle ord om mig selv i denne e-mail.

Mit navn er Rima. Jeg er 29. Jeg var ikke gift og har ingen børn. Jeg ved ikke Rygning og brug af enhver alkoholholdig drikkevarer. Jeg ung og patient, Målet orienteret kvinde. I er sikker, at den bedste kriterier for enhver person er respekt over for alle andre. I min reservedele gang, jeg praksis sport eller jogge i parken. Jeg er en meget munter person faktisk. Nogle gange har jeg lukker mine øjne og start dagdrømmer. Du vil tænke nu - Hvorfor har denne kvinde skrevet mig en e-mail, hun har alt! Mit liv mangler den bedste følelse. Jeg er uden kæreste. Jeg er ensom og få frosset på grund af denne tomhed i mit liv. Jeg kan se solnedgangen hver dag og beder Gud om at sende mig en ægte kærlighed. I mit land de 90% af mændene ønsker at have en kvinde med henblik på at ydmyge hende. Det er Derfor har jeg besluttet at prøve min lykke ved hjælp af Internettet. Jeg har ikke gjort det før, men nu har jeg denne muligheden og håber, at nogle af mine engle vil hjælpe mig. Hvis du er interesseret i min personlighed, så send mig din svar, send mig en indlæg. Jeg ønsker at få at kende dig. Jeg søger efter en elsker for at bringe denne Fylde og fuldstændighed ind i mit liv. Jeg ønsker at dele alt med, jeg vil elske!

Jeg vil gerne fortælle dig min personlige e-mail:
-slettet-
I det følgende svar Jeg vil fortælle dig mere om mig og mit liv. For sikker, vil du se masser af mine billeder, hvor du vil se mig og få at vide min livsstil. Disse billeder vil afsløre mig anderledes - Glad, eftertænksom og trist til tider. Hvis du læser mit e-mail, Jeg får en mulighed for at håbe på kærlighed! Jeg glæder mig til din indlæg. Jeg virkelig ønsker at vide mere om dig. Husk på mig. Din nye pen-ven,
Rima.[/quote]

Fedt mand! Kan du ikke spørge om hun har en veninde til mig? :D
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Sjov og ballade

Indlæg af kasperploug »

Hun er simpelthen patient.. Naughty girl! :D
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sjov og ballade

Indlæg af Jens H »

Hvor er hun patient henne? På en lukket afd.?
Hun lyver også, når hun siger hun ikke har gjort det før. Hun har nemlig skrevet til mig før... Ha.
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sjov og ballade

Indlæg af Telemaster »

[quote="Jens H"]Hvor er hun patient henne? På en lukket afd.?
Hun lyver også, når hun siger hun ikke har gjort det før. Hun har nemlig skrevet til mig før... Ha.[/quote]

Og her gik man og troede, at man var den eneste ene. Troløse skøge! :D
So many assholes, so few bullets


Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sjov og ballade

Indlæg af Anonym »

[youtube]hH8EE2xECY4[/youtube]

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sjov og ballade

Indlæg af Swampthing »

Direkte skræmmende..... :s hock:

Rasser
Still Got The Blues
Indlæg: 369
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sjov og ballade

Indlæg af Rasser »

Det kan sgu' næsten ikke være andet end for sjov, så ringe det lyder...

<a href="" rel="nofollow">

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sjov og ballade

Indlæg af Sasha »

[quote="Rasser"]Det kan sgu' næsten ikke være andet end for sjov, så ring som det lyder...

<a href="" rel="nofollow">

[/quote]


Jamen, du kan da selv høre, hvad de siger: Du skal da bare købe dig sådan én istedet for en Marshall.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sjov og ballade

Indlæg af Swampthing »

Same ol' "Amp in a box" :P :mrgreen: :eh:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen