Sjov og ballade

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Sjov og ballade

Indlæg af GodSpeedDK »

[youtube]CmChYbe0Exg[/youtube]

:D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Max Power
Johnny B. Goode
Indlæg: 126
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Sjov og ballade

Indlæg af Max Power »

LOL, nu tror jeg også lige pludselig på, at jeg kan være med i eet af Verdens største growl bands.
Bare ærgeligt at jeg er bedst til blues rock.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Sjov og ballade

Indlæg af GodSpeedDK »

[youtube]xJZYgvXkbrQ[/youtube]

:twisted:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Sjov og ballade

Indlæg af sørendybdal »

[youtube]z-Ln_rqPpPk[/youtube]
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Sjov og ballade

Indlæg af Smittefar »

Det måtte jo komme; Amalie fra Paradise har udgivet sin første single http://www.youtube.com/watch?v=gfm-09-5 ... re=related

Man må lade de danske producere, at de efterhånden er ret gode til at køre hitmaskinen - dansable beats og autotunekorrigerede kendisser sprøjter jo nærmest efterhånden ud af røven på dem.
Modded guitars were crap right out of the factory

Doubletalking
Himmelhund
Indlæg: 41
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Sjov og ballade

Indlæg af Doubletalking »

[quote="Smittefar"]Det måtte jo komme; Amalie fra Paradise har udgivet sin første single http://www.youtube.com/watch?v=gfm-09-5 ... re=related

Man må lade de danske producere, at de efterhånden er ret gode til at køre hitmaskinen - dansable beats og autotunekorrigerede kendisser sprøjter jo nærmest efterhånden ud af røven på dem.[/quote]
Præcis. Og det er det de unge vil ha'.. Desværre.

Brugeravatar
andkrup
Still Got The Blues
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Sjov og ballade

Indlæg af andkrup »

[quote="Doubletalking"][quote="Smittefar"]Det måtte jo komme; Amalie fra Paradise har udgivet sin første single http://www.youtube.com/watch?v=gfm-09-5 ... re=related

Man må lade de danske producere, at de efterhånden er ret gode til at køre hitmaskinen - dansable beats og autotunekorrigerede kendisser sprøjter jo nærmest efterhånden ud af røven på dem.[/quote]
Præcis. Og det er det de unge vil ha'.. Desværre.[/quote]

det er kun 'Desværre' fordi fokus er på kransekagefiguren - hvis 'de danske producere' og sangskriverne kom i forgrunden ville det vel være meget mere reelt, omend en hel del mindre sexet.

Personligt ville jeg have en hel del lettere ved at købe en Soulchok CD med linernotes hvor amalie krediteres som fotomodel og autotune-input
lotsa strings, lotsa boxes, lotsa tubes

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Sjov og ballade

Indlæg af kraen »

[quote="Smittefar"]Det måtte jo komme; Amalie fra Paradise har udgivet sin første single http://www.youtube.com/watch?v=gfm-09-5 ... re=related

Man må lade de danske producere, at de efterhånden er ret gode til at køre hitmaskinen - dansable beats og autotunekorrigerede kendisser sprøjter jo nærmest efterhånden ud af røven på dem.[/quote]

ARGH!!!!! :s hock: :s hock: :s hock: :s hock: :s ick: :s ick: :s ick: :s ick: :s ick:

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Sjov og ballade

Indlæg af IkkeMig »

[quote="andkrup"]
Personligt ville jeg have en hel del lettere ved at købe en Soulchok CD med linernotes hvor amalie krediteres som fotomodel og autotune-input[/quote]

Så kan det jo ikke siges mere præcist...

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sjov og ballade

Indlæg af Anonym »

[quote="Smittefar"]Det måtte jo komme; Amalie fra Paradise har udgivet sin første single http://www.youtube.com/watch?v=gfm-09-5 ... re=related

Man må lade de danske producere, at de efterhånden er ret gode til at køre hitmaskinen - dansable beats og autotunekorrigerede kendisser sprøjter jo nærmest efterhånden ud af røven på dem.[/quote]

Jeg må se videoen, før jeg kan bedømme den. :yawn:

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sjov og ballade

Indlæg af Anonym »

Billede

Dunno - men lidt sjov og ballade er det jo ...

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Sjov og ballade

Indlæg af Smittefar »

[quote="Turtle"][quote="andkrup"]
Personligt ville jeg have en hel del lettere ved at købe en Soulchok CD med linernotes hvor amalie krediteres som fotomodel og autotune-input[/quote]

Så kan det jo ikke siges mere præcist...[/quote]

Men så synes jeg bare SoulChok skulle stramme gevaldigt op og lave nogle lidt mere interessante og nyskabende beats end lige dette og andre 'ud-af-røven' beats.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
andkrup
Still Got The Blues
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Sjov og ballade

Indlæg af andkrup »

nu ved jeg jo ikke lige om der er tale om soulchok - det var grebet lidt ud i det blå (kender jo ikke mange af deder dygtige 'grå eminencer')
lotsa strings, lotsa boxes, lotsa tubes

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Sjov og ballade

Indlæg af Smittefar »

Jeg tror ikke, det er soulchok, men der er jo masser af samlebåndsproducere i DK
Modded guitars were crap right out of the factory

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sjov og ballade

Indlæg af Anonym »

I forhold til så meget andet metervarepopskrald, så synes jeg faktisk den er ganske, ganske fornuftig.

[youtube]SC3Ao9U4KOw[/youtube]

Selv uden en video.


Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Sjov og ballade

Indlæg af GodSpeedDK »

[youtube]pkGNE0cxIus[/youtube]

Værsgo' :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Sjov og ballade

Indlæg af kraen »

Ha ha. Det er da noget af det bedre fra Bremen. De er dog ikke helt på højde med den ægte vare - de er faktisk en del sjovere.

Brugeravatar
Abemand
Still Got The Blues
Indlæg: 240
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sjov og ballade

Indlæg af Abemand »

[quote="SustainerPlayer"]I forhold til så meget andet metervarepopskrald, så synes jeg faktisk den er ganske, ganske fornuftig.
[/quote]

I så fald, så får du da lige live-versionen. ;)

[youtube]dZiknNbxmg0[/youtube]

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sjov og ballade

Indlæg af Anonym »

[quote="Abemand"][quote="SustainerPlayer"]I forhold til så meget andet metervarepopskrald, så synes jeg faktisk den er ganske, ganske fornuftig.
[/quote]

I så fald, så får du da lige live-versionen. ;)

[/quote]

Nå ja - det er svært at synge med dårlig monitorlyd. :s hifty: Men fedt med et nummer man kan synge med på uden frygt for, at musikken pludselig stopper og man så lyder mere pitched end originalen! :thumbup:

Det der usynkrone hoftevrik ved 3.07 er da sødt.

Nej - hun er ikke et gudsbenådet sangtalent. Men nummeret er nu stadigvæk ok. Ren sommer disco-dasko Billede

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen