Forslag og forbedringer

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forslag og forbedringer

Indlæg af K-P »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Emil"]Det ville være dejligt hvis der åbnede et nyt vindue når man klikkede på et link.. :) [/quote]

Hold (CTRL på windows eller CMD på Mac) nede når du klikker på linket.[/quote]

Man kan også klikke på linket med scrollhjulet på musen, hvis man altså er i besiddelse af sådan et.
Cogito sumere potum alterum

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forslag og forbedringer

Indlæg af Anonym »

[quote="SustainerPlayer"]Jeg savner at linjen med "Vis ubesvarede indlæg • Vis ulæste indlæg • Vis nye indlæg • Vis aktive emner" er på alle sider. Eller i hvert fald "Vis aktive emner"[/quote]

Fedt! Tak ... :clap: :thumbup:

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forslag og forbedringer

Indlæg af Stevi »

Jeg vil bare lige sige at det er vildt fedt at profiloplysningerne er 'tilbage' i venstre side. Det andet var såmænd fint nok, men nu hvor det er flyttet, er det bare som at få et par gamle sko på, som er gået rigtig godt til. Thumbs up!

P.S. Hvorfor skal vi musikere igen dele underforum med bassisterne??
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forslag og forbedringer

Indlæg af VilhelmNielsen »

Jeg er logget ud hver gang jeg lukker vinduet og vender tilbage. Er du sikker på at cookies virker?

Det er sket siden domæne flytningen.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forslag og forbedringer

Indlæg af Smittefar »

Det sker også for mig (firefox, WinXP) på det nye domæne.

I øvrigt står mit indlæg i KeyboardFlash-tråden ikke som det nyeste ude på forsiden på trods af, at det er det nyeste indlæg.
Modded guitars were crap right out of the factory


kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Forslag og forbedringer

Indlæg af kraen »

Jeg kigger på det i løbet af dagen

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forslag og forbedringer

Indlæg af Smittefar »

you the man :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forslag og forbedringer

Indlæg af Smittefar »

Nu bliver jeg logget automatisk på

Jeg klikkede på "Slet alle boardcookies" nederst på siden og loggede efterfølgende ind igen - Nu virker det.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forslag og forbedringer

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Smittefar"]Nu bliver jeg logget automatisk på

Jeg klikkede på "Slet alle boardcookies" nederst på siden og loggede efterfølgende ind igen - Nu virker det.[/quote]

Det virkede også her.

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forslag og forbedringer

Indlæg af AnotherDan »

Kan det passe at ikke alle fora er med i "Vis aktive emner" ?

Jeg kan langt bedre lide phpbb's interface end det bras som gearfreak kørte på før, som også var ret fejlbefængt, i næsten samme omfang som aage's forum software - dog er phpbb i sig selv crap kodet uden lige - så håber du holder dig rimelig tæt på standarden så du kan opgradere uden at skulle kæmpe nogle store kampe...
Bah

Brugeravatar
andkrup
Still Got The Blues
Indlæg: 231
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forslag og forbedringer

Indlæg af andkrup »

næste side links/knapper må meget gerne være enormt store og fede og lette at ramme - det er nok det guielement jeg bruger mest på fora.

en ting der kunne være rigtig rigtig fed ville være openID support - det er altid rart at have des mindre login/kodeord at huske på - openID + facebook connect :)
lotsa strings, lotsa boxes, lotsa tubes

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forslag og forbedringer

Indlæg af Smittefar »

I øvrigt synes jeg, det er lidt ærgerligt, at Off Topic ikke er synlig, når man ikke er logget ind
Modded guitars were crap right out of the factory

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Forslag og forbedringer

Indlæg af kraen »

[quote="AnotherDan"]Kan det passe at ikke alle fora er med i "Vis aktive emner" ?

Jeg kan langt bedre lide phpbb's interface end det bras som gearfreak kørte på før, som også var ret fejlbefængt, i næsten samme omfang som aage's forum software - dog er phpbb i sig selv crap kodet uden lige - så håber du holder dig rimelig tæt på standarden så du kan opgradere uden at skulle kæmpe nogle store kampe...[/quote]
Det kan godt være, at Off Topic ikke var med. Det ser ud til at alle fora er med nu.

[quote="andkrup"]næste side links/knapper må meget gerne være enormt store og fede og lette at ramme - det er nok det guielement jeg bruger mest på fora.

en ting der kunne være rigtig rigtig fed ville være openID support - det er altid rart at have des mindre login/kodeord at huske på - openID + facebook connect :) [/quote]

Det bliver føjet til udviklingslisten

[quote="Smittefar"]I øvrigt synes jeg, det er lidt ærgerligt, at Off Topic ikke er synlig, når man ikke er logget ind[/quote]
Er rettet!

Brugeravatar
Abemand
Still Got The Blues
Indlæg: 240
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forslag og forbedringer

Indlæg af Abemand »

De informations mails man f. eks. modtager hvis man overvåger en tråd, bliver sendt under dit brugernavn 'kraen'. Kunne det måske ændres, så de istedet kommer fra 'Gearfreak' eller lignende? Det vil sikkert også give mere mening for nye brugere.

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forslag og forbedringer

Indlæg af Kaptajn Kropp »

Vi skal da have nogle anmeldelser af grej op og stå igen? :)
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forslag og forbedringer

Indlæg af sørendybdal »

Jeg savner lidt at kunne hoppe frem og tilbage mellem trådene uden at skulle tilbage til det aktuelle forum igen.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forslag og forbedringer

Indlæg af AnotherDan »

[quote="kraen"]
Det kan godt være, at Off Topic ikke var med. Det ser ud til at alle fora er med nu.
[/quote]

Der er ihvrtfald noget galt - ligenu er der ingen med fra guitar/bas forum'et i listen hos mig.
Og de er åbenlyst nyere end dem fra offtopic og køb/salg/bytte jeg kan se i aktive emner.

Er jeg den eneste der ikke har nogle emner fra guitar fora'et i "Aktive emner" listen?
Bah

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forslag og forbedringer

Indlæg af Telemaster »

Når jeg bruger tilbageknappen eller backspace for at gå tilbage fra en tråd til forum, får jeg at vide hver gang, at siden er udløbet, og at jeg skal opdatere, hviklet jeg kun kan gøre ved at "forsøge igen" i det vindue, der dukker op. Det er helt sindssygt irriterende, fordi jeg altid bruger backspace helt instinktivt, så min trafik på gearfreak er noget handicappet for tiden. Det er kun gearfreak, men måske er det min pc, der er syg? Anyway, hvis det kan rettes, ville det være super fedt!
So many assholes, so few bullets

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forslag og forbedringer

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Telemaster"]Når jeg bruger tilbageknappen eller backspace for at gå tilbage fra en tråd til forum, får jeg at vide hver gang, at siden er udløbet, og at jeg skal opdatere, hviklet jeg kun kan gøre ved at "forsøge igen" i det vindue, der dukker op. Det er helt sindssygt irriterende, fordi jeg altid bruger backspace helt instinktivt, så min trafik på gearfreak er noget handicappet for tiden. Det er kun gearfreak, men måske er det min pc, der er syg? Anyway, hvis det kan rettes, ville det være super fedt![/quote]

Det er i hvert fald ikke et problem, jeg har (bruger Safari på en Mac)...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen