MIA - Hvem mangler vi fra det gamle Gearfreak?

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: MIA - Hvem mangler vi fra det gamle Gearfreak?

Indlæg af Rasmus »

Jeg havde lige besøg af 42, og han sagde at han godt vidste det var, men at han sagde det var noget andet... så....

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: MIA - Hvem mangler vi fra det gamle Gearfreak?

Indlæg af Telemaster »

[quote="Rasmus"]Så er Rasmus-Skov også tilbage på pinden... jeg er skuffet over Telemaster ikke informerede mig...

Lars Allan Aka down mangler vist også. Ellers er de nogle idioter at de ikke har fortalt mig at der var et nyt sted at hænge ud![/quote]

Lars Allan peb over det samme for et par dage siden. Det kan da bare ikke være rigtig, at gammelpot her skal være ham, der fortæller de unge mennesker om internettet? Come on... ;)
So many assholes, so few bullets

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: MIA - Hvem mangler vi fra det gamle Gearfreak?

Indlæg af Anonym »

[quote="Telemaster"]
Lars Allan peb over det samme for et par dage siden. Det kan da bare ikke være rigtig, at gammelpot her skal være ham, der fortæller de unge mennesker om internettet? Come on... ;) [/quote]

Du er det, som de unge vil have.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: MIA - Hvem mangler vi fra det gamle Gearfreak?

Indlæg af Telemaster »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Telemaster"]
Lars Allan peb over det samme for et par dage siden. Det kan da bare ikke være rigtig, at gammelpot her skal være ham, der fortæller de unge mennesker om internettet? Come on... ;) [/quote]

Du er det, som de unge vil have.[/quote]

Jeg kunne fortælle en lille, aktuel historie fra det virkelige liv, der bekræfter dette udsagn, men den stiller mig ikke nødvendigvis i det bedste lys, så det må vi hellere springe over ;)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: MIA - Hvem mangler vi fra det gamle Gearfreak?

Indlæg af Sasha »

- Gammelpot..?

Er ham dér Telemaster overhovedet blevet tør bag ørerne, det bette pus..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: MIA - Hvem mangler vi fra det gamle Gearfreak?

Indlæg af CobraPizza »

Wow.. er vi allerede begyndt på at battle på "vintage-isiteten"? Stakkels os vårhare under 30.. Det ender som et oligarki!
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: MIA - Hvem mangler vi fra det gamle Gearfreak?

Indlæg af Christian Mogensen »

[quote="Telemaster"][quote="SustainerPlayer"][quote="Telemaster"]
Lars Allan peb over det samme for et par dage siden. Det kan da bare ikke være rigtig, at gammelpot her skal være ham, der fortæller de unge mennesker om internettet? Come on... ;) [/quote]

Du er det, som de unge vil have.[/quote]

Jeg kunne fortælle en lille, aktuel historie fra det virkelige liv, der bekræfter dette udsagn, men den stiller mig ikke nødvendigvis i det bedste lys, så det må vi hellere springe over ;) [/quote]

Ikke for at presse dig, men du tør ikke.....

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: MIA - Hvem mangler vi fra det gamle Gearfreak?

Indlæg af Sasha »

[quote="CobraPizza"]Wow.. er vi allerede begyndt på at battle på "vintage-isiteten"? Stakkels os vårhare under 30.. Det ender som et oligarki![/quote]

Det bliver fedt!

Det er nemlig dét, de unge vil ha´! De ved det måske bare ikke selv (endnu).

Eksempel: Man kunne jo starte med at påpege, at hvis du med "vårhare" mener en fællesbetegnelse for flere af nærværende forums yngre medlemmer, skal der et R på til sidst, som angiver flertalsform. Dette selvfølgelig undtaget, hvis du omtaler dig selv i majestætisk pluralis. I så fald udbedes begrundelse.

Ak ja, Oligarki... vi går en skøn tid i møde! Udtrykket "Det gamle Gearfreak" fik pludselig en helt ny dimension.

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: MIA - Hvem mangler vi fra det gamle Gearfreak?

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Sasha"]

Eksempel: Man kunne jo starte med at påpege, at hvis du med "vårhare" mener en fællesbetegnelse for flere af nærværende forums yngre medlemmer, skal der et R på til sidst, som angiver flertalsform. Dette selvfølgelig undtaget, hvis du omtaler dig selv i majestætisk pluralis. I så fald udbedes begrundelse.

:-)[/quote]

Jeg føler mig bare kongelig (og ordblind) idag :)
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: MIA - Hvem mangler vi fra det gamle Gearfreak?

Indlæg af Telemaster »

[quote="Sasha"]- Gammelpot..?

Er ham dér Telemaster overhovedet blevet tør bag ørerne, det bette pus..?[/quote]

Hvis man skal sammenligne sig med dig, Søren, er jeg ganske ung. Du passede Chr. IV, da han var lille, og der kan jeg ikke være med. Men Skov og Down er begge rundt regnet ti år yngre end mig, og så kan de vel ikke forvente, at jeg er længere fremme på internet-beatet, end de selv er :)
So many assholes, so few bullets

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: MIA - Hvem mangler vi fra det gamle Gearfreak?

Indlæg af Telemaster »

[quote="Christian Mogensen"]

Jeg kunne fortælle en lille, aktuel historie fra det virkelige liv, der bekræfter dette udsagn, men den stiller mig ikke nødvendigvis i det bedste lys, så det må vi hellere springe over ;) [/quote]

Ikke for at presse dig, men du tør ikke.....[/quote]

Nu skal det ikke lyde sådan, at jeg har foretaget mig noget ulovligt. Der er bare grænser for, hvad jeg vil dele med et principielt ubegrænset antal mennesker for tid og evighed. Men jeg skal da gerne underholde med denne og andre historier ved førstkommende lejlighed i mere private omgivelser :)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: MIA - Hvem mangler vi fra det gamle Gearfreak?

Indlæg af Sasha »

[quote="Telemaster"][quote="Sasha"]- Gammelpot..?

Er ham dér Telemaster overhovedet blevet tør bag ørerne, det bette pus..?[/quote]

Hvis man skal sammenligne sig med dig, Søren, er jeg ganske ung. Du passede Chr. IV, da han var lille, og der kan jeg ikke være med. Men Skov og Down er begge rundt regnet ti år yngre end mig, og så kan de vel ikke forvente, at jeg er længere fremme på internet-beatet, end de selv er :) [/quote]

Jah, jeg rystede også på hovedet af "ungdommen nutildags", dengang ham den opblæste "Peter Pimp" mente, at det ville gavne hans street-cred, hvis han kørte i karet op i knejtens nybyggede tårn.

Kunne de ikke bare nøjes med at æde lidt fluesvamp og så plyndre og hore angelsakserne, som vi andre gjorde i vore unge dage?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: MIA - Hvem mangler vi fra det gamle Gearfreak?

Indlæg af Anonym »

[quote="Telemaster"]

Nu skal det ikke lyde sådan, at jeg har foretaget mig noget ulovligt. Der er bare grænser for, hvad jeg vil dele med et principielt ubegrænset antal mennesker for tid og evighed. Men jeg skal da gerne underholde med denne og andre historier ved førstkommende lejlighed i mere private omgivelser :) [/quote]

Ja - hvis det er noget med et menage-a-trois med dig, Rasmus Skov og Down at gøre. Så skal jeg nok lige op i baren imens du delagtiggør verdenen i seancen. :D

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: MIA - Hvem mangler vi fra det gamle Gearfreak?

Indlæg af Telemaster »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Telemaster"]

Nu skal det ikke lyde sådan, at jeg har foretaget mig noget ulovligt. Der er bare grænser for, hvad jeg vil dele med et principielt ubegrænset antal mennesker for tid og evighed. Men jeg skal da gerne underholde med denne og andre historier ved førstkommende lejlighed i mere private omgivelser :) [/quote]

Ja - hvis det er noget med et menage-a-trois med dig, Rasmus Skov og Down at gøre. Så skal jeg nok lige op i baren imens du delagtiggør verdenen i seancen. :D [/quote]

Hvem har sladret? ;-)
So many assholes, so few bullets

Little Thunder
Smoke On The Water
Indlæg: 85
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: MIA - Hvem mangler vi fra det gamle Gearfreak?

Indlæg af Little Thunder »

[quote="Telemaster"][quote="SustainerPlayer"][quote="Telemaster"]

Nu skal det ikke lyde sådan, at jeg har foretaget mig noget ulovligt. Der er bare grænser for, hvad jeg vil dele med et principielt ubegrænset antal mennesker for tid og evighed. Men jeg skal da gerne underholde med denne og andre historier ved førstkommende lejlighed i mere private omgivelser :) [/quote]

Ja - hvis det er noget med et menage-a-trois med dig, Rasmus Skov og Down at gøre. Så skal jeg nok lige op i baren imens du delagtiggør verdenen i seancen. :D [/quote]

Hvem har sladret? ;-)[/quote]


Et kort øjeblik var jeg ganske glad for at være tilbage i Gearfreak, men nu overvejer jeg om det klogeste ville være at logge ud endnu engang.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: MIA - Hvem mangler vi fra det gamle Gearfreak?

Indlæg af Telemaster »

[quote="Little Thunder"][quote="Telemaster"][quote="SustainerPlayer"]

Ja - hvis det er noget med et menage-a-trois med dig, Rasmus Skov og Down at gøre. Så skal jeg nok lige op i baren imens du delagtiggør verdenen i seancen. :D [/quote]

Hvem har sladret? ;-)[/quote]


Et kort øjeblik var jeg ganske glad for at være tilbage i Gearfreak, men nu overvejer jeg om det klogeste ville være at logge ud endnu engang.[/quote]

Vi afventer spændt resultatet af dine overvejelser! :)
So many assholes, so few bullets

Little Thunder
Smoke On The Water
Indlæg: 85
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: MIA - Hvem mangler vi fra det gamle Gearfreak?

Indlæg af Little Thunder »

Hvis der bare ikke kommer nogle billeder af, hvad du, Rasmus og Down eventuelt måtte have syntes var "yndigt eller for den sags skyld sødt" - tja så tror jeg, at jeg bliver hængende.

For øvrigt lavede vi en aftale i det hedengangne Gearfreak en aftale om at mødes en dag og drikke et par øl - skal vi sige at den stadigvæk gælder?

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: MIA - Hvem mangler vi fra det gamle Gearfreak?

Indlæg af Rasmus »

kan vi lige få kammertonen? hrm hrm...

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: MIA - Hvem mangler vi fra det gamle Gearfreak?

Indlæg af K-P »

440 hz.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: MIA - Hvem mangler vi fra det gamle Gearfreak?

Indlæg af sørendybdal »

[quote="K-P"]440 hz.[/quote]

Den er steget, siger nogle ...
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen