Hot chicks! Vol. 2

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot chicks! Vol. 2

Indlæg af Anonym »

Er det med vilje, der står humburgere, eller var du sulten, da du skrev det?

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot chicks! Vol. 2

Indlæg af Sasha »

Nej, det er blot fedtede pickupper, som giver en masse tomme kalorier, er fuldstændigt forudsigelige og temmelig langt fra en sanselig nydelse.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot chicks! Vol. 2

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="SustainerPlayer"]Er det med vilje, der står humburgere, eller var du sulten, da du skrev det?[/quote]

Med vilje. :-D
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot chicks! Vol. 2

Indlæg af fortytwo »

[quote="GuitaRasmus"][quote="fortytwo"][quote="GuitaRasmus"]Et billede..

Lækker blondine, og en telecaster med humburgere - whats not to like?[/quote]
At hun minder mig om Courtney Love anno 1991-1995..[/quote]

Bortset fra at Courtney Love ALDRIG har været tilnærmelsesvist lækker.[/quote]

Nemli.. Og derfor, så bliver det der pigebarn aldrig lækker i mine øjne, for jeg vil ha' en svag fornemmelse af opkast i min mund..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot chicks! Vol. 2

Indlæg af Loomer »

Desuden ville i blive buret inde for at bukke hende. Hun er 17.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Re: Hot chicks! Vol. 2

Indlæg af Anonym »

[quote="Loomer"]Desuden ville i blive buret inde for at bukke hende. Hun er 17.[/quote]

Har de hævet den kriminelle lavalder? Eller er god-stil-politiet vi snakker om? :-p

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Re: Hot chicks! Vol. 2

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Loomer"]Desuden ville i blive buret inde for at bukke hende. Hun er 17.[/quote]

Har de hævet den kriminelle lavalder? Eller er god-stil-politiet vi snakker om? :-p[/quote]

Så vidt jeg er orienteret, skal man da kun være 16, for at det ikke er ulovligt at blive bukket af en voksen?
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Re: Hot chicks! Vol. 2

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="GuitaRasmus"][quote="SustainerPlayer"][quote="Loomer"]Desuden ville i blive buret inde for at bukke hende. Hun er 17.[/quote]

Har de hævet den kriminelle lavalder? Eller er god-stil-politiet vi snakker om? :-p[/quote]

Så vidt jeg er orienteret, skal man da kun være 16, for at det ikke er ulovligt at blive bukket af en voksen?[/quote]

15, ik'? Eller er det lavet om, siden det var aktuelt for mig at holde styr på den slags?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot chicks! Vol. 2

Indlæg af Anonym »

Nå ja ... kriminel :roll:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://da.wikipedia.org/wiki/Seksuel_la ... avalder</a><!-- m -->

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot chicks! Vol. 2

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="SustainerPlayer"]Nå ja ... kriminel :roll:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://da.wikipedia.org/wiki/Seksuel_la ... avalder</a><!-- m -->[/quote]

Sådan! Jeg kan nå 6 år ned under gammel gris-reglen! :-D (ens egen alder (28) divideret med to, lagt syv til = 21)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot chicks! Vol. 2

Indlæg af Anonym »

[quote="GuitaRasmus"]Sådan! Jeg kan nå 6 år ned under gammel gris-reglen! :-D (ens egen alder (28) divideret med to, lagt syv til = 21)[/quote]

Orv. Det er ved at blive kompliceret. Først skal man se hendes ungekort, så skal man regne på gammel gris ... og er det så først bagefter man skal rode efter plektre i lommen? :eh:

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot chicks! Vol. 2

Indlæg af CobraPizza »

HVem er henden blondie på billed egentlig? Jeg skal bruge navn for at stalke.. Forresten, så skal man huske at runde ned, til det nærmeste hele lige tal med "gammel-gris"-reglen.. egentlig er kurven meget fair, for man får et bredere og bredere aldersgruppe at jagt, jo ældre man bliver og dermed får sværere ved at score (med undtagelse af Hugh Hefner + Ham den super rynkede bedstefar fra Rolling Stones, som stadig kan svine med ungt kød)
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
andkrup
Still Got The Blues
Indlæg: 231
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot chicks! Vol. 2

Indlæg af andkrup »

[quote="SustainerPlayer"][quote="GuitaRasmus"]Sådan! Jeg kan nå 6 år ned under gammel gris-reglen! :-D (ens egen alder (28) divideret med to, lagt syv til = 21)[/quote]

Orv. Det er ved at blive kompliceret. Først skal man se hendes ungekort, så skal man regne på gammel gris ... og er det så først bagefter man skal rode efter plektre i lommen? :eh:[/quote]
hvis du kan bruge dine plektre til at beregne gammel gris regnestykket, er det vist sandsynligt at det er ulovligt (eller osse skal man vist tømme sine lommer for plektre)

(fungerer nok *ikke* til at score, hvis man prøver dette mens plektrene stadig er i lommen) :D
lotsa strings, lotsa boxes, lotsa tubes

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot chicks! Vol. 2

Indlæg af Anonym »

[quote="andkrup"]
hvis du kan bruge dine plektre til at beregne gammel gris regnestykket, er det vist sandsynligt at det er ulovligt (eller osse skal man vist tømme sine lommer for plektre)
[/quote]

For mange plektre? Hvis hun bliver udregnet til at være for ung, kan man jo lige redde den med at foreslå et slag loppespil! :lol:

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot chicks! Vol. 2

Indlæg af Anonym »

Hmm - måske gennemsnitsalderen er ved at være lige lovlig høj her på G-F? Når det meste af side 2 i hot chicks-tråden går på emner såsom lavalder og gammel gris :lol:

[quote="CobraPizza"]HVem er henden blondie på billed egentlig? )[/quote]

Ved kreativ brug af Tineye (få det nu bare installeret på din browser) afsløres det, at det er Taylor Momsen. Så hun er vant til sure, gamle, grønne mænd :lol:

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot chicks! Vol. 2

Indlæg af CobraPizza »

Hans, jeg har rigeligt med ad-ons på min Ildræv!

Angående alder, så iflg. gammel gris reglen, så må jeg gerne.. jeg må være en af GF's vårhare hehe..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot chicks! Vol. 2

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="SustainerPlayer"]Hmm - måske gennemsnitsalderen er ved at være lige lovlig høj her på G-F? Når det meste af side 2 i hot chicks-tråden går på emner såsom lavalder og gammel gris :lol:

[quote="CobraPizza"]HVem er henden blondie på billed egentlig? )[/quote]

Ved kreativ brug af Tineye (få det nu bare installeret på din browser) afsløres det, at det er Taylor Momsen. Så hun er vant til sure, gamle, grønne mænd :lol:[/quote]

Alternativt kunne man kigge på billedets adresse. :-D
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot chicks! Vol. 2

Indlæg af CobraPizza »

Havde jeg gjort.. det afslørede dog ikke meget..

Apropos Firefox plugins..

Billede
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

_case_
Himmelhund
Indlæg: 6
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Hot chicks! Vol. 2

Indlæg af _case_ »

[quote="CobraPizza"]Havde jeg gjort.. det afslørede dog ikke meget..[/quote]

taylor-momsen-fender-telecaster-guitar.jpg :roll:

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot chicks! Vol. 2

Indlæg af Smittefar »

Vi er nødt til at vække tråden til live igen - Det her er i min optik nok den perfekte bagdel :P

Billede
Modded guitars were crap right out of the factory

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen