Tatovering

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tatovering

Indlæg af Jackie van Hippie »

Jeg kunne heller ikke finde på at få noget med andre kunstnere end Jimi, han har trods alt holdt de sidste 40-45 år, så mon ikke han holder de næste også :D
"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck

Dale
Smoke On The Water
Indlæg: 80
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tatovering

Indlæg af Dale »

Hey Kasper. Jeg kan godt anbefale Danny i Nysted, men for alt i verden, gå ikke til Dr. Skin i Nykøbing :) . Jeg anbefaler også at du går med nogle konkrete idéer i hovedet i et stykke tid, så kan du nemmere skille skidt fra kanel (det har i hvert fald virket for mig). Ellers skal jeg da gerne rådgive dig over en øl på Slap A, det er jo også en ganske fin undskyldning for at drikke en bajer og nørde lidt musik :) .
When You see W. C. Fields.

Søren
Still Got The Blues
Indlæg: 295
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tatovering

Indlæg af Søren »

En af mine venner har en rigtig fed tatovering, hvor det er Mount Rushmore med ansigter af Hendrix, Angus Young, Bob Dylan og Freddy Mercury. Den er næsten et "sleeve" på overarmen.

Så har han også fået skrevet noget af teksten fra Purple Haze: "Excuse me, while I kiss the sky!"

Brugeravatar
Ingstrup
Smoke On The Water
Indlæg: 81
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tatovering

Indlæg af Ingstrup »

Bare husk, at det ikke er så nemt at få af igen, så det er en god idé at være sikker.

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tatovering

Indlæg af Morten M »

Som Ozzy på et tidspunkt sagde. Der findes gode - og der findes dårlige tatoveringer. Men hvis du vil være unik, så la vær.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tatovering

Indlæg af kasperploug »

[quote="Dale"]Hey Kasper. Jeg kan godt anbefale Danny i Nysted, men for alt i verden, gå ikke til Dr. Skin i Nykøbing :) . Jeg anbefaler også at du går med nogle konkrete idéer i hovedet i et stykke tid, så kan du nemmere skille skidt fra kanel (det har i hvert fald virket for mig). Ellers skal jeg da gerne rådgive dig over en øl på Slap A, det er jo også en ganske fin undskyldning for at drikke en bajer og nørde lidt musik :) .[/quote]

Jeg har også flere venner, endda også min bror, der har fået lavet det hos Danny i Nysted.. De er ret fede alle sammen synes jeg.. Jeg kan måske overtale min bror til at flashe den, så I kan vurdere kvaliteten, da jeg ikke har det store sammenligningsgrundlag.. Det forestiller et kors med vinger og vores afdøde fars initialer. IMO er der lavet okay fed skygge, men der er ikke de vilde detaljer, da det jo heller ikke i sig selv er en voldsom indviklet tatovering :)
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen