MTB?

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

MTB?

Indlæg af Funkis »

Hey Freaks.
Nogle af jer der kører MTB?
For er sådan set begyndt i dag og er helt bidt af det.
Men nu står jeg så med en helt mudret bike og skal igang med oprydningen nogle råd.
Generalle råd er også velkommene.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: MTB?

Indlæg af IkkeMig »

En af mine venner bor i lejlighed og kører MTB - han kører altid forbi den lokale tankstation på vej hjem og vasker og ordner sin cykel der...

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: MTB?

Indlæg af Funkis »

[quote="Turtle"]En af mine venner bor i lejlighed og kører MTB - han kører altid forbi den lokale tankstation på vej hjem og vasker og ordner sin cykel der...[/quote] Det var også det jeg har tænkt mig frem til.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Johannes
Smoke On The Water
Indlæg: 70
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: MTB?

Indlæg af Johannes »

Har gjort en smule i den lokale skov.. Super sjovt.. Men så besluttede nogen at stjæle min Trek MTB (ca 7000 fra Fornuftig ifølge min Cykelsmed ven) og fik nærmest intet tilbage fra forsikringen (3000) Så det blev til en citybike. Men må snart i gang igen.
Da jeg havde min vaskede jeg den i "gården" og satte den ned i cykel kælder (bor også i lejlighed) Men hvis det er en dyr cykel kan det ikke anbefales fordi folk ved ikke hvad der er dit og mit. Og har flere gange fået voldet min cykel, og til sidst stjålet (dog et andet sted.)

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: MTB?

Indlæg af Stevi »

[quote="Johannes"](ca 7000 fra Fornuftig ifølge min Cykelsmed ven)[/quote]
What?!
See you in heaven if you make the list

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: MTB?

Indlæg af Funkis »

Har selv fået stjålet min bike 2 gange. Det er så irreterende. Så den står i cykel kælderen når den er hjemme.
Men når den bliver lidt mere "smadret" er det ikke så kritisik længere. Ellers så er den låst med 2 låse altid.

@Stevi: En god cykel koster, også mange gange meget mere end en god guitar. Min pris for en cykel der skal i skoven er ca 5000kr. Så er det ok. Skal man have noget der holder til 2-3 ture om ugen i skoven skal man gerne op i dobbelt pris.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: MTB?

Indlæg af Stevi »

[quote="Funkis"]Har selv fået stjålet min bike 2 gange. Det er så irreterende. Så den står i cykel kælderen når den er hjemme.
Men når den bliver lidt mere "smadret" er det ikke så kritisik længere. Ellers så er den låst med 2 låse altid.

@Stevi: En god cykel koster, også mange gange meget mere end en god guitar. Min pris for en cykel der skal i skoven er ca 5000kr. Så er det ok. Skal man have noget der holder til 2-3 ture om ugen i skoven skal man gerne op i dobbelt pris.[/quote]

Jo tak, jeg kender godt cykelpriserne, men jeg forstår ikke hvad det betyder at en cykel koster '7000 fra Fornuftig', som Johannes skriver.
See you in heaven if you make the list

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: MTB?

Indlæg af Funkis »

Tror du ikke han mener 7000kr for en fornuftig cykel.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: MTB?

Indlæg af Stevi »

[quote="Funkis"]Tror du ikke han mener 7000kr for en fornuftig cykel.[/quote]
Njaah, hvorfor har han så ikke skrevet det i stedet for? 'Fornuftig' med stort F lyder som en eller anden obskur butik...
See you in heaven if you make the list

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: MTB?

Indlæg af Anonym »

Er Evensen heller ikke sådan en cykel-tosse? I kunne jo lave et firmahold. :lol:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen