Mad Professors PCB-vers.?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Mad Professors PCB-vers.?

Indlæg af Nicolai »

Er det mig, som har overset disse i DK? Det lader ikke til at Aage har SHOD, som er den, jeg er mest interesseret i?
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Mad Professors PCB-vers.?

Indlæg af Sasha »

Nysgerrigt spørgsmål: Hvad er Mad Professor´s PCB-vers?

En lovsang, som hylder printpladen som elektro-sociologisk fænomen og dennes betydning for visse handelsøkonomiske faktorer i den industrialiserede del af verden, eller..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Mad Professors PCB-vers.?

Indlæg af MacG »

[quote="Sasha"]Nysgerrigt spørgsmål: Hvad er Mad Professor´s PCB-vers?

En lovsang, som hylder printpladen som elektro-sociologisk fænomen og dennes betydning for visse handelsøkonomiske faktorer i den industrialiserede del af verden, eller..?[/quote]

Det kunne også være PCP...:http://www.drugabuse.gov/infofacts/hallucinogens.html

Vinta
Johnny B. Goode
Indlæg: 151
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Mad Professors PCB-vers.?

Indlæg af Vinta »

mad professor er begyndt at lave en billigere version af deres pedaller, hvor de bl.a. monterer stik direkte på printpladen og bruger en billigere og lettere metal etui til selve pedallen.

thoman har nogle af dem.

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Mad Professors PCB-vers.?

Indlæg af Jake »

[quote="Vinta"]mad professor er begyndt at lave en billigere version af deres pedaller, hvor de bl.a. monterer stik direkte på printpladen og bruger en billigere og lettere metal etui til selve pedallen.

thoman har nogle af dem.[/quote]

Dvs. de sælger en dyrere TubeScreamer som rent faktisk er bygget ringere end en rigtig TubeScreamer? Imponerende ;-)

Mvh Jake
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen