Grej flash

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Grej flash

Indlæg af kasperploug »

Hey! I anledning af at jeg efterhånden er fuldt ud tilfreds med mit grej vil jeg lige flashe :) Forleden fik jeg en OCD og en T-Rex Twin Boost ind ad døren, som skulle erstatte min Reeza og en EHX LPB-1 - og det gør de to nye pedaler tusind gange bedre! Mit ønske er nemlig at bevare min AC30'ers naturlige drive.. Jeg bruger en boostkanal på Twin Boost'en til let crunch, OCD til lidt mere drive, og så den anden kanal på Twin Boost'en til soloboost.. Fede powerakkorder kommer med OCD+let crunch på Twin Boost'en, hvis I forstår :) Desuden har jeg idag sat min Nova Delay og Modulator i effektloopet på min AC30'er og samlet ledninger - lækker orden IMO.. Nå - billeder! :D
Billede
AC30 CC med Alnico Blue enheder i højttaleren, main board til venstre, mindre brugte pedaler til højre, bagved: Fernandes Japan Strat fra 89, hjemmesamlet Thinline Tele med P-Rails og en super fed Rockingerhals, hjemmebygget Tele i ask med wenge-gribebræt og min Blueridge western..

Billede
Mainboard: (fra Whammy og George Lynch Wah) -> EHX POG2 -> OCD -> Twin Boost -> PolyTune -> Volume -> Amp.. Jeg mangler her en fed og alsidig reverbpedal på min AC30 footswitchs plads.. Kan I anbefale noget? Desuden ryger den håndbyggede Divine Audio Effects fuzzpedal fra næste billede ind i kæden en dag, og så skal jeg finde ud af at bruge min tokanals buffer fra samme mærke et sted, kan I anbefale noget? :)

Billede
Ekstra board: Whammy og Wah tager jeg ofte med, og de er også i kæden på billedet.. Derudover er der Fuzz Factory, Divine Audio effects fuzz og dobbelt buffer, EHX LPB-1, Reeza, Boss A/B og en T-Rex Spindoctor.. Hvis nogle er interesserede i noget af det jeg ikke bruger skriver I bare :)

Billede
Her er guitarerne - alle elektriske er desuden med Couch Guitar Straps - dem SKAL man have! :D

I er velkomne til at spørge/kommentere som I vil, konstruktiv kritik er yderst velkomment!
Rock on!
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Grej flash

Indlæg af kasperploug »

Jeg undskylder forresten for billedkvaliteten - solen stod lige ind i min nye lejlighed og det er med iPhone :)
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Grej flash

Indlæg af Anonym »

Cool setup du har fået dig efterhånden :-)

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Grej flash

Indlæg af kasperploug »

Tak :D Jeg synes også selv jeg har gennemgået en udvikling der er ret omfattende, men jeg er ved at have sigtet ind på hvad jeg ender med at køre med rigtig længe :) Fernandes Strat'en er den fedeste spade jeg har spillet på længe, og den er nu min mainspade.. Selvom mine guitarer måske ikke er af et fancy overpriced mærke, er dem jeg har nu virkelig nogle super cool spader.. Og jeg har haft MANGE guitarer igennem de 6 år jeg har spillet elguitar ;P
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Grej flash

Indlæg af Michael Vajhøj »

Cool setup...

Er det ikke besværligt at du ikke kan pille kablerne ud når du skal transportere det?
RoadHigh.dk

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Grej flash

Indlæg af kasperploug »

Det skulle man tro, men der er tilstrækkelig plads i Pedaltrain kufferten til at kablerne kan ligge ovenpå eller lige foran boardet :)
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Grej flash

Indlæg af Barf »

Den Thinline Tele er altså bare toplækker, det er du sluppet rigtig godt fra.

Ville det måske være en idé at få samlet de pedaler du bruger på ét større board i stedet for to små? Eller er der en forklaring?

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Grej flash

Indlæg af kasperploug »

Hmm.. Vi øver i et lokale hvor vi ikke kan stille vores udstyr permanent, så da jeg ikke har bil er det mest handy på nuværende tidspunkt med to boards, så jeg kan nøjes med at tage ét board med.. Men jo - hvis jeg køber mig en cykeltrailer snart køber jeg også den store pedaltrain :-)
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Grej flash

Indlæg af Pluto »

Fedt gear.Jeg kører selv med AC 30er i det ene band og den er rigtig fed.Jeg bruger en Eh Holy Grail plus som rumklang ,da jeg heller ikke syntes at Voxens rumklang lyder fedt.
Den der Pog der vil jeg gerne have fingrerne i ,da jeg virkelig mangler en fed octav pedal.Er du glad for den ?
Sorte strater lyder bare bedst..

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Grej flash

Indlæg af Telemaster »

Det ser sgu ret godt ud! Thinline Telen har et unikt og cool look, så hvis den også lyder fedt, er det da absolut en vinder :-)

Pedalerne er meget langt fra, hvordna mit eget board er skruet sammen - der er en del af det, jeg ikke aner, hvad man bruger til :D Hvilken genre spiller du?
So many assholes, so few bullets

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Grej flash

Indlæg af kasperploug »

POG'en er rigtig rigtig gennemført fed! Der er stort set ingen latency, og så er det bare nice med presets! Jeg har nemlig et preset med en oktav over+dry signal, et preset med en oktav under+dry signal og så ellers mere eksperimenterende orgel og synth-agtige lyde :)
Haha Telemaster :D Jeg spiller.... balle... :D Men på den fede gymnasieagtige måde: <a href="http://da-dk.facebook.com/pages/Astrids ... 655?ref=ts" rel="nofollow">http://da-dk.facebook.com/pages/Astrids ... ?ref=ts</a>
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen