Nyt CM Design

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Nyt CM Design

Indlæg af Funkis »

Hey Boys. De første billeder af det nye design. Nu er de meget nemmere at få på boardet. Stadig samme design indvendigt.
<a href="http://img841.imageshack.us/i/redrepeat.jpg/" rel="nofollow">http://img841.imageshack.us/i/redrepeat.jpg/</a>
<a href="http://img43.imageshack.us/i/classicchorus.jpg/" rel="nofollow">http://img43.imageshack.us/i/classicchorus.jpg/</a>
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Nyt CM Design

Indlæg af GuitaRasmus »

Godt at de har fået lavet dem om - man kan så bare i sit stille sind undre sig over hvorfor de ikke har gjort det fra starten. ;)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Nyt CM Design

Indlæg af Anonym »

Er footprint blevet mindre, eller er det bare fordi folk ikke kan lide at se lidt luft rundt om pedalen?

Brugeravatar
JGreen
Still Got The Blues
Indlæg: 213
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Nyt CM Design

Indlæg af JGreen »

Det var da også i DEN grad på tide...

Så bliver jeg nok nødt til at nappe mig en ny DC Drive en af dagene.

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Nyt CM Design

Indlæg af MacG »

Er stikkene på toppen, oder..?

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Nyt CM Design

Indlæg af Funkis »

[quote="MacG"]Er stikkene på toppen, oder..?[/quote]
Yes der er stik i toppen til strøm og signal.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Nyt CM Design

Indlæg af MacG »

[quote="Funkis"][quote="MacG"]Er stikkene på toppen, oder..?[/quote] Yes der er stik i toppen til strøm og signal.[/quote]

Nice.. Jeg har lige prøvet Flangeren, og den boblede dejligt. Til gengæld støjede DC-drive helt vildt...

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Nyt CM Design

Indlæg af Funkis »

[quote="MacG"][quote="Funkis"][quote="MacG"]Er stikkene på toppen, oder..?[/quote] Yes der er stik i toppen til strøm og signal.[/quote] Nice.. Jeg har lige prøvet Flangeren, og den boblede dejligt. Til gengæld støjede DC-drive helt vildt...[/quote] Hmm lyder underligt, det plejer den ikke.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Nyt CM Design

Indlæg af MacG »

[quote="Funkis"]..Yes der er stik i toppen til strøm og signal.[/quote]
[quote="MacG"]Nice.. Jeg har lige prøvet Flangeren, og den boblede dejligt. Til gengæld støjede DC-drive helt vildt...[/quote] Hmm lyder underligt, det plejer den ikke.[/quote]

Det var sådan et CM demo opsæt, med alle pedalerne på et brædt, og så ind i en CM forstærker (Skrækkelig forstærker. Danske pedalproducenter skal ikke lave forstærkere. De lyder af numse!)
Selv når jeg pillede alt andet en DC´en fra støjede den hæmningsløst, ikke brum, men sådan et konstant højfrekvent hvæs.. Sært, og ubrugeligt. Måske var det et mandagseksemplar ?

Brugeravatar
JGreen
Still Got The Blues
Indlæg: 213
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Nyt CM Design

Indlæg af JGreen »

Det må man da bestemt håbe. Den gamle DC fungerer ihvertfald fint uden støj og brum.

Nogen der ved hvornår de rammer butikkerne?

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Nyt CM Design

Indlæg af Funkis »

Når de sidste gamle er solgt ud. Det drejer sig om måske maks 10 pedaler på landsplan. Alt hvad der bliver genbestilt bliver i de nye æsker.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Izzy
Still Got The Blues
Indlæg: 208
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Nyt CM Design

Indlæg af Izzy »

... det er lige før at jeg tror at de "gamle" densign bliver in igen på et tidspunkt så folk sælger de "nye" billigere en de "gamle". Det vil ikke undre mig...
Hemmeligheden ved lykke er at være tilfreds med det man har.. så, saml så meget mulig!!

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Nyt CM Design

Indlæg af MacG »

[quote="Izzy"]... det er lige før at jeg tror at de "gamle" densign bliver in igen på et tidspunkt så folk sælger de "nye" billigere en de "gamle". Det vil ikke undre mig...[/quote]

Ja, for alle ved jo at flux-capaciteten løber bedst rundt i bløde buer... Og det er det der giver den fede tone.

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Nyt CM Design

Indlæg af Stevi »

Er der nogen forlydender om de nye pedaler er i butikkerne? Her tænker jeg mest på DC Drive.
See you in heaven if you make the list

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Nyt CM Design

Indlæg af Funkis »

naar ikke helt. For det viser sig at der kom en sending mere af de "gamle" ved e fejl. DC drive og red repeat er ved at være solgt ud. resten mangler. Men der kan ikke gå forfærdeligt længe inden de kommer ind. Men jeg spørger dem lige i morgen og melder tilbage.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Nyt CM Design

Indlæg af Funkis »

Snakkede med CM i dag. Red Repeat og Classic Chorus kommer her i første omgang. Næste omgang er det DC drive.
Der går dog lige lidt inden de første bliver skippet afsted, pga ventetid på en ny strømforsyning. DC drive skulle være med i sending nr 2.
Så lidt tålmodighed endnu.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Nyt CM Design

Indlæg af MacG »

[quote="Funkis"]Snakkede med CM i dag. Red Repeat og Classic Chorus kommer her i første omgang. Næste omgang er det DC drive.
Der går dog lige lidt inden de første bliver skippet afsted, pga ventetid på en ny strømforsyning. DC drive skulle være med i sending nr 2.
Så lidt tålmodighed endnu.[/quote]

Flangeren ?

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Nyt CM Design

Indlæg af Funkis »

Ingen melding endnu... Jeg ved at deres Surf trem ikke er kommet tilbage som prototype endnu. Så er heller ikke sikker på at flangeren endnu er klar..
Men altså af de gamle pedaler er der nærmest ingen tilbage mere så nok realistisk omkring Feb.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen