Flash din Hansen/HMH tråden..
Flash din Hansen/HMH tråden..
Lad os se dem...
- Michael Vajhøj
- Gearfreak groupie
- Kontakt:
Re: Flash din Hansen/HMH tråden..
Hvorfor starter du ikke selv?
Har ingen så kan ikke smide nogle billeder op...
Har ingen så kan ikke smide nogle billeder op...
RoadHigh.dk
- Michael Vajhøj
- Gearfreak groupie
- Kontakt:
[offtopic]Futte, har du egentligt ikke købt dem alle sammen? Er det egentligt det, denne tråd handler om? [/offtopic]
- SeniorFisker
- Johnny B. Goode
- Kontakt:
[quote="Odgaard"][offtopic]Futte, har du egentligt ikke købt dem alle sammen? Er det egentligt det, denne tråd handler om? [/offtopic][/quote]
:lol:
:lol:
[quote="Odgaard"][offtopic]Futte, har du egentligt ikke købt dem alle sammen? Er det egentligt det, denne tråd handler om? [/offtopic][/quote]
Jo, det er godt, at der er nogen, som sørger for, at Henning har noget at rive i...
Jo, det er godt, at der er nogen, som sørger for, at Henning har noget at rive i...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"
- Morten_Lyse
- Sweet Child O' Mine
- Kontakt:
Jeg har et par rigtig gode venner der hedder Hansen, har det nogens interesse..??
Mvh;
Morten Lyse
.. Jeg tror lige jeg vil lave en "flash din pre-VOS Gibson custom shop historic model.." :-)
Mvh;
Morten Lyse
.. Jeg tror lige jeg vil lave en "flash din pre-VOS Gibson custom shop historic model.." :-)
- GuitaRasmus
- Gearfreak roadie
- Kontakt:
[quote="Morten_Lyse"]Jeg har et par rigtig gode venner der hedder Hansen, har det nogens interesse..??
Mvh;
Morten Lyse
.. Jeg tror lige jeg vil lave en "flash din pre-VOS Gibson custom shop historic model.." :-)[/quote]
Fedt, jeg er lige i hælene på dig med min "Flash din '78 Ibanez Iceman med Schecter-hals" tråd.
Mvh;
Morten Lyse
.. Jeg tror lige jeg vil lave en "flash din pre-VOS Gibson custom shop historic model.." :-)[/quote]
Fedt, jeg er lige i hælene på dig med min "Flash din '78 Ibanez Iceman med Schecter-hals" tråd.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"
"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".
"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".
[quote="Morten_Lyse"]
Well i got one of those
Well i got one of those
Jamen, så må vi jo også have en "Flash din 68/72 Bastard-Strat-tråd"... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"
[quote="GuitaRasmus"][quote="Morten_Lyse"]Jeg har et par rigtig gode venner der hedder Hansen, har det nogens interesse..??
Mvh;
Morten Lyse
Fedt, jeg er lige i hælene på dig med min "Flash din '78 Ibanez Iceman med Schecter-hals" tråd. [/quote]
En af mine venner hedder Ibanez og er fra 74. Men han har nu sin egen hals.
Mvh;
Morten Lyse
Fedt, jeg er lige i hælene på dig med min "Flash din '78 Ibanez Iceman med Schecter-hals" tråd. [/quote]
En af mine venner hedder Ibanez og er fra 74. Men han har nu sin egen hals.
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps.... En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O
Jeps.... En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O
Hovhov... Tim har ikke dem allesammen.... Jeg har også en...
Ja jeg har da også en.Så Hansen har da mindst 3 kunder så
Sorte strater lyder bare bedst..
[quote="Sasha"]Jamen, så må vi jo også have en "Flash din 68/72 Bastard-Strat-tråd"... :-)[/quote]
Hvis det er dén, jeg har siddet med, så mener jeg at huske at den er ganske fin med god akustisk klang
Hvis det er dén, jeg har siddet med, så mener jeg at huske at den er ganske fin med god akustisk klang
Venlig hilsen
Nicolai
Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)
Moon RD3
Nicolai
Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)
Moon RD3
[quote="Pluto"]Ja jeg har da også en.Så Hansen har da mindst 3 kunder så [/quote]
Så flash dog!
Også dig Rasmus
Så flash dog!
Også dig Rasmus
Hemmeligheden ved lykke er at være tilfreds med det man har.. så, saml så meget mulig!!
[quote="Pluto"]Ja jeg har da også en.Så Hansen har da mindst 3 kunder så [/quote]
Hvilken er bedst? Din Hansen /HMH eller en af dine Fender CS'ere?
Hvilken er bedst? Din Hansen /HMH eller en af dine Fender CS'ere?
Venlig hilsen
Nicolai
Moon RD3
Nicolai
Moon RD3
[quote="Nicolai"][quote="Pluto"]Ja jeg har da også en.Så Hansen har da mindst 3 kunder så [/quote]
Hvilken er bedst? Din Hansen /HMH eller en af dine Fender CS'ere?[/quote]
Jeg har ikke spillet ret på min hansen endnu ,men den slår ikke mine csere
Hvilken er bedst? Din Hansen /HMH eller en af dine Fender CS'ere?[/quote]
Jeg har ikke spillet ret på min hansen endnu ,men den slår ikke mine csere
Sorte strater lyder bare bedst..
- GodSpeedDK
- Gearfreak sidekick
- Kontakt:
Jeg er også HMH-ejer. Hvis ikke Tim kommer og opkøber mig én af dagene
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"
Nå sjawt hva! Havde nu været fedt med foto's af disse yderst smagfulde guitarrer samlet lidt i en tråd...