Boostere..

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
strattitude
Johnny B. Goode
Indlæg: 127
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Boostere..

Indlæg af strattitude »

[quote="Funkis"]Den gjorde min lyd meget grovkornet. Den ændrede lyden markant, til det dårligere. Jeg tror bare det var i den forbindelse jeg brugte den, sammen med en analogman King of tone og en Timmy. Disse er i sig selv meget organiske og transperante.[/quote]


Har både RC boosteren og en King of Tone.

Jeg synes nu RC boosteren er mere transperant end KOT. KOT cutter en anelse bund og giver et lille mellemtoneboost. Men super organisk og en af de fedeste OD pedaler jeg har haft. Den smule drive man kan få fra RC boosteren lyder ikke så godt i sig selv, men er bedre til at booste eksemplvis KOT eller andre OD pedaler.

Suhr Koko boost har jeg også prøvet inde i Tonecontrol. Det er virkelig en superfed boost pedal.

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Boostere..

Indlæg af Christian Mogensen »

Jeg har haft både en RC Booster, en PU-booster (fra Seymour Duncan) og deslige indenfor døren, og jeg ender ALTID med at bruge en af mine TC Booster/Linedriver pedaler som clean og semi-clean boost.
Så bliver der tilført både lækkerhed, og mere volumen - på den allermest rigtige måde! (Synes jeg!)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen