Relicus brutalis replicaus

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Relicus brutalis replicaus

Indlæg af Anonym »

Jeg fik denne her i en byttehandel, en såkaldt "Fender" klon, det er en replica og nogle af guitarens dele er orig Fender dele..
Det er selvfølgelig ikke helt det samme som "the real deal", men jeg syntes det kunne være morsomt at have sådan en..en replica..
Den spiller og har en feel, så man faktisk glemmer at det er en partscaster..
Nå foto's af bæstet..

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

:)

Izzy
Still Got The Blues
Indlæg: 208
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Relicus brutalis replicaus

Indlæg af Izzy »

Den ser faktisk gammel ud. Hvad skulle du af med? :)
Hemmeligheden ved lykke er at være tilfreds med det man har.. så, saml så meget mulig!!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Relicus brutalis replicaus

Indlæg af Sasha »

Jeg synes, at den ligner noget, som er blevet trukket efter en bil. Jeg har aldrig set en gammel guitar, hvorpå al slid på bagkanten er helt "parallel". Synd og skam at man sådan har ødelagt en fin guitar, uanset hvad det så ellers er for én.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Relicus brutalis replicaus

Indlæg af Anonym »

[quote="Izzy"]Den ser faktisk gammel ud. Hvad skulle du af med? :) [/quote]

Jeg havde en amp som var i overskud.. :)

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Relicus brutalis replicaus

Indlæg af Morten M »

Nice. Men der står jo ikke Hansen på den LOL
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Relicus brutalis replicaus

Indlæg af Anonym »

[quote="Morten M"]Nice. Men der står jo ikke Hansen på den LOL[/quote]

He ved det godt, men hvem ved måske kommer der til at stå "Relicus Brutalis"

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Relicus brutalis replicaus

Indlæg af Odgaard »

Jeg forstår altså ikke, hvordan man skulle slide sin guitar SÅ meget langs kroppens nederste kant. Men fred være med den undren.

Betyder det meget for din oplevelse af guitaren, om den er samlet af "diverse" dele eller Fender-dele? Det er måske en anden undren, som der kan være fred med... eller hvordan man lige vil konstruere den sætning.

Men tillykke med den, hvis du er glad for den. Har du selv stået for slitagen?

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Relicus brutalis replicaus

Indlæg af Anonym »

[quote="Odgaard"]Jeg forstår altså ikke, hvordan man skulle slide sin guitar SÅ meget langs kroppens nederste kant. Men fred være med den undren.

Betyder det meget for din oplevelse af guitaren, om den er samlet af "diverse" dele eller Fender-dele? Det er måske en anden undren, som der kan være fred med... eller hvordan man lige vil konstruere den sætning.

Men tillykke med den, hvis du er glad for den. Har du selv stået for slitagen?[/quote]

Nej jeg har ikke ageret smajremand på denne her..
Jeg har det fint med at det er en "lavet af forskelligt" strat.
Og takker..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Relicus brutalis replicaus

Indlæg af Anonym »

Hvem har lavet den?

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Relicus brutalis replicaus

Indlæg af Rasmus »

det ligner noget jeg har set komme ud af en butik i Kolding... det er vist ikke helt efter bogen... :?

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Relicus brutalis replicaus

Indlæg af Jacob »

[quote="Rasmus"]det ligner noget jeg har set komme ud af en butik i Kolding... det er vist ikke helt efter bogen... :?[/quote]

Efter bogen eller ej, så er det der godt nok en af de grimmeste "relics", jeg længe har set!! :s hock:

Men hey, hvis den spiller fedt...

Tillykke med den i hvert fald!

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Relicus brutalis replicaus

Indlæg af Rasmus »

[quote="Jacob"][quote="Rasmus"]det ligner noget jeg har set komme ud af en butik i Kolding... det er vist ikke helt efter bogen... :?[/quote]

Efter bogen eller ej, så er det der godt nok en af de grimmeste "relics", jeg længe har set!! :s hock:

Men hey, hvis den spiller fedt...

Tillykke med den i hvert fald![/quote]

Jeg var bare engang forbi en butik i Kolding, vist nok den eneste, hvor de solgte polske fender kopier :o

Rimelig lamt! :(

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Relicus brutalis replicaus

Indlæg af Anonym »

[quote="Rasmus"]Jeg var bare engang forbi en butik i Kolding, vist nok den eneste, hvor de solgte polske fender kopier :o

Rimelig lamt! :( [/quote]

Fenderski. :lol:

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Relicus brutalis replicaus

Indlæg af Anonym »

[quote="Rasmus"][quote="Jacob"][quote="Rasmus"]det ligner noget jeg har set komme ud af en butik i Kolding... det er vist ikke helt efter bogen... :?[/quote]

Efter bogen eller ej, så er det der godt nok en af de grimmeste "relics", jeg længe har set!! :s hock:

Men hey, hvis den spiller fedt...

Tillykke med den i hvert fald![/quote]

Jeg var bare engang forbi en butik i Kolding, vist nok den eneste, hvor de solgte polske fender kopier :o

Rimelig lamt! :( [/quote]

Jeg havde hørt at det var en englænder :D , men var det i butikken i Kolding du fik af vide at de var polske eller hvor har du din viden fra?

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Relicus brutalis replicaus

Indlæg af Jacob »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Rasmus"]Jeg var bare engang forbi en butik i Kolding, vist nok den eneste, hvor de solgte polske fender kopier :o

Rimelig lamt! :( [/quote]

Fenderski. :lol:[/quote]
:lol:

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Relicus brutalis replicaus

Indlæg af Funkis »

Den butik i Kolding i snakker om, har også haft besøg af Told og skat i samme forbindelse som i snakker om ham nu. Told og skat havde i øvrigt Fender repræsentanter med i samme omgang.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

nokia
Himmelhund
Indlæg: 35
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Relicus brutalis replicaus

Indlæg af nokia »

Det ligner en guitar som for et stykke tid siden var tilsalg på dba for omkring 50,000.- måske var det zloty

vh

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Relicus brutalis replicaus

Indlæg af Rasmus »

[quote="Hapsall"]
Jeg havde hørt at det var en englænder :D , men var det i butikken i Kolding du fik af vide at de var polske eller hvor har du din viden fra?[/quote]

Ja, det sagde ham der stod i butikken!

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Relicus brutalis replicaus

Indlæg af Pluto »

Ja Michael fortalte mig at de var samlet i usa.
Sorte strater lyder bare bedst..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Relicus brutalis replicaus

Indlæg af Anonym »

Jeg er så næsten sikker på nu, at det meste af guitarren stammer fra cyklernes land..
Jeg har annulleret byttehandlen med tidligere ejer og han hentede guitarren igår. Han var selv chokket og især da han sagde at han havde smidt 9,5 af de lange efter den. Men han var fair og håber nu at butikken tager den tilbage og ligeledes er fair overfor ham.
Jeg troede faktisk selv at der var tale om orig Fender dele, dels fordi jeg kender butikken den er købt i, men også at den på en eller anden måde virkede troværdig. Men jeg må erkende at jeg tog grueligt fejl og i kan jo "see for yourself" her..
Billede
Billede
Men det der sårer mig mest er den her, hvorfor så jeg ikke lige det med det samme..æv æv..
Billede

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen