Relicus brutalis replicaus

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Relicus brutalis replicaus

Indlæg af Rasmus »

Hey Tim. Det synes jeg sku' er fornuftigt. Jeg håber ikke du tog mine kommentarer ilde op, men jeg synes bare at det er noget "svineri". :)
Det kostede nemlig præcis i det prisleje, og jeg var helt forbavset.

Et print hvor der normalt er en pickup vælger?

Og man kan se pixeldots på det der skulle være en sunburst finish inden under den hvide?

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Relicus brutalis replicaus

Indlæg af Funkis »

Ja nogle folk har bare utroligt svært ved sandheden...
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Hybrid_Child
Still Got The Blues
Indlæg: 204
Tilmeldt: 14 years ago
Geografisk sted: Århus N
Kontakt:

Re: Relicus brutalis replicaus

Indlæg af Hybrid_Child »

Hvad betyder de der pixle gøjl under lakken?
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/Rapiddominanceb ... nceband</a><!-- m -->

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Relicus brutalis replicaus

Indlæg af Sasha »

[quote="Rasmus"]Et print hvor der normalt er en pickup vælger?

[/quote]

Det er bare én af de billige pickup-omskiftere.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Relicus brutalis replicaus

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Sasha"][quote="Rasmus"]Et print hvor der normalt er en pickup vælger?

[/quote]

Det er bare én af de billige pickup-omskiftere.[/quote]

Det er en import switch hedder de vist.. de fleste billige modeller har sådan en, og de går sku nemt i stykker.. noget jeg næsten altid skifter hurtigt, når en guitar modificeres
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Relicus brutalis replicaus

Indlæg af MacG »

[quote="Hybrid_Child"]Hvad betyder de der pixle gøjl under lakken?[/quote]

Måske kommer kroppen fra én af de "Photo Flame" Fender lavede en overgang..?

Jeg har været i butikken, og jeg plejer ikke at hænge fok og butikker ud online, men..:

Jeg har spillet på en "Gibson" Les Paul dernede fra, der var solgt som en sådan, som aldrig havde været i nærheden af USA, og Relics med Fender Decal på, der også var ret sære...

Avoid at All Cost! :evil:

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Relicus brutalis replicaus

Indlæg af Starcaster »

Ja jeg har nu lidt svært ved at se hvorfor man ikke kan advare andre om at handle der, hvis der virkelig er gentagne erfaringer med direkte snyd i forretningen. Jeg mener, hvis internettet da ellers er godt for noget er det da netop i sådan en sag folk kan hjælpe hinanden og drage fordel af søgefunktioner osv.... Jeg kunne da nemt være hjemme på besøg og blive snydt i forretningen, da jeg jo ikke rigtig kender de danske butikker og deres renomé....
Sorry hvis debatten er en vi har haft før, men det giver sku ikke nogen mening imho....

Brugeravatar
Morten_Lyse
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Relicus brutalis replicaus

Indlæg af Morten_Lyse »

[quote="CobraPizza"].. noget jeg næsten altid skifter hurtigt, når en guitar modificeres[/quote]


Ok; hvor hurtigt kan du skifte sådan en så..??

:D

Mvh;
Morten Lyse

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Relicus brutalis replicaus

Indlæg af Anonym »

[quote="Hapsall"]
Billede[/quote]

Wow - mord med loddekolbe og loddetin ... så kan komponenternes kvalitet vist være lige meget. Overraskende at der kan komme (god) lyd ud af det ...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Relicus brutalis replicaus

Indlæg af Sasha »

[quote="CobraPizza"][quote="Sasha"][quote="Rasmus"]Et print hvor der normalt er en pickup vælger?

[/quote]

Det er bare én af de billige pickup-omskiftere.[/quote]

Det er en import switch hedder de vist..[/quote]

Mig bekendt, produceres der ikke pickup-omskiftere i Danmark. Så mon ikke det er meget tæt på 100% af os, som har import switches i vores guitarer - uanset pris?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Relicus brutalis replicaus

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Sasha"]

Mig bekendt, produceres der ikke pickup-omskiftere i Danmark. Så mon ikke det er meget tæt på 100% af os, som har import switches i vores guitarer - uanset pris?[/quote]

Mener de decideret hedder "Import Swirches".. også i udlandet, hvor de taler engelsk.. havde mit hyr med at finde ud af hvordan de fungerede engang, og der kom jegn frem til at de hed Import Swtiches på flere engelsk sprogede hjemmesider
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Relicus brutalis replicaus

Indlæg af Sasha »

Aaarrrhh, jeg tror sgu´tte rigtigt på, at der er noget, som decideret HEDDER "Import Switches" som varemærke...

Mit ydmyge bud på sagen er, at du - som så mange andre - har siddet og stenet rundt på lidt for mange amerikanske hjemmesider, hvor amerikanerne omtaler billige omskiftere - typisk importeret fra Fjernøsten - som "import switches" i modsætning til f.eks. de amerikansk-fremstillede CRL-omskiftere.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Relicus brutalis replicaus

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Sasha"]Aaarrrhh, jeg tror sgu´tte rigtigt på, at der er noget, som decideret HEDDER "Import Switches" som varemærke...

Mit ydmyge bud på sagen er, at du - som så mange andre - har siddet og stenet rundt på lidt for mange amerikanske hjemmesider, hvor amerikanerne omtaler billige omskiftere - typisk importeret fra Fjernøsten - som "import switches" i modsætning til f.eks. de amerikansk-fremstillede CRL-omskiftere.[/quote]

Hmm, har bare ikke fundet noget andet navn for den type switches, og hvis man googler import switch, så dukker mange switches af den type op..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Relicus brutalis replicaus

Indlæg af Anonym »

Man skal passe på med at sidestille "switches med print" - som dårlige switches per se. Selvom det er rigtigt i dette tilfælde.

Men f.eks Mega Switches er af en ganske god kvalitet - ud over den ekstra funktionalitet de tilbyder.

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Relicus brutalis replicaus

Indlæg af CobraPizza »

[quote="SustainerPlayer"]Man skal passe på med at sidestille "switches med print" - som dårlige switches per se. Selvom det er rigtigt i dette tilfælde.

Men f.eks Mega Switches er af en ganske god kvalitet - ud over den ekstra funktionalitet de tilbyder.[/quote]

Enig, men det er der mange bl.a. spare, fx billigere Ibanez og ESP ltd..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Relicus brutalis replicaus

Indlæg af Morten M »

[quote="Hybrid_Child"]Hvad betyder de der pixle gøjl under lakken?[/quote]
Sansynligvis selvklæbende folie.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Relicus brutalis replicaus

Indlæg af Sasha »

[quote="CobraPizza"][quote="Sasha"]Aaarrrhh, jeg tror sgu´tte rigtigt på, at der er noget, som decideret HEDDER "Import Switches" som varemærke...

Mit ydmyge bud på sagen er, at du - som så mange andre - har siddet og stenet rundt på lidt for mange amerikanske hjemmesider, hvor amerikanerne omtaler billige omskiftere - typisk importeret fra Fjernøsten - som "import switches" i modsætning til f.eks. de amerikansk-fremstillede CRL-omskiftere.[/quote]

Hmm, har bare ikke fundet noget andet navn for den type switches, og hvis man googler import switch, så dukker mange switches af den type op..[/quote]

Et forslag, som du fremdeles må bruge kvit og frit: "Billige lorteomskiftere".
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Relicus brutalis replicaus

Indlæg af Stevi »

[quote="CobraPizza"][quote="Sasha"]Aaarrrhh, jeg tror sgu´tte rigtigt på, at der er noget, som decideret HEDDER "Import Switches" som varemærke...

Mit ydmyge bud på sagen er, at du - som så mange andre - har siddet og stenet rundt på lidt for mange amerikanske hjemmesider, hvor amerikanerne omtaler billige omskiftere - typisk importeret fra Fjernøsten - som "import switches" i modsætning til f.eks. de amerikansk-fremstillede CRL-omskiftere.[/quote]

Hmm, har bare ikke fundet noget andet navn for den type switches, og hvis man googler import switch, så dukker mange switches af den type op..[/quote]

Nu er google ikke et alvidende orakel, og i øvrigt er der vel en overvægt af amerikansk funderede søgeresultater når man søger på engelske ord?
See you in heaven if you make the list

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen