Micro/mini Amps

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Porkchop
Himmelhund
Indlæg: 49
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Micro/mini Amps

Indlæg af Porkchop »

Hej folks

Hvad er bedst i mini/micro amp klassen? Altså lille batteri drevet amp til sofa jobs?

Mvh



EKS <a href="" rel="nofollow">

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Micro/mini Amps

Indlæg af Swampthing »

Måske er Pignose et godt bud ?

Porkchop
Himmelhund
Indlæg: 49
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Micro/mini Amps

Indlæg af Porkchop »

Den må godt fylde mindre end pignose...

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Micro/mini Amps

Indlæg af IkkeMig »

Jeg har hørt flere af de helt små amps og de lyder af det, de er: En alt for lille enhed i en alt for lille kasse. Så hvis jeg var dig, så ville jeg gå efter noget med hovedtelefoner på i stedet, er det helt udelukket?

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Micro/mini Amps

Indlæg af Morten M »

Mine 2 favoritplader er lavet med Flying V->Pignose->SM58. Men der er tale om den gamle model.
Bruger undertiden Fender DeLuxe batt amp i samme setup. Bruger den også til besøg i sønnekes børnehave (måske burde den tilføjes GF amp count, for den er jo i brug).
Vi brugte Marshal Stack, batt, på en demo for 19 år siden.
Generelt er mellemtone + diskant brugbar, men der er ingen bund (på nær ved close mic).
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Micro/mini Amps

Indlæg af Dannyboy »

Jeg er rigtig glad for min Roland Micro Cube. Den eneste indstilling jeg bruger er 'Classic Stack', som simulerer Marshall på en ret fed måde

Lund
Still Got The Blues
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Micro/mini Amps

Indlæg af Lund »

jeg er enig med ovenstående, micro cube på classic stack lyder rent faktisk godt og som en rigtig forstærker... de helt små lyder mere som legetøj.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen