Gearfreak melodi grand prix

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Vinta
Johnny B. Goode
Indlæg: 151
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Gearfreak melodi grand prix

Indlæg af Vinta »

Kom lige på en ide. Hvad med at vi laver vores egen melodi grand prix her på gearfreak. Vi kan alle sende en sang pr bruger ind, som vi selv har skrevet også hvis det er en sang man har skrevet fælles i bandet. Så kan man sende dem ind og lave en pulje og en deadline. Så kan vi lave et point system og få eskildsen/aage t-rex what ever til at sponsorere et par gaver.
''
Ved godt at det strider mod mit eget princip om at musik skal ikk evære en konkurrence, og hvem skal bedømme hvad der er god musik, populistisk. Men kunne det ikke være lidt sjovt. :)

Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gearfreak melodi grand prix

Indlæg af Jackie van Hippie »

Bliver man diskvalificeret hvis det ikke lyder som ABBA ?
"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck


Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gearfreak melodi grand prix

Indlæg af Morten M »

Rigtig god ide. F#¤k præmierne.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Gearfreak melodi grand prix

Indlæg af kasperploug »

Jeg laver en sang der KUN består af MGP modulationer! (den (obligatoriske) to-halvtoner-opad modulation!) :)
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gearfreak melodi grand prix

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="kasperploug"]Jeg laver en sang der KUN består af MGP modulationer! (den (obligatoriske) to-halvtoner-opad modulation!) :) [/quote]

Husk et break med ildfontæner lige inden moduationen! Det virkede for Brødrene Olsen, så det vil også virke for dig :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gearfreak melodi grand prix

Indlæg af IkkeMig »

De sidste par år har MGP primært været præget af meget letpåklædte dansere, så selv hvis jeg ikke får lavet en sang, så glæder jeg mig til initiativet alligevel :lol:

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Gearfreak melodi grand prix

Indlæg af kasperploug »

Jeg stemmer for ultimativ cheesy-ness med koreografi lignende denne:
[youtube]bprtMC2ndZs[/youtube]
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gearfreak melodi grand prix

Indlæg af Anonym »

[quote="Turtle"]De sidste par år har MGP primært været præget af meget letpåklædte dansere, så selv hvis jeg ikke får lavet en sang, så glæder jeg mig til initiativet alligevel :lol:[/quote]
Skal det så forståes sådan, at du så bare nøjes med at indsende et klip med dig selv, dansende letpåklædt? I såfald må du meget gerne lige advare først, evt skrive det i linket... :D

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gearfreak melodi grand prix

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Hapsall"][quote="Turtle"]De sidste par år har MGP primært været præget af meget letpåklædte dansere, så selv hvis jeg ikke får lavet en sang, så glæder jeg mig til initiativet alligevel :lol:[/quote]
Skal det så forståes sådan, at du så bare nøjes med at indsende et klip med dig selv, dansende letpåklædt? I såfald må du meget gerne lige advare først, evt skrive det i linket... :D [/quote]

Letpåklædt? Nej, skal vi ikke holde os til tung og påklædt som sædvanlig... ;)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen