Now GAS.

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Starcaster »

Billede
Tror egentlig godt jeg kunne leve med et minimal setup med sådan en sammen med min Memory Lane 2 og så en drive pedal....

Brugeravatar
Abemand
Still Got The Blues
Indlæg: 240
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Abemand »

NG: Japansk Mustang

Billede
Billede

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Rasmus »

NG: Endnu en dum dum dum dum dum dum forstærker!

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Dannyboy »

[quote="Rasmus"]NG: Endnu en dum dum dum dum dum dum forstærker![/quote]

Ja den er fed sådan en Micro Cube

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Rasmus »

[quote="Dannyboy"][quote="Rasmus"]NG: Endnu en dum dum dum dum dum dum forstærker![/quote]

Ja den er fed sådan en Micro Cube[/quote]

Er du ikke på arbejde?
Ellers skal du måske med hen og kigge på den?

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Funkis »

Stenet gas: JCM900 - hvis altså prisen er lav nok. Vil ikke giver over 2k for sådan en skidt fætter. Men har aldrig ejet en og man må da kunne få et eller andet konstruktivt ud af den.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Funkis"]Stenet gas: JCM900 - hvis altså prisen er lav nok. Vil ikke giver over 2k for sådan en skidt fætter. Men har aldrig ejet en og man må da kunne få et eller andet konstruktivt ud af den.[/quote]

Det kan du også sagtens, hvis man gider at lege lidt med den. Jeg er enig i at det ikke er verdens bedste forstærker, men den er faktisk helt udemærket (og en skmule overset og udskældt). Jeg har en Jcm900 dual reverb, med 4x12'' 1960AV, og de komplimentere hinanden godt.
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Funkis »

Det er egentligt mest for sjov. Og får at have noget andet til studie brug end hvad men normalt bevæger sig imellem.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

[quote="Funkis"]Stenet gas: JCM900 - hvis altså prisen er lav nok. Vil ikke giver over 2k for sådan en skidt fætter. Men har aldrig ejet en og man må da kunne få et eller andet konstruktivt ud af den.[/quote]

Så skulle det da være for at flå al indmaden ud og selv bygge en ny...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Funkis »

[quote="Sasha"][quote="Funkis"]Stenet gas: JCM900 - hvis altså prisen er lav nok. Vil ikke giver over 2k for sådan en skidt fætter. Men har aldrig ejet en og man må da kunne få et eller andet konstruktivt ud af den.[/quote]

Så skulle det da være for at flå al indmaden ud og selv bygge en ny...[/quote]
Det er nemlig også en mulighed. Ellers har man da en ganske pæn dog upraktisk dørstopper.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Rasmus »

[quote="Funkis"]Det er egentligt mest for sjov. Og får at have noget andet til studie brug end hvad men normalt bevæger sig imellem.[/quote]

Jeg har haft en... Den lød virkelig fladt og var utrolig udynamisk at spille på. Det føltes slet ikke som en rørforstærker. Jeg har dog hørt nogen rose Overdrive kanalen.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

[quote="Funkis"][quote="Sasha"][quote="Funkis"]Stenet gas: JCM900 - hvis altså prisen er lav nok. Vil ikke giver over 2k for sådan en skidt fætter. Men har aldrig ejet en og man må da kunne få et eller andet konstruktivt ud af den.[/quote]

Så skulle det da være for at flå al indmaden ud og selv bygge en ny...[/quote]
Det er nemlig også en mulighed. Ellers har man da en ganske pæn dog upraktisk dørstopper.[/quote]

Joh...

Jeg vil nu nok sige - på baggrund af at have boet under tag med sådan en "dual reverb-satan" (de sjældnere uden rumklang skulle efter sigende være bedre. Hvor meget ved jeg dog ikke), at dét med at "få noget konstruktivt ud af dem" ligger temmeligt tungt. Min kære bofælle endte så med kun at bruge udgangstrinnet i sin og så en løs forforstærker. Omend man så stadig ikke engang er helt udenom hele operationsforstærker-helvedet, fungerede det faktisk OK.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Sasha"]

Joh...

Jeg vil nu nok sige - på baggrund af at have boet under tag med sådan en "dual reverb-satan" (de sjældnere uden rumklang skulle efter sigende være bedre. Hvor meget ved jeg dog ikke), at dét med at "få noget konstruktivt ud af dem" ligger temmeligt tungt. Min kære bofælle endte så med kun at bruge udgangstrinnet i sin og så en løs forforstærker. Omend man så stadig ikke engang er helt udenom hele operationsforstærker-helvedet, fungerede det faktisk OK.[/quote]

Hehe, det kan man udgå, ved at sætte et patchkabel.. istedet for dens dårlige bypass
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

Hvordan dét, om jeg må spørge?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af CobraPizza »

Jeg sætter et patchkabel mellem recive og til send, så bypasser man dens egen loop-bypasser, hvis jeg ikke har læst diagrammet helt forkert..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

Det skal jeg ikke kunne sige. Men dét er nu da vist også det mindste problem i den sammenhæng. Jeg ville mene, at det er et langt større problem, at der både især før, men også efter loopet bruges adskillige operationsforstærkere til at håndtere og forstærke signalet med. Og dem kommer du altså ikke udenom ved at sætte et patchkabel i loopet.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Sasha"]Det skal jeg ikke kunne sige. Men dét er nu da vist også det mindste problem i den sammenhæng. Jeg ville mene, at det er et langt større problem, at der både især før, men også efter loopet bruges adskillige operationsforstærkere til at håndtere og forstærke signalet med. Og dem kommer du altså ikke udenom ved at sætte et patchkabel i loopet.[/quote]

Nej, men det forhindre ikke at man ikke kan få en god lyd ud af den :) så ved jeg godt vores lyd idealer ligger noget fra hinanden, men stadig.
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

Jeg skal ikke kunne sige, om det er derfor (rør er jo i sig selv ingen garanti for god lyd). Men det er ikke lykkedes for mig at få noget, jeg blot perifert ville karakterisere som "god lyd", ud af sådan én. Og det er dælme ikke fordi, jeg ikke har prøvet..!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af IkkeMig »

Skal da ha':

<a href="http://www.engadget.com/2010/12/15/misa ... r-849-for/" rel="nofollow">http://www.engadget.com/2010/12/15/misa ... 49-for/</a>

En guitar uden strenge. Så det er vel egentlig ikke rigtigt en guitar. Men den ligner noget, man kan fordrive rigtigt meget tid med at larme på...

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Turtle"]Skal da ha':

<a href="http://www.engadget.com/2010/12/15/misa ... r-849-for/" rel="nofollow">http://www.engadget.com/2010/12/15/misa ... 49-for/</a>

En guitar uden strenge. Så det er vel egentlig ikke rigtigt en guitar. Men den ligner noget, man kan fordrive rigtigt meget tid med at larme på...[/quote]

Ha ha, det er der da ikke meget Priest over Claus.. Det lugter mere af House og Techno
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen