Now GAS.

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Loomer"]Jeg har spillet Warhammer 40000 siden jeg var 12.

Game, Set and fucking Match, posers..[/quote]

Jeg ser dig og forhøjer med at da jeg spillede, var det second edition. Jeg kan lige så tydeligt huske at få Dark Millenium i julegave.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

[quote="Stevi"][quote="Sasha"][quote="Stevi"]NG: Lars Vads nyeste påhit: en blanding af fuzz og distortion. [/quote]

Hvis ikke det var fordi, at jeg kender Lars som en rimeligt fornuftig mand, ville jeg spørge, om ikke det blot er en strid om ord?[/quote]

Undskyld, hva'ba'?

Under alle omstændigheder har jeg til dato ikke hørt federe drive fra en pedal.[/quote]

Hva´babarbapapa...

Kan du definere forskellen mellem en distortion og en fuzz for mig?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Stevi »

[quote="Sasha"][quote="Stevi"][quote="Sasha"]

Hvis ikke det var fordi, at jeg kender Lars som en rimeligt fornuftig mand, ville jeg spørge, om ikke det blot er en strid om ord?[/quote]

Undskyld, hva'ba'?

Under alle omstændigheder har jeg til dato ikke hørt federe drive fra en pedal.[/quote]

Hva´babarbapapa...

Kan du definere forskellen mellem en distortion og en fuzz for mig?[/quote]
Nå, på dén måde... Dét kan jeg ikke, det var bare den beskrivelse han kom med. Den skulle være i retning af en Muff, bare tweaket godt og grundigt.
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af fortytwo »

[quote="GuitaRasmus"][quote="Loomer"]Jeg har spillet Warhammer 40000 siden jeg var 12.

Game, Set and fucking Match, posers..[/quote]

Jeg ser dig og forhøjer med at da jeg spillede, var det second edition. Jeg kan lige så tydeligt huske at få Dark Millenium i julegave.[/quote]

Jeg ser jer begge to, og så løber jeg bort i rædsel mens jeg råber GEEKS, GEEEEEEKS, GEEKS..... ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Swampthing »

[quote="fortytwo"][quote="GuitaRasmus"][quote="Loomer"]Jeg har spillet Warhammer 40000 siden jeg var 12.

Game, Set and fucking Match, posers..[/quote]

Jeg ser dig og forhøjer med at da jeg spillede, var det second edition. Jeg kan lige så tydeligt huske at få Dark Millenium i julegave.[/quote]

Jeg ser jer begge to, og så løber jeg bort i rædsel mens jeg råber GEEKS, GEEEEEEKS, GEEKS..... ;) [/quote]
ROFLMAO !!!! :lol: :clap:

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="fortytwo"][quote="GuitaRasmus"][quote="Loomer"]Jeg har spillet Warhammer 40000 siden jeg var 12.

Game, Set and fucking Match, posers..[/quote]

Jeg ser dig og forhøjer med at da jeg spillede, var det second edition. Jeg kan lige så tydeligt huske at få Dark Millenium i julegave.[/quote]

Jeg ser jer begge to, og så løber jeg bort i rædsel mens jeg råber GEEKS, GEEEEEEKS, GEEKS..... ;) [/quote]

... Siger manden der har citatet: "Hvis du kan læse dette, ser du for meget manga" stående på japansk, tatoveret på sin arm. :D
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af GodSpeedDK »

Jeg spillede 'Drager og Dæmoner', dengang det var såååå meget federe end Dungeons and Dragons. Altså før der var noget der hed AD&D.

... så lavede GM en svinestreg uden lige, og siden har jeg ikke rigtig gidet spille rollespil ... udover på computer ... og hjemme i privaten, hvis I forstår sådan en lille én :P *Badum-tisch* :roll:

NG: Flere Les Pauls, så der er lidt at vælge imellem. Alt lige fra Melody Maker (som vist ikke rigtig er en LP), over Lou Pallo's signature, til den onde tobacco burst-CS, ville gøre mig til et betydeligt lykkeligere menneske, end jeg er i dag. uuuuuuu
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af k_50 »

[quote="GodSpeedDK"]
NG: Flere Les Pauls, så der er lidt at vælge imellem. Alt lige fra Melody Maker (som vist ikke rigtig er en LP), over Lou Pallo's signature, til den onde tobacco burst-CS, ville gøre mig til et betydeligt lykkeligere menneske, end jeg er i dag. uuuuuuu[/quote]

sunburst Deluxe med Bigsby!

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af CobraPizza »

[quote="GuitaRasmus"]

... Siger manden der har citatet: "Hvis du kan læse dette, ser du for meget manga" stående på japansk, tatoveret på sin arm. :D [/quote]

Det er da nice!
Ellers så en figur i rød, hvor under der står "er denne figur blå, så nærmer du dig for hurtigt"
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Rasmus »

NG: Hmmmm skal man tage ned og prøve den forstærker.... Billede

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Morten M »

[quote="Rasmus"]NG: Hmmmm skal man tage ned og prøve den forstærker.... Billede[/quote]
Ja :thumbup: Om end så bare for at prøve. Men den ser lidt moddet ud, interessant.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af MacG »

[quote="Morten M"][quote="Rasmus"]NG: Hmmmm skal man tage ned og prøve den forstærker.... Billede[/quote]
Ja :thumbup: Om end så bare for at prøve. Men den ser lidt moddet ud, interessant.[/quote]

Sørg for at få lov til at kigge ind bagfra, og helst helt ud af kassen. Det er en ´69/´70 serienummeret slutter på A, og den er modded, men er trafoerne de originale..?

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Peter C »

[quote="MacG"][quote="Morten M"][quote="Rasmus"]NG: Hmmmm skal man tage ned og prøve den forstærker.... Billede[/quote]
Ja :thumbup: Om end så bare for at prøve. Men den ser lidt moddet ud, interessant.[/quote]

Sørg for at få lov til at kigge ind bagfra, og helst helt ud af kassen. Det er en ´69/´70 serienummeret slutter på A, og den er modded, men er trafoerne de originale..?[/quote]

Hvem har moddet den? Og hvor står den henne?

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af GuitaRasmus »

Det kunne godt ligne KMC musik på Frederiksberg, men Rasmus må lige rette mig, hvis jeg tager fejl.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Rasmus »

[quote="GuitaRasmus"]Det kunne godt ligne KMC musik på Frederiksberg, men Rasmus må lige rette mig, hvis jeg tager fejl.[/quote]
Det er en hemmelighed! :lol:

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Rasmus »

[quote="MacG"][quote="Morten M"][quote="Rasmus"]NG: Hmmmm skal man tage ned og prøve den forstærker.... [/quote]
Ja :thumbup: Om end så bare for at prøve. Men den ser lidt moddet ud, interessant.[/quote]

Sørg for at få lov til at kigge ind bagfra, og helst helt ud af kassen. Det er en ´69/´70 serienummeret slutter på A, og den er modded, men er trafoerne de originale..?[/quote]

Ja, det er også planen. Umiddelbart ser trafoerne originale ud, jeg har fået et par andre billeder, hvor det er til at se. Elektrolytkondensatorerne er skiftet, og hvordan den ser ud inden i kan jeg kun gisne om, men med lidt held får jeg lov til at skrue den ud af kassen og nappe et par billeder. :)

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af MacG »

[quote="Rasmus"]

"Sørg for at få lov til at kigge ind bagfra, og helst helt ud af kassen. Det er en ´69/´70 serienummeret slutter på A, og den er modded, men er trafoerne de originale..?"

Ja, det er også planen. Umiddelbart ser trafoerne originale ud, jeg har fået et par andre billeder, hvor det er til at se. Elektrolytkondensatorerne er skiftet, og hvordan den ser ud inden i kan jeg kun gisne om, men med lidt held får jeg lov til at skrue den ud af kassen og nappe et par billeder. :) [/quote]

Må jeg se det billede ? Så vidt jeg ved insisterer de på at det er en ´67... :roll:

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Rasmus »

[quote="MacG"][quote="Rasmus"]

"Sørg for at få lov til at kigge ind bagfra, og helst helt ud af kassen. Det er en ´69/´70 serienummeret slutter på A, og den er modded, men er trafoerne de originale..?"

Ja, det er også planen. Umiddelbart ser trafoerne originale ud, jeg har fået et par andre billeder, hvor det er til at se. Elektrolytkondensatorerne er skiftet, og hvordan den ser ud inden i kan jeg kun gisne om, men med lidt held får jeg lov til at skrue den ud af kassen og nappe et par billeder. :) [/quote]

Må jeg se det billede ? Så vidt jeg ved insisterer de på at det er en ´67... :roll:[/quote]

Ja, han insisterer kraftigt, men han skal bare holde op med løgn og latin, og kigge på facts istedet :)

EDIT: tjeck din mail! :)

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af fortytwo »

[quote="GuitaRasmus"][quote="fortytwo"]Kommentar til rollespilsnørde snak..[/quote]

... Siger manden der har citatet: "Hvis du kan læse dette, ser du for meget manga" stående på japansk, tatoveret på sin arm. :D [/quote]

Så så..

Der står jo faktisk "hvis du kan læse det her, har du spillet for meget computer".. Og på Standard Intergalaktisk.. ;)

Men jeg blærer mig jo heller ikke med det.. ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af fortytwo »

[quote="MacG"][quote="Rasmus"]

"Sørg for at få lov til at kigge ind bagfra, og helst helt ud af kassen. Det er en ´69/´70 serienummeret slutter på A, og den er modded, men er trafoerne de originale..?"

Ja, det er også planen. Umiddelbart ser trafoerne originale ud, jeg har fået et par andre billeder, hvor det er til at se. Elektrolytkondensatorerne er skiftet, og hvordan den ser ud inden i kan jeg kun gisne om, men med lidt held får jeg lov til at skrue den ud af kassen og nappe et par billeder. :) [/quote]

Må jeg se det billede ? Så vidt jeg ved insisterer de på at det er en ´67... :roll:[/quote]

Det er et A serienummer, og den har metal front og bag, dog "guld" logo.. Den bliver altså bare aldrig fra '67..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen