Sådan her lyder en...

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Plexi
Johnny B. Goode
Indlæg: 160
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sådan her lyder en...

Indlæg af Plexi »

[quote="Skestork Ultra"][quote="Loomer"]Har du set tracklisten til den nye han har lavet?!
Det er ligefrem kriminelt:

"Fortunate Son" med Scott Stapp fra Creed.[/quote]
Det er officielt det værste jeg har hørt... Nogen sinde. Santanas guitar og bongotrommerne fungerer i forvejen slet ikke til det nummer, men i mødet med tossen fra Creed går det da helt galt. Det er som om det bliver endnu tydeligere, hvor forfærdelig han er, når han smides sammen med Santana.

Den får Children of Bodom's cover af "Looking Out My Backdoor" til at fremstå smuk og gennemtænkt.

Jeg bliver vist nødt til at høre Soul Sacrifice, for at overbevise mig selv om, at Santana faktisk ikke er så slem, som han fremstår.[/quote]

Du kan bare høre denne her, som er endnu en duet, men som dog virker perfekt til hans spil. <a href="" rel="nofollow">

Når han spiller sådan som her, så går alt op en højere enhed. Manden har stil.

Og PRS gudelyd endnu engang

Plexi
Johnny B. Goode
Indlæg: 160
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sådan her lyder en...

Indlæg af Plexi »

Sådan lyder 2 gamle fede Les Pauls (fra ca min 5.05-) <a href="" rel="nofollow">

Og her fra ca min 4.00 <a href="" rel="nofollow">


Hvad synes I forresten om soloen i den sidste video ? Han har ikke travlt, og ligger meget tilbagelænet med den old-school LP-solo. I guitarkredse er Eric Steward ret ukendt, men han er en fed guitarist/musiker.

Søren
Still Got The Blues
Indlæg: 295
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Sådan her lyder en...

Indlæg af Søren »

[quote="Plexi"][quote="Skestork Ultra"][quote="Loomer"]Har du set tracklisten til den nye han har lavet?!
Det er ligefrem kriminelt:

"Fortunate Son" med Scott Stapp fra Creed.[/quote]
Det er officielt det værste jeg har hørt... Nogen sinde. Santanas guitar og bongotrommerne fungerer i forvejen slet ikke til det nummer, men i mødet med tossen fra Creed går det da helt galt. Det er som om det bliver endnu tydeligere, hvor forfærdelig han er, når han smides sammen med Santana.

Den får Children of Bodom's cover af "Looking Out My Backdoor" til at fremstå smuk og gennemtænkt.

Jeg bliver vist nødt til at høre Soul Sacrifice, for at overbevise mig selv om, at Santana faktisk ikke er så slem, som han fremstår.[/quote]

Du kan bare høre denne her, som er endnu en duet, men som dog virker perfekt til hans spil. <a href="" rel="nofollow">

Når han spiller sådan som her, så går alt op en højere enhed. Manden har stil.

Og PRS gudelyd endnu engang[/quote]

Wow... Dennis Chambers, Herbie Hancock og Santana! Noget af et line-up!

Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sådan her lyder en...

Indlæg af Jackie van Hippie »

Heste violin/spækbræt:
[youtube]RXOHzL97E8k&feature[/youtube]
[youtube]aTefaR01Drs[/youtube]
"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen