Hjælp! Kons-optagelsesprøve!

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Søren
Still Got The Blues
Indlæg: 295
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Hjælp! Kons-optagelsesprøve!

Indlæg af Søren »

[quote="Rasmus"][quote="Søren"]Update: Det gik rigtig godt, jeg fik 7 (8-9 til dem, der stadig kører den gamle skala). Fik af vide, at jeg havde nogle gode soli, fedt drive og god energi. Det der trak ned, var at jeg måske lød lidt for meget som de to kunstnere, jeg spillede - altså SRV og John Mayer. Men jeg er tilfreds med min præstation og synes ikke det kunne være gået bedre. Nu må jeg bare vente til marts på svaret :) [/quote]

Hvor har du søgt ind henne? Jeg kom ind i Kbh på et 7-tal til min koncertprøve. Dog fik vi først vores karakterer af vide da vi var startet.[/quote]

Det er i Århus. Ved du om de bare tager efter dem med de højeste karakterer? Eller dem som er de "rigtige" for, hvad de har brug for?

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hjælp! Kons-optagelsesprøve!

Indlæg af Rasmus »

[quote="Søren"][quote="Rasmus"][quote="Søren"]Update: Det gik rigtig godt, jeg fik 7 (8-9 til dem, der stadig kører den gamle skala). Fik af vide, at jeg havde nogle gode soli, fedt drive og god energi. Det der trak ned, var at jeg måske lød lidt for meget som de to kunstnere, jeg spillede - altså SRV og John Mayer. Men jeg er tilfreds med min præstation og synes ikke det kunne være gået bedre. Nu må jeg bare vente til marts på svaret :) [/quote]

Hvor har du søgt ind henne? Jeg kom ind i Kbh på et 7-tal til min koncertprøve. Dog fik vi først vores karakterer af vide da vi var startet.[/quote]

Det er i Århus. Ved du om de bare tager efter dem med de højeste karakterer? Eller dem som er de "rigtige" for, hvad de har brug for?[/quote]
Næh ikke rigtig.. Er det kun en koncert? fordi sådan er det jo i kbh nu, men der får man ingen karakterer med det samme!
Jeg tror at der var mange flere der fik højere karakterer end mig, men jeg tror fordi jeg valgte at satse på jimi hendrix og mika vandborg, og ikke spillede jazz, men spillede med fuzz, så kom jeg ind på mit 7 tal. Alle de andre på min årgang er jazznørder... eller... det er ihvertfald mit umiddelbare indtryk! Men jeg tror også at jeg nærmest kun spillede pentaton satte sit loft på min karakter.

Men jeg tror Århus er meget anderledes end kbh. Det er ihvertfald mit indtryk... Færre svenskere.

Søren
Still Got The Blues
Indlæg: 295
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Hjælp! Kons-optagelsesprøve!

Indlæg af Søren »

Hehe.. "Færre svenskere". Vi havde også interne prøver, hvor vi skulle efterspille- og synge en melodi med akkorder, som vi skulle lytte af, og derefter spille en improviseret over det stykke.
Vi fik karakteren med det samme. Så det var meget rart. Jeg valgte også ikke at spille jazz, da det ikke er min genre, men satsede på dét jeg kunne.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hjælp! Kons-optagelsesprøve!

Indlæg af Rasmus »

[quote="Søren"]Hehe.. "Færre svenskere". Vi havde også interne prøver, hvor vi skulle efterspille- og synge en melodi med akkorder, som vi skulle lytte af, og derefter spille en improviseret over det stykke.
Vi fik karakteren med det samme. Så det var meget rart. Jeg valgte også ikke at spille jazz, da det ikke er min genre, men satsede på dét jeg kunne.[/quote]
Cool kan man kun håbe på det bedste. Og ellers kan kons få fingeren. Det er ikke alfa omega om man går på kons, men det forstår man nok først når man er kommet ind. :problem:

Grunden til jeg siger det med svenskerne er at vi på min årgang er 2 danske guitarister og 3 svenske :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen