Bruno amps

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Søren
Still Got The Blues
Indlæg: 295
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Bruno amps

Indlæg af Søren »

Nogen der kender noget til disse forstærkere? Mere specifikt: denne her <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/guitarcombo-bruno-cow ... -bruno-cow ... -71654443/</a><!-- m -->

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Bruno amps

Indlæg af Sasha »

Lidt. Hvad vil du vide?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Søren
Still Got The Blues
Indlæg: 295
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Bruno amps

Indlæg af Søren »

Bare sådan lidt generelt. Er det noget, der er værd at søge? Har hørt det er noget boutique-halløj. Men er det til at sælge igen? Jeg har personligt aldrig hørt om dem.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Bruno amps

Indlæg af Sasha »

Tjah, nu ved jeg ikke helt, hvad man skal lægge i betegnelsen "Boutique-halløj" - plejer det ikke blot at indikere, at en kopi af ét eller andet gammelt sælges meget dyrt? Nå, men det kan da godt være, at denne beskrivelse også passer her. For den er meget lidt andet end en kopi af en Fender Deluxe Reverb. Udmærket bygget af ditto stumper. Og så vidt jeg husker, sad der er Celestion Vintage 30 i dén, jeg har prøvet. Og den lyder som så meget andet af dette "boutique" grej: Fint, langt bedre end f.eks. div. reissue-versioner af eksempelvis Deluxe Reverb´en. Men heller ikke med samme "personlighed" og "varme", som en gammel original oftest besider.

Hvad de handles for i Danmark, skal jeg ikke kloge mig på. Jeg er dog ikke overbevist om, at jeg personligt ville slippe 10.000 for den. Men andre ville måske...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Søren
Still Got The Blues
Indlæg: 295
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Bruno amps

Indlæg af Søren »

[quote="Sasha"]
Hvad de handles for i Danmark, skal jeg ikke kloge mig på. Jeg er dog ikke overbevist om, at jeg personligt ville slippe 10.000 for den. Men andre ville måske...[/quote]

Den har kostet 21.000 kr. fra ny af. Så jeg ville umiddelbart synes at det var billigt.

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Bruno amps

Indlæg af MacG »

[quote="Søren"][quote="Sasha"]
Hvad de handles for i Danmark, skal jeg ikke kloge mig på. Jeg er dog ikke overbevist om, at jeg personligt ville slippe 10.000 for den. Men andre ville måske...[/quote]

Den har kostet 21.000 kr. fra ny af. Så jeg ville umiddelbart synes at det var billigt.[/quote]

Så var den måske for dyr i udgangspunktet ? Hvis en Deluxe Reverb-klon er 10.000 værd for dig, så er det vel fint nok. Jeg spillede på en Fender Deluxe Reverb RI i dag hos Aage til 9.200.- Ikke ophidsende. Så hellere give 10 for Cowtipperen.. Men 22 K ? Så hellere en gammel original, og gerne en Silverface.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen