Latterlige og fuskede annoncer

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Jacko
Himmelhund
Indlæg: 38
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Jacko »

[quote="kasperploug"]Jeg synes i den grad det er morsomt når folk skriver alt muligt pis, for at annoncen kommer frem uanset hvad man søger på... :

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/elguitar-suhr-classic ... hr-classic ... -70958651/</a><!-- m -->[/quote]

Det er en af dem der smadrer søgefunktionen fuldstændigt..............vanvittigt irriterende på dba og ebay. Dog er de gået i gang med at gøre noget ved det på ebay.

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Runem »

[quote="Michael Vajhøj"][quote="Swampthing"]Jeg håber det er en trykfejl !!!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/elguitar-fender-pre-c ... 784936/</a><!-- m -->
[/quote]
Jeg synes det er mindst lige så latterligt at man hænger andre folk ud som Søren gøres nede i kommentarerne...[/quote]

Hvad fanden er det for en flok tabere, som skriver derinde? Håber da ikke, at det er folk herfra, som fører sig frem på andre brugeres bekostning. I så fald er det ikke prisen på guitaren, der er det mest latterlige i den annonce.

Tabere

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Jacko"][quote="kasperploug"]Jeg synes i den grad det er morsomt når folk skriver alt muligt pis, for at annoncen kommer frem uanset hvad man søger på... :

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/elguitar-suhr-classic ... hr-classic ... -70958651/</a><!-- m -->[/quote]

Det er en af dem der smadrer søgefunktionen fuldstændigt..............vanvittigt irriterende på dba og ebay. Dog er de gået i gang med at gøre noget ved det på ebay.[/quote]

Man kan jo bare skrive hvad man kunne tænke sig i bytte :)
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Jacko
Himmelhund
Indlæg: 38
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Jacko »

[quote="CobraPizza"][quote="Jacko"][quote="kasperploug"]Jeg synes i den grad det er morsomt når folk skriver alt muligt pis, for at annoncen kommer frem uanset hvad man søger på... :

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/elguitar-suhr-classic ... hr-classic ... -70958651/</a><!-- m -->[/quote]

Det er en af dem der smadrer søgefunktionen fuldstændigt..............vanvittigt irriterende på dba og ebay. Dog er de gået i gang med at gøre noget ved det på ebay.[/quote]

Man kan jo bare skrive hvad man kunne tænke sig i bytte :) [/quote]

Ja da....men nu sidder jeg i øjeblikket og leder efter en guitar, og jeg er ved at blive sindsyg af de spassere, der skriver alt det lort i deres annoncer :twisted: :thumbdown:

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Runem »

Du har da ikke fundet den værste... Hvis det var et overlagt forsøg på at henlede folks opmærksomhed, var det fesent ja. Men det er vel ikke hans fejl, at søgemaskinen fungerer som den gør?

Jacko
Himmelhund
Indlæg: 38
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Jacko »

[quote="Runem"]Du har da ikke fundet den værste... Hvis det var et overlagt forsøg på at henlede folks opmærksomhed, var det fesent ja. Men det er vel ikke hans fejl, at søgemaskinen fungerer som den gør?[/quote]

Det er da hans skyld at han skriver alt det, som det ikke handler om ;o) Jeg kan ikke se at man kan ændre søgemaskinen, så den ikke tager hans spam med ;o)

På Ebay er det nu muligt at anmelde spam-annoncer som denne, så det kommer sikkert også på dba...(læs: Jeg håber)

Og ja...det er fesent :lol:

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Runem »

[quote="Jacko"][quote="Runem"]Du har da ikke fundet den værste... Hvis det var et overlagt forsøg på at henlede folks opmærksomhed, var det fesent ja. Men det er vel ikke hans fejl, at søgemaskinen fungerer som den gør?[/quote]

Det er da hans skyld at han skriver alt det, som det ikke handler om ;o) Jeg kan ikke se at man kan ændre søgemaskinen, så den ikke tager hans spam med ;o)

På Ebay er det nu muligt at anmelde spam-annoncer som denne, så det kommer sikkert også på dba...(læs: Jeg håber)

Og ja...det er fesent :lol:[/quote]

Folk skriver da tit, hvad de gerne vil bytte med. Hvis det er nok til at bringe dig ud af balance, må du da være et nervevrag. Der er oven i købet billeder, så du med det samme kan konstatere, at det er en Suhr...

Snup en kiks. Han har sgu ikke gjort noget galt

Jacko
Himmelhund
Indlæg: 38
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Jacko »

[quote="Runem"][quote="Jacko"][quote="Runem"]Du har da ikke fundet den værste... Hvis det var et overlagt forsøg på at henlede folks opmærksomhed, var det fesent ja. Men det er vel ikke hans fejl, at søgemaskinen fungerer som den gør?[/quote]

Det er da hans skyld at han skriver alt det, som det ikke handler om ;o) Jeg kan ikke se at man kan ændre søgemaskinen, så den ikke tager hans spam med ;o)

På Ebay er det nu muligt at anmelde spam-annoncer som denne, så det kommer sikkert også på dba...(læs: Jeg håber)

Og ja...det er fesent :lol:[/quote]

Folk skriver da tit, hvad de gerne vil bytte med. Hvis det er nok til at bringe dig ud af balance, må du da være et nervevrag. Der er oven i købet billeder, så du med det samme kan konstatere, at det er en Suhr...

Snup en kiks. Han har sgu ikke gjort noget galt[/quote]

Du har vist misforstået noget. Han vil netop ikke bytte!!

Kiksen ka du sgu selv tage.......og det er bare unødvendigt spam ;o) Længere er den ikke :D

Der er en grund til at Ebay gør noget ved den slags spam ;o)

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Runem »

Det er dig, der hænger vedkommende ud herinde. I det mindst kan du, når du nu har behov for at hænge andres annoncer ud, finde en, som reelt er problematisk.

Klynk - det er hvad det er.

Jacko
Himmelhund
Indlæg: 38
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Jacko »

[quote="Runem"]Det er dig, der hænger vedkommende ud herinde. I det mindst kan du, når du nu har behov for at hænge andres annoncer ud, finde en, som reelt er problematisk.

Klynk - det er hvad det er.[/quote]

Helt ærligt, hvis du ikke kan se at det er irriterende, når han....og rigtig mange andre fylder deres annoncer med navne på alle andre guitarer, som intet har med annoncen at gøre, så er det fint med mig ;o)

Det gør det dog ikke mindre irriterende, når man leder efter en brugt guitar.

Jeg synes ikke at jeg hænger ham ud. Jeg synes at han er en klovn, der spammer unødvendigt og så er den ikke længere. Det er blot udtryk for min mening. Hvis du synes at det, at give udtryk for sin mening, er at hænge folk ud, så er jeg ikke enig......men det er ok med mig.

PS. Til orientering, så var det sådan set heller ikke mig der hev den annonce ind i tråden :D

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Runem »

[quote="Jacko"][quote="Runem"]Det er dig, der hænger vedkommende ud herinde. I det mindst kan du, når du nu har behov for at hænge andres annoncer ud, finde en, som reelt er problematisk.

Klynk - det er hvad det er.[/quote]

Helt ærligt, hvis du ikke kan se at det er irriterende, når han....og rigtig mange andre fylder deres annoncer med navne på alle andre guitarer, som intet har med annoncen at gøre, så er det fint med mig ;o)

Det gør det dog ikke mindre irriterende, når man leder efter en brugt guitar.

Jeg synes ikke at jeg hænger ham ud. Jeg synes at han er en klovn, der spammer unødvendigt og så er den ikke længere. Det er blot udtryk for min mening. Hvis du synes at det, at give udtryk for sin mening, er at hænge folk ud, så er jeg ikke enig......men det er ok med mig.

PS. Til orientering, så var det sådan set heller ikke mig der hev den annonce ind i tråden :D [/quote]


Måske er min verden bare skruet sådan sammen, at pedantisk vrøvl og klynk og noget, som ikke er et problem, er patetisk. En gang imellem må man jo godt sætte tingene lidt i relief. Han forsøger ikke at snyde eller bedrage nogen. Han har sågar prissat sin guitar fornuftigt. Og alle, der leder efter en af de guitarer, som han har skrevet i sin annonce, ville konstatere - allerede inden de var inde i annoncen - at det er en anden guitar på billedet.

Hvem der dog havde så små problemer i livet, at dette kunne genere en.

Im out

Jacko
Himmelhund
Indlæg: 38
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Jacko »

[quote="Runem"][quote="Jacko"][quote="Runem"]Det er dig, der hænger vedkommende ud herinde. I det mindst kan du, når du nu har behov for at hænge andres annoncer ud, finde en, som reelt er problematisk.

Klynk - det er hvad det er.[/quote]

Helt ærligt, hvis du ikke kan se at det er irriterende, når han....og rigtig mange andre fylder deres annoncer med navne på alle andre guitarer, som intet har med annoncen at gøre, så er det fint med mig ;o)

Det gør det dog ikke mindre irriterende, når man leder efter en brugt guitar.

Jeg synes ikke at jeg hænger ham ud. Jeg synes at han er en klovn, der spammer unødvendigt og så er den ikke længere. Det er blot udtryk for min mening. Hvis du synes at det, at give udtryk for sin mening, er at hænge folk ud, så er jeg ikke enig......men det er ok med mig.

PS. Til orientering, så var det sådan set heller ikke mig der hev den annonce ind i tråden :D [/quote]


Måske er min verden bare skruet sådan sammen, at pedantisk vrøvl og klynk og noget, som ikke er et problem, er patetisk. En gang imellem må man jo godt sætte tingene lidt i relief. Han forsøger ikke at snyde eller bedrage nogen. Han har sågar prissat sin guitar fornuftigt. Og alle, der leder efter en af de guitarer, som han har skrevet i sin annonce, ville konstatere - allerede inden de var inde i annoncen - at det er en anden guitar på billedet.

Hvem der dog havde så små problemer i livet, at dette kunne genere en.

Im out[/quote]

Jeg oplever din kommentar som unødvendig og umoden.Imo overskrider grænsen for, hvad er er ok. Hvis du har behov for at blive personlig og ubehagelig pga en tråd som denne, så er det sgu sørgeligt.

Tag en chill pill. Vi er for at hygge, have det sjovt og for at blive lidt klogere.

[quote="Runem"]En gang imellem må man jo godt sætte tingene lidt i relief[/quote]

:D Det derfor at du vil diskutere dette over flere sider?? Jeeez

Hvis du ikke er enig i at det er irriterende at folk spammer deres annoncer, så fred være med det. Lad det dog ligge i stedet for at udstille dig selv...

Nu gider jeg ikke at bruge mere tid på dig vedr. dette emne, men der er ingen hard feelings herfra.

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Michael Vajhøj »

Jeg er enig med Jacko - når jeg søger på en f.eks. Fender er det da røvsygt der dukker en masse sider op med PRS/Suhr/Gibson/whatever bare fordi ham der har lavet annoncen liiiiige skal have lidt ekstra traffik...

Heldigvis er det ikke noget der ødelægger min nattesøvn, men det er latterligt og fusket af dem der gør det... :)
RoadHigh.dk

Flyveøglen
Johnny B. Goode
Indlæg: 132
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Flyveøglen »

Den her:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/elguitar-epiphone-aeg ... iphone-aeg ... -71099169/</a><!-- m -->

Er der ikke noget galt? Jeg synes på en eller anden måde den guitar skriger "kineseri".....

Vinta
Johnny B. Goode
Indlæg: 151
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Vinta »

[quote="Flyveøglen"]Den her:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/elguitar-epiphone-aeg ... iphone-aeg ... -71099169/</a><!-- m -->

Er der ikke noget galt? Jeg synes på en eller anden måde den guitar skriger "kineseri".....[/quote]

det lyder som en google oversættelse fra engelsk eller lign. eller også er det meget dårligt formuleret dansk. Virker lidt som en af de udenlandske annoncer der er begyndt at komme på dba, hvor ejeren og guitaren rent fysisk ikke er i danmark.

Jacko
Himmelhund
Indlæg: 38
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Jacko »

[quote="Flyveøglen"]Den her:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/elguitar-epiphone-aeg ... iphone-aeg ... -71099169/</a><!-- m -->

Er der ikke noget galt? Jeg synes på en eller anden måde den guitar skriger "kineseri".....[/quote]

Jeg tror nu den er ok....

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af CobraPizza »

9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Jackie van Hippie »

"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck

Søren
Still Got The Blues
Indlæg: 295
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Søren »

[quote="Jackie van Hippie"]"prof relicet" :lol:
http://www.dba.dk/elguitar-fender-jpn/id-71800388/[/quote]

Ja, hold da op! :clap: :thumbup:

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Anonym »

[quote="Søren"][quote="Jackie van Hippie"]"prof relicet" :lol:
http://www.dba.dk/elguitar-fender-jpn/id-71800388/[/quote]

Ja, hold da op! :clap: :thumbup:[/quote]

Til den pris må det jo være godt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen