Flash af Dannyboys LP Custom

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Flash af Dannyboys LP Custom

Indlæg af GodSpeedDK »

... Og lad mig komme Alwan i forkøbet: "Hvad satan!?! Skal vi nu til at flashe andre folk gear også???? :crazy: "

:D

Jep, det skal vi. Jeg har jo hentet Daniels Custom hos en gut her i Odense, og har den derfor til låns indtil Esben kommer og tager den med til djævleøen i næste weekend. Og jeg lovede at tage nogle billeder af dyret, nu jeg alligevel var i øveren og give den en svingom. Ikke verdens bedste billeder; troede faktisk at det hårde sollys ville arbejde med mig, men åbenbart ikke. De 3 bedste billeder kommer her:

Billede
Billede
Billede
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Søren
Still Got The Blues
Indlæg: 295
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Flash af Dannyboys LP Custom

Indlæg af Søren »

den har guld hardware...

Izzy
Still Got The Blues
Indlæg: 208
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af Dannyboys LP Custom

Indlæg af Izzy »

Den er da pæn. Hvad er de to knapper/switchs der mellem vol og tone knapperne? Coiltap?
Hemmeligheden ved lykke er at være tilfreds med det man har.. så, saml så meget mulig!!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af Dannyboys LP Custom

Indlæg af GodSpeedDK »

De er ikke til noget. Faktisk er det slet ikke switches, men nogen skruer-ish nogen, der er sat i, fordi der engang har været nogle switches.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Flash af Dannyboys LP Custom

Indlæg af Dannyboy »

Fedt Mikkel! Den ser sgu dejlig ud :) men den der slagplade skal altså af..

Og mht billeder så ser en Les Paul jo fedest ud fra den anden side. Ligesom strats.. Sådan er det bare ;)

Sort/guld 'top hat' knapper er i øvrigt bestilt og så overvejer jeg stadig om de der covers skal af. Den ska nok blive hyl

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af Dannyboys LP Custom

Indlæg af Runem »

[quote="Dannyboy"]Fedt Mikkel! Den ser sgu dejlig ud :) men den der slagplade skal altså af..

Og mht billeder så ser en Les Paul jo fedest ud fra den anden side. Ligesom strats.. Sådan er det bare ;)

Sort/guld 'top hat' knapper er i øvrigt bestilt og så overvejer jeg stadig om de der covers skal af. Den ska nok blive hyl[/quote]

Enig i det med slagpladen :) AF med den!

Flot spade... Må være bittert, at en anden fyr sidder og fedter den til... Guitaren altså!

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af Dannyboys LP Custom

Indlæg af Dannyboy »

Den skulle gerne ende med at se ca. sådan her ud:

En anden 76'er jeg fandt på det dersens internet
Billede

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af Dannyboys LP Custom

Indlæg af Runem »

[quote="Dannyboy"]Den skulle gerne ende med at se ca. sådan her ud:

En anden 76'er jeg fandt på det dersens internet
Billede[/quote]

Den bliver da tung at stå med, når du skal have monteret en rød lænestol! :clap:

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af Dannyboys LP Custom

Indlæg af Odgaard »

[quote="Runem"][quote="Dannyboy"]Den skulle gerne ende med at se ca. sådan her ud:

En anden 76'er jeg fandt på det dersens internet
[/quote]

Den bliver da tung at stå med, når du skal have monteret en rød lænestol! :clap:[/quote]
Det er vel i så fald som slideguitar. Så skal han bare sidde i lænestolen. jeg tror slet ikke, det er nogen dum idé Dannyboy der har fat i :thumbup: Nå ja, og guitaren ser da flot ud. Jeg ville sikkert beholde slagpladen og skifte til kromhardware.

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af Dannyboys LP Custom

Indlæg af Dannyboy »

Ja jeg har sgu da ikke tænkt mig at stå op og spille. Så dum er jeg sgu heller ikke

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af Dannyboys LP Custom

Indlæg af Morten M »

Nice spade. Den ser ud til at have nogle år på bagen, men guldet er indtakt ved broen - flot.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af Dannyboys LP Custom

Indlæg af Dannyboy »

Jo tak. Jeg aner egentlig ikke hvad der er originalt og ikke originalt på den - og hvis det viser sig at både pickupper, hardware og elektronik er uoriginalt, så går det jo nok alligevel ;) Så længe guitaren (træet) er okay - og det skulle den jo være - altså bortset fra 6 ubetydelige huller bagpå hovedet grundet tuner-skift og så de to huller foran mellem de også ouriginale knapper - ja så er jeg en glad mand

Kuli
Still Got The Blues
Indlæg: 201
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af Dannyboys LP Custom

Indlæg af Kuli »

[quote="Odgaard"]Jeg ville sikkert beholde slagpladen og skifte til kromhardware.[/quote]
Kromhardware?? Det er jo en Custom??

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af Dannyboys LP Custom

Indlæg af Anonym »

Sår'n er vi så forskellige. Jeg havde nok beholdt hardwaren ... og så fået den refinished i en pæn farve :lol:

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af Dannyboys LP Custom

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="SustainerPlayer"]Sår'n er vi så forskellige. Jeg havde nok beholdt hardwaren ... og så fået den refinished i en pæn farve :lol: [/quote]

Ja, du ville garanteret male den hvid, og beholde guldhardware'n, i håb om folk ville tror du havde købt en White Falcon :D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af Dannyboys LP Custom

Indlæg af Anonym »

Billede

Ummmhhhh!!!!!! White Falcon ...

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af Dannyboys LP Custom

Indlæg af GodSpeedDK »

Så er den på vej med 42 til Sjælland. Håber du bliver glad for den, Daniel. Ellers sender du den bare tilbage igen :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af Dannyboys LP Custom

Indlæg af Dannyboy »

Jeg takker mange gange, men den bliver altså her ;) og hey, den lyder sgu da mega fedt? Jeg tjekker lige hvilke pickupper som sidder i den senere.. Har skiftet knapperne og taget slagpladen af. Det hjalp lidt på det :)

Beklager kvaliteten, billeder taget med iPhone

Billede

.. og sammen med de andre
Billede

Hybrid_Child
Still Got The Blues
Indlæg: 204
Tilmeldt: 14 years ago
Geografisk sted: Århus N
Kontakt:

Re: Flash af Dannyboys LP Custom

Indlæg af Hybrid_Child »

Det er da en laber sag. Synes godt den kan bære guldhardware.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/Rapiddominanceb ... nceband</a><!-- m -->

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen